MonThe Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #181 Del Skrevet 3. januar 2014 Heihei:vinke: Ikke heelt tilbake til hverdagen her enda, kostholdsmessig, men vært ok med aktiviteten denne uka med 1 spinningtime + 3 trilleturer på 1-1,5 time. Gadd ikke veie meg i dag pga mye snop + brødmat i går og dagen før, men er ganske sikker på at vekta har gått litt opp i jula. Får stå på litt ekstra i uka som kommer så håper jeg at vekta ikke viser noe mer enn sist veiing neste fredag Fikk frestn spinningsko med mannen til jul!! prøvde de tidligere i uka, litt uvant følelse, men følte jeg fikk et mye jevnere tråkk, blir nok bra når jeg blir vant Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. januar 2014 #182 Del Skrevet 3. januar 2014 Godt nyttår! Jeg skal også kjøpe spinningsko! Er det tyngre? Hvordan er det i forhold til belastning på knær? Er det bedre å ha spinningsko enn vanlige sko? Hvis du klarte å kjenne så mye på akkurat det under økta Litt julevekt tror jeg de fleste har fått går heldigvis av ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2014 #183 Del Skrevet 4. januar 2014 Spinningsko er et must for meg ihvertfall! Man får et bedre tråkk (ved å dra opp foten samtidig som man trykker ned den andre), og det er generelt enklere å sykle med. Med vanlige sko fikk jeg vondt midt under foten, der pedalen slutter, slik at jeg hadde vanskeligheter med å stå. Nå går det som en lek. Jeg har jo et problemkne, og jeg har ihvertfall ikke merket noen forverring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #184 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg vet ikke om jeg merket suuperstor forskjell på spinningsko/vanlige sko, men er som Belle sier -- man får er mye jevnere tråkk! merket stor forskjell under "spurtene", der har jeg hatt vansker med å finne en "god rytme" når jeg skal tråkke kjempefort og jevnt, mens med spinningskoene gikk det egentlig av seg selv ift belastning på knær så vet jeg egentlig ikke, har ikke tenkt over det Og om det er tyngre... Hmm.. Synes timen var driiittung, men det kan skyldes så mye men hadde jevnt over en høyere puls (enn de forrige timene) og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2014 #185 Del Skrevet 4. januar 2014 Skal nok kjøpe meg nye sko! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #186 Del Skrevet 7. januar 2014 Skal nok kjøpe meg nye sko! Etter en helt super time i dag med spinningskoene så kan jeg absolutt anbefale det, ja! ----- Super spinningtime i kveld! Ny instruktør med ny musikk og "nytt oppsett" Tung, men morsom time hvor vi stod i intervaller på 4-6 minutt, 1 min pause (sittende sykling) før stående intervaller igjen! Såå morsomt! Gj. snittspuls 166 (83% av max) Maks puls 194 (97% av max) 548 kalorier forbrent Ellers var vi på en 1,5 times trilletur uti marka på søndag. Har planer om enten trilletur eller en yogaøkt i morgen, og det samme på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 7. januar 2014 Dette er frestn den siste måneden min hjemme i mammapermisjon, før jeg skal tilbake til det "virkelig" liv. Både gruer og gleder meg til det! Årets nyttårsforsett er egentlig å fortsette med et sunt kosthold, og jeg skal gjennomføre to treninger/skikkelige turer iløpet av uka. Gjerne mer, men skal ikke bli skuffa over meg selv hvis det bare blir med to økter iløpet av ei uke -- for jeg tror jaggu at 100% jobb og 2 barn gir meg nok å henge fingrene i Men før den tid så SKAL jeg nå målet mitt om å se 6-tallet. Spent på veing på fredag. Mitt "endelige" mål er 68 kg. Da skal jeg si meg fornøyd med vekta, og jobbe for å holde den der. Men det er når vekta bikker under 70 får jeg premie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 9. januar 2014 Ble ikke noe trening/tur i går. Men i dag har jeg trent til del 2 av Extreme Shed and Shred, det var ei god treningsøkt! Klarte såvidt å løfte armene/shamponere håret etterpå Har prøvd Level 1 tidligere, synes Level 2 var myye tyngre. Kluret litt med noen av øvelsene, men de sitter nok neste gang! Ellers skikkelig sulten i dag. Og godtesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #189 Del Skrevet 9. januar 2014 Er frestn superfornøyd med tightsen fra Ronisch -- den sitter virkelig som et skudd!! Får virkelig testa den under JM-øktene, den rikker seg ikke en cm til tross for hopping hit og dit og opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2014 #190 Del Skrevet 9. januar 2014 Er frestn superfornøyd med tightsen fra Ronisch -- den sitter virkelig som et skudd!! Får virkelig testa den under JM-øktene, den rikker seg ikke en cm til tross for hopping hit og dit og opp og ned Du er så flink til å trene hjemme! Hjemmetrening blir det aldri noe av her i huset. Da er det gøyere å gjøre hva som helst annet. Deilig å ha passende treningsklær! Mine tightser er blitt for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Laura Skrevet 9. januar 2014 #191 Del Skrevet 9. januar 2014 Nå fikk jeg plutselig lyst til å trene enda mer! Stå på Mon The! