Sushi Skrevet 15. oktober 2013 #121 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du må ikke være så streng med deg selv! Husk at kostholdet er det viktigste for vekta, trening er for sprek form og overskudd Du er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #122 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du må ikke være så streng med deg selv! Husk at kostholdet er det viktigste for vekta, trening er for sprek form og overskudd Du er kjempeflink. Takk for gode ord Sushi Hjelper jo så absolutt på om jeg klarer å trene i tillegg til sunt kosthold -- er jo endel kilo som skal av, men har innsett at jeg må komme litt sterkere tilbake når overskuddet er tilbake, og ikke bli så skuffet over meg selv når det blir ikke helt som planlagt/ønsket --- Trodde jeg skrevet ett innlegg her i går, men det har visst bare blitt borte Ble ikke JMvideo + yoga på onsdag, men vel en times trilletur i raskt tempo - ble god og svett så fonrøyd med det! I går morges dra jeg og ungene til mamma, og kom tilbake derifra nå i ettermiddag -- ingen trening mens vi var der, og heller ingen veiing i morges da jeg vil veie meg på den samme vekta som jeg alltid veier meg på (altså, hjemme). Veier meg heller i morgen tidlig jeg! Nå drar jeg straks på scrappetreff, der skal store deler av helga tilbringes! Øsker alle ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #123 Del Skrevet 19. oktober 2013 Lørdag. Veiedag. Og hele 600 gram ned siden sist lørdag Vekta viser nå 74.5 , og jeg er 0,5 kilo unna før-gravid-vekt. Det skal jeg nok klare til neste fredag! Blir ikke noe trening før jeg drar på scrappetreff, mannen har nattevaktshelg og vi møtes kun i døra i dag. Kaanskje jeg orker trening når jeg kommer hjem fra treff i kveld, får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #124 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ble ikke noe trening på lørdagskvelden, var helt utslitt etter en hel dag med scrapping og skravvling, og var i seng kl 2140 i går var jeg på scrappetreff til kl 1530, og etterpå gikk vi med bøsse -- var ikke ei kjempelang rute, men maaaange hus, og var ute i 2,5 time! I dag har jeg malt oppe på loftsstua (blir jo aldri ferdig -- viste seg at vi må ha tre strøk ), og trent til Kickboksing-videoen til JM. Svetten silte virkelig, deilig! Håper jeg får de videoene jeg har bestilt denne uka! Endret 21. oktober 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2013 #125 Del Skrevet 21. oktober 2013 Huff, maling er kjeeedelig! Vi holder også på med maling, og burde vel eeeegentlig ha et til strøk, men det er kun litt her og der som vises hvis man ser helt nært, så vi kjenner bare ikke at vi orker å male heeeele gangen en gang til. Kjempebra vektnedgang, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 21. oktober 2013 #126 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du er så flink! Inspirerande Eg må komme igang igjen no, eg mista litt treningsmotivasjonen dei siste vekene.. Då er det kjekt å lese om folk som har suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #127 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du er så flink! Inspirerande Eg må komme igang igjen no, eg mista litt treningsmotivasjonen dei siste vekene.. Då er det kjekt å lese om folk som har suksess! Tusen tak for det! Du er også veldig inspirerende -- har jo vært såå flink! LEnge siden jeg har lest inne hos deg nå, det må jeg gjøre! Huff, maling er kjeeedelig! Vi holder også på med maling, og burde vel eeeegentlig ha et til strøk, men det er kun litt her og der som vises hvis man ser helt nært, så vi kjenner bare ikke at vi orker å male heeeele gangen en gang til. Kjempebra vektnedgang, da! Jaa, det er kjedelig ja. Iallefall når man tror man er ferdig Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #128 Del Skrevet 22. oktober 2013 I dag har jeg vært på spinning -- i dag var det en ny, instruktør med ny rute og ny musikk, og jaggu sykla vi ikke opp Trollstigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Noe godt kommer iallefall ut av denne nåttevåkinga og hyper-super-amminga for til tross for lite trening den siste uka så viste vekta i dag 0.8 kg mindre enn sist uke! Jeg er nå 73.7 kilo -- og bare 0,7 kilo unna første delmål! Har vært flink med kostholdet da, så helt ufortjent er det ikke da *klappermegselvpåskuldra* Endret 25. oktober 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #130 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei hei Noen dager siden jeg var innom her sist -- føles ikke like "viktig" å oppdatere når jeg ikke har en skikkelig plan. Vært ganske usunt kosthold i helga, med smågodt og potetgull både på lørdag og i går. Har ikke blitt noe trening heller, men times gåtur både i går og i dag, så er vel ok I dag har jeg trent Level 2 av JMs"Yoga Meltdown" (fikk den i posten på fredag) -- øvelsene var helt greie å gjennomføre, og det var en ok treningsøkt som fikk opp pulsen og svetten Artig med litt andre øvelser og jeg merker jo at jeg har blitt sterkere i kjernemuskulaturen, og i bekkenet! Blir ikke å lage en treningsplan for denne uka, orker ikke ha noe "hengende over meg", jeg