Gå til innhold

MonThe blir sunn og sterk og stram


MonThe

Anbefalte innlegg

Full skjerpings fra nå av :opplyser: har blitt mye småspising siste uka. Og snop både fre+lør+søn. Tok meg i å spise godteri som jeg egentlig ikke liker engang i går kveld!

Har starta på jobb igjen i dag, så blir mindre tid til trening framover. Er i tillegg kontorjobb, så mye stillesitting.

Håper på å få til iallfall 3 økter med etellerannet denne uka. Og NULL småspising utenom måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste som har skeiet for mye ut i det siste, hvis det er noen trøst ;)

spennende med jobbstart da! Skal si tiden har gått fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som har skeiet for mye ut i det siste, hvis det er noen trøst ;)

spennende med jobbstart da! Skal si tiden har gått fort. :)

Av en eller annen grunn så hjelper det litt å høre det :fnise: Men må bare si det altså -- at du er innmari flink å trene for tiden! :jepp: Jaaa, det har virkelig flydd! Helt sprøtt å tenke på at hun er 10 måneder allerede :hakeslepp:

:klemmer:

-----

Flink med kosthold i dag og i går......sånn hvis man ser bort ifra at vi spiste middag på Burger King i dag, da! Plana var tomatsuppe... Men så hadde F frisørtime rett etter jobb/bhg, og så var vi alle sultne, og så... :P Satser på at inntaket av kalorier resten av dagen "berget" totalen (liten meny med sukkerfri brus).

Vel gjennomført spinningtime nå i kveld, da! Hun nye har nå tirsdagstimene fast, og da blir det intervallspinning med SUPER musikk! :danse:

Gj.puls : 168 (84%)

Maks puls: 195 (97%)

Kalorier: 525

Nå, Grey`s, appelsin og en stor kopp te :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene :) Og ikkje minst flink som et appelsin og drikk te til Grey's! :) Trur ikkje du skal deppe for mykje over Burger King-måltidet ;) Du tek det nok fint innatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt med Burger King av og til, da. :) Vi er veldig glad i hjemmelagd burger da, så lager det regelmessig i helgene :jepp: Etter at vi ble hekta på det, så kan bare ikke BK måle seg :fnise: Eller pomfrien er bedre, men bortsett fra den, så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom kjapt fra mobilen, så får ikke til å multisitere, men takk for at dere legger igjen noen ord i boka mi Teriyaki og Silverdoe :klem:

Ned, 0.5 kilo siden sist (som altså var for to uker siden), og vekta viser nå 68,6 :tommelopp:

Ble ei bra spinningøkt i går;

Gj.puls 161 - 80% av maks

Makspuls 191 - 95% av maks

Kalorier 506

Satser på å få til enten ei økt med JMvideo/spinning eller en skikkelig trilletur iløpet av helga.

Men i kveld skal jeg krype oppi sofaen med ei snopeskål og kjæresten - det har jeg jammen fortjent etter den første uka på jobb :wink:

God helg til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg antek du meiner 68,6 og ikkje 86,6 kg ;) Flott vektnedgang! :)

God helg, må kose deg masse med godteri og kjærestekos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, jaa - 68,6 var vel mer riktig ja Silverdoe :) god helg til dere også :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et innfall, og lette fram den gamle treningsdagboka mi. Altså den jeg hadde da jeg begynte på prosjekt bli sunn og sterk, som var før jeg ble gravid med E :) Så artig og lese om hvordan det var den gangen. Og jeg synes jammen jeg har vært flink! Siden jeg begynte på "prosjektet", som var i januar 2012, har jeg gått ned totalt 18 kilo. Og da kommer en graviditet + alle gravidkiloene opp og ned i tillegg! :jepp: *klappermegselvpåskuldra*

Det var dagens selvskryt! :fnise: God lørdag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en times trilletur på lørdag, ellers fløy helga avgårde med bursdagsselskaper/besøk/ærender/familietid :)

Intervallspinning i dag:

Gj.puls 162 - 81% av maks

Maks.puls 191 - 95% av maks

Kalorier 527

Fornøyd med innsatsen, og at jeg kom meg avgårde -- dørstokkmila var miiilelang :wink: Tror torsdags-spinningen utgår, for instruktøren som er på torsdag er så kjedelig (kjedelig musikk, mange rolige partier der vi liksom skal "Nyte utsikten" :rolleyes:, og i tillegg så driver han og forteller vitser :plystre: ). Men jeg må få til etellerannet (JM-video?) isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi 18 kg er jo suuupert! :jepp: Veldig bra! :) :) Hva er det "endelige" målet ditt?