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #192 Del Skrevet 10. januar 2014 Nå fikk jeg plutselig lyst til å trene enda mer! Stå på Mon The! Tusen takk for gode ord! Og god helg! Du er så flink til å trene hjemme! Hjemmetrening blir det aldri noe av her i huset. Da er det gøyere å gjøre hva som helst annet. Deilig å ha passende treningsklær! Mine tightser er blitt for store. Er jo artig når klærne blir for store og da! ....om man ønsker å gå ned da Tjaaaa,flink og flink, må iallefall få unna treningen fra morningen av hvis det skal bli noe hjemme-trening, hvis ikke er det fort at alt annet er mye mer morsomt her også God helg til deg og dine Belle! Er innom deg og leser hver dag, men orker sjelden å skrive noe! Synes jentene dine høres herlige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #193 Del Skrevet 10. januar 2014 Vekta viste i dag 70,7 kilo, det er nøyaktig det samme som den viste før jul Sååå, evt. ekstra vekt etter jula er iallefall borte -- og nå går vi for 6-tallet neste fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. januar 2014 #194 Del Skrevet 10. januar 2014 Kjempebra! Blir spennende å se om du når målet ditt! Du er veldig flink til å gå ned i vekt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #195 Del Skrevet 12. januar 2014 Kjempebra! Blir spennende å se om du når målet ditt! Du er veldig flink til å gå ned i vekt for tiden. Tusen takk for gode ord Selv synes jeg det går litt tregt, har vært mange uker med lite trening/så som så med koshold/sykdom/etcetc, men all-over kan det ikke være såå ille, vekta sniker seg jo nedover ---- Helga har sålangt vært bra mtp vekttap, for jeg fikk spysjuka på fredagskvelden, og føler meg egentlig ikke helt bra i dag heller. Fikk ned noen pizzastykker til kvelds i går, og noen knekkebrød til frokost i dag, men matlysten er ikke på topp. .... ingen anbefalt slankekur da, å spy er virkelig noe herk :/ Skal lage meg en treningsplan for uka senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #196 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei! Ukas første treningsøkt unnagjort, trente i dag til Level 2 på Yoga Meltdown/JM. Hadde egentlig tenkt å ta ei lita styrkeøkt etterpå i tillegg, men var helt skjelven i både føtter og armer etter økta så droppa det, det får være nok for i dag. Kjenner meg fortsatt litt uggen i magen, og har ikke spist så mye siste dagene/har ikke så mye matlyst. Når det gjelder treningsplan for uka så ser den ganske kjedelig ut Men SKAL trene/trille ons+tors+fre. Utenom i morgen, for da skal jeg på spinning. Hadde håpt å kunne dra på spinnig på torsdag også, men da skal mannen bort på kveldstid. I helga skal jeg bort, så blir ingen trening lør + søn. Hadde vært F A N T A S T I S K om jeg hadde bikka under 70 til fredag!! Ha ei fin uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Nok en deilig spinningtime unnagjort -- samme instruktør og opplegg som sist, synes det er kjempegøy med skikkelig intervalltrening!! Og musikken hun spiller! Gj.puls 166 -- 83% av Max Max puls 197 -- 98% av Max 559 kalorier forbrent Endret 14. januar 2014 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #198 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Ble 40 minutters trilletur i raskt tempo i går, i snøkav og nydelig vær! ........og så blir det veiedag i dag istedenfor i morgen. Siden jeg og ungene reiser bort i morgen skal jeg og kjære lage oss "fredagsmat" i kveld. Og vekta viser.... 69,7 kilo!! Er EKSTATISK over å ha nådd det opprinnelige målet mitt!! ...så i dag blir det stolshopping! Endret 16. januar 2014 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2014 #199 Del Skrevet 16. januar 2014 Woohoo! Du er superflink! Årh, intervallspinning er noe av det beste som finnes! Og jeg er veldig enig med deg i at musikken betyr mye. Personlig elsker jeg sånne tunge technosanger. Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 16. januar 2014 #200 Del Skrevet 16. januar 2014 Gratulerer så mykje!! Du er altså så flink!! Kos deg med stolshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå