Gå til innhold

Miley Cyrus sin opptreden på MTV VMA. Katastrofe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal si. Hele opptreden hennes var bare helt katastrofe og jeg ble helt sjokkert. Jeg satt bare slik :sjokkert: da jeg fikk se dette.

Lurer på hva hun hadde røyka før hun gikk opp på scenen!

Noen som har sett dette? Flaut :flau:



Anonymous poster hash: 5499e...3c4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke sjokkert, jeg blir bare litt flau. Vet det er litt tabu å si dette, men hun så VELDIG blillig og desperat ut der hun stod og vrikke på på rompa intill skrittet på han fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg klippet, ja.

Hun mener vel at all pr er god pr.



Anonymous poster hash: 4ab90...882
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Synes begge opptrådte merkelig. Hvem er den mannen egentlig? Er ikke Miley gift?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Han hadde ihvertfall på seg klær

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Dobbeltmoral? Miley var den som var naken, hun var den som vrikket på rompa, hun var den som tok på seg selv, hun var den som berørte hans "edle deler", det var hun som tok seg selv i skrittet flere ganger og det var hun som lot som at hun hadde en penis. Mannen sto der fullt påkledd, mens Miley gjorde alt dette. Så nei, ikke overhodet rart at det er hun som får kritikk.

Anonymous poster hash: 1df63...ce0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den sangen i seg selv er en katastrofe. Kan ikke skjønne hvordan den ble en hit.


Anonymous poster hash: 70c5c...558



Anonymous poster hash: 70c5c...558
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke den var sjokkerende i det hele tatt. Syns heller ikke det var katastrofe. Vi er jo vandt til å se slikt på scenen i USA. Meeeeen, jeg syns det var ganske teit.

Jeg digga Miley før, men nå syns jeg hun virker så wannabe kul. Hun prøver for hardt! Nå ruller jeg bare øyne hver gang jeg ser henne...

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Han var ikke med på det. Han ble sjokkert av den twerkinga han også. Mannen er gift og med barn, så han syns kanskje det var litt upassende :P

Synes begge opptrådte merkelig. Hvem er den mannen egentlig? Er ikke Miley gift?

Robin Thicke.
Hun er forlovet, men forholdet skrangler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele dama virker som en katastrofe. Virker som om hun har en eller annen identitetskrise.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katastrofe og katastrofe, Fru Blom. Nok et tidligere tenåringsidol som prøver desperat å bli kvitt uskyldighetsstempelet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva jeg skal si. Hele opptreden hennes var bare helt katastrofe og jeg ble helt sjokkert. Jeg satt bare slik :sjokkert: da jeg fikk se dette.

Lurer på hva hun hadde røyka før hun gikk opp på scenen!

Noen som har sett dette? Flaut :flau:

Anonymous poster hash: 5499e...3c4

Røyka? Hun?

Jeg trodde det var jeg som hadde fått syre i cola'n...

Men,spøk til side: At hun hadde behov for å sjokkere er jeg ikke det minste sjokka over.

Hanna Montana har blitt voksen og er miljøskadd av stjernelivet. Hun hadde behov for å få vise det til hele USA.

Det jeg syns var respektløst med det er at hun framstår som ei rasistkjerring, med den opptredenen der.

Men hun fikk iallefall satt på plass Lady Gaga. Det skal hun ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det skjer da verre ting enn dette på norske utesteder hver helg, så jeg synes ikke det var så ille.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver alt for hardt å være edgy, kul og sexy. Dessverre framstår hun bare som desperat, teit og latterlig. Slik oppførsel sjokkerte kanskje tidligere, for eksempel Madonna, Christina Aguilera og Britney Spears som klinte på VMA, men nå er det egentlig bare uoriginalt og kjedelig. Hun mener vel at all pr er god pr, men jeg tror at det fleste synes hun er teit. . Hun burde lære av Selena Gomez, som faktisk har klart overgangen fra barnestjerne på en moden og bra måte.

Selena har så mye mer klasse enn Miley.

Selena Gomez

Miley Cyrus

Edit: Og,ja... Hvorfor kan hun ikke bare holde den forbanna munnen sin igjen?

Den derre geipingen og utstikkingen av tungen hun holder på med, ser bare så utrolig teit ut.

Enig ang. det med Selena Gomez. Ashley Tisdale og Vanessa Hudgens er også barnestjerner som har blitt voksen og suksessfull med klasse (om man ser bort fra hendelsen med nakenbildene til Vanessa, men hun taklet saken bra).

Miley som har snakket så negativt om Lindsay... Jeg føler hun styrer mot samme "skjebne" som LL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skjer da verre ting enn dette på norske utsteder hver helg, så jeg synes ikke det var så ille.

Aaand... touch down!

:fnise:

Godt sagt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Han var ikke med på dette, han ble like overrasket som resten av oss, men følte vel at han måtte holde maska. Han har i ettertid beklaget opptreden overfor venner og familie. Synes synd på fyren, han måtte velge mellom pest og kolera - late som ingenting for å ikke ydmyke Miley Cyrus og samtidig sjokkere hans egen familie og nærmeste der og da. Ingen hyggelig valg eller situasjon Cyrus satte ham i.

Anonymous poster hash: 84bf9...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle syns jentas oppførsel er forkastelig.. Mens ingen kritiserer den grisen av en mann som også var med på det. Dobbeltmoral?

Thicke gikk ut i ettertid og hevdet at han ikke visste at det kom til å bli så drøyt. Selv om han synger om sex så virker han som en seriøs artist og jeg tviler på at han hadde sagt ja til noe sånt om han visste det på forhånd.

Anonymous poster hash: bc681...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke med på dette, han ble like overrasket som resten av oss, men følte vel at han måtte holde maska. Han har i ettertid beklaget opptreden overfor venner og familie. Synes synd på fyren, han måtte velge mellom pest og kolera - late som ingenting for å ikke ydmyke Miley Cyrus og samtidig sjokkere hans egen familie og nærmeste der og da. Ingen hyggelig valg eller situasjon Cyrus satte ham i.

Anonymous poster hash: 84bf9...66e

Du. gi deg :)

Anonymous poster hash: c5dec...1d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...