Taaakk :klemmer:

Hmm... det endelige målet mitt var egentlig å se 6-tallet. (og dit hadde jeg egentlig ikke trodd jeg kom til å komme når jeg starta).. Nå er jeg 68ish, og er egentlig ganske fornøyd. Iallefall med klær :wink: Så tror målet skal være å holde meg her, men å fortsette å trene og stramme opp! :) Enn du? :)

Minus 18 kg fortener all den skryt som fins! Det er superbra! :klappe:

Jaa, må si meg ganske fornøyd med det altså :jepp: .....og så blir jeg litt overraska over at jeg faktisk har veid så mye før, for jeg tenkte egentlig ikke over at jeg var såå stor da :sjenert:

:klemmer:

-----

Siden sist har uka bare flydd avgårde. Ble faktisk ikke noe treningsøkt før i dag -- og da ble det en joggetur opp til Hundetjønna. Ikke sikkert på hvor lang tid jeg brukte, så ikke på klokka når jeg dro ut, men tror det ble en halvtimes tur, uansett ei god økt i ulendt terreng :) Spent på hvordan bekkenet er i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe spesielt mål. Gjerne gå litt ned i vekt, men viktigste er å trene og spisr sunt. Vil være i best mulig form, for om seks måneder er planen å bli gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke noe spesielt mål. Gjerne gå litt ned i vekt, men viktigste er å trene og spisr sunt. Vil være i best mulig form, for om seks måneder er planen å bli gravid. ;)

SÅ i boka di i sted at gravid-planene muligens blir litt framskynda, så koselig :rodmer::klemmer:

------

Ikke mye aKGaktivitet for tiden. Og ikke så mye aktivitet som jeg skulle ønske sånn ellers heller. Kjenner godt på kroppen og på humøret at jeg sitter mye mer stille nå etter jobbstart enn før..

Forrige uke var grei kostholdsmessig, og forriges ukes trening bestod av spinning på tirsdag + trilletur på 40 minutter lørdag og søndag. Ellers flyr bare dagene avgårde. Tar på å være jobbe-mamma, med nattevåk-E (tenner har begynt å poppe opp, og da er det ingen andre enn mamma som duger :rolleyes: ), så selv om jeg skulle øsnke jeg hadde vært mer aktiv, så får jeg bare nøye meg med det. Veide meg på fredag da, og vekta viste nøyaktig det samme som sist, 68,6, er fornøyd med det :)

Denne uka har jeg planer om spinning i morgen, og etellerannet på torsdag. Har begynt å få småvondt i bekkenet igjen (stiv og vond om kveldene/morgenene/når jeg løfter tungt), skal (desverre) ikke så mye til før vondtene kommer tilbake -- enda en god grunn til å være mer i aktivitet :opplyser: Hele helga er satt av til scrappetreff, men må komme meg ut på en tur på søndags ettermiddagen :)

Og når jeg er innom så måå jeg bare tipse om verdens beste lakseoppskrift, som vi prøvde ut i dag :sikle:

Ønsker alle ei finfin uke :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gravidplanene er framskyndet så i løpet av uka skal jeg kjøpe folat og jeg skal begynne å ta omega3 også :)

Det blir naturøigvis litt mindre trening np npe du er i jobb igjen, men så lenge du klarer å spise sunt samt trene kandkje sånn to ganger i uka så skal du nok klare å opprettholde formen. :) Bare ikke slit deg ut for mye heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også merker at det blir mye mindre tid til alt egentlig, når man er tilbake på jobb. Men synes du er flink jeg altså. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra mobilen så får ikke til å multisitere -- men takk for at dere er innom og legger igjen noen ord Belle og Teriyaki :klemmer:

Superbra spinningtime på tirsdag (har ikke pulsklokka her, legger inn tallene senere), og i dag ble det 35 min rask gåtur etter ungene var i seng.

Kostholdet (middagene) har vært så som så denne uka, med kjøttboller i går og pizza i dag, men håper resten av matinntaket har "reddet" kaloriinntaket ;P

Har frestn kjøpt oss juicemaskin, og har den siste uka startet dagen med et glass friskpresset juice, det er digg :sikle:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka er vel egentlg bare å erklære "død", for er jo så sjelden innom her :sjenert:

Vekta på fredag viste 68,7, så holder meg stabil :jepp:

Ei kort yogaøkt i kveld for å strekke opp stivt bekken og rygg etter ei helg med masse sittig (har vært på scrappetreff), og så en kort styrkeøkt med mage/rygg/bekkenøvelser etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...