Gå til innhold

Miley Cyrus sin opptreden på MTV VMA. Katastrofe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wanderlust

Da jeg først så videoen tenkte jeg: Hmm, kanskje denne kan bli visuelt bra. Enkel og classy selv med litt nakenhet.

Så måtte hun selvfølgelig sleike en hammer og gnikke borti alt mulig. Tacky.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal Dagbladet skjønne at vi ikke lar oss sjokkere særlig av nakenhet lenger?

Det samme med Miley. Ingen blir sjokkert av at hun gnikker seg naken rundt omkring, geiper og "twerker" i skrittet på en mannsjåvinist av en fyr; det er derimot bare vulgært og tåpelig og bidrar til seksualiseringen av kvinnekroppen i samfunnet. Ekkel jente.



Anonymous poster hash: 90d3a...ea6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av grunnen til at det sjokkerer er jo fordi folk forbinder hun med et lite uskyldig barn. Hadde dette vært noen som ble kjent i går ville ikke dette vært særlig sjokkerende..

Hun har en utrolig bra kropp, ser veldig bra ut. Håper hun koser seg masse i livet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan folk si at dette er en fin kropp.. Hun er slank, men lite fast i fisken. ;) Hun ser forferdelig ut på håret også.

Ingenting sjokkerer meg lenger, men dette var bare smakløst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg først så videoen tenkte jeg: Hmm, kanskje denne kan bli visuelt bra. Enkel og classy selv med litt nakenhet.

Så måtte hun selvfølgelig sleike en hammer og gnikke borti alt mulig. Tacky.

Samme tenkte jeg. Denne frøkna er virkelig ute av kontroll altså.

Sangen derimot var ganske fengende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan folk si at dette er en fin kropp.. Hun er slank, men lite fast i fisken. ;) Hun ser forferdelig ut på håret også.

Ingenting sjokkerer meg lenger, men dette var bare smakløst.

Hvordan kan du si at det ikke er en fin kropp? Håret har forøvrig ingenting med kroppen å gjøre. Er enig i at håret er forferdelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du si at det ikke er en fin kropp? Håret har forøvrig ingenting med kroppen å gjøre. Er enig i at håret er forferdelig.

Hvordan jeg kan si det? Har jeg ikke lov til å ha min egen mening? Synes hun ser stusselig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg både låta å videoen er topp,jentungen har en nydeligt kropp...å det eneste vi ser er naken hud..ingen vitale deler blir vist...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg kan si det? Har jeg ikke lov til å ha min egen mening? Synes hun ser stusselig ut.

Jo, selvfølgelig. Spørsmålet er vel om ikke vi som syns hun har fin kropp har lov til å ha våre egne meninger? Det var tross alt du som skrev først; Hvordan kan noen si at hun....... ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Personlig synes jeg både låta å videoen er topp,jentungen har en nydeligt kropp...å det eneste vi ser er naken hud..ingen vitale deler blir vist...

det blir liksom litt ekkelt når du skriver "jentungen". Endret av Badebuksa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir liksom litt ekkelt når du skriver "jentungen".

næmmen gid av meine da...uskyld.....den unge kvinnen da? Var det bedre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, selvfølgelig. Spørsmålet er vel om ikke vi som syns hun har fin kropp har lov til å ha våre egne meninger? Det var tross alt du som skrev først; Hvordan kan noen si at hun....... ;)

Haha, greit, greit! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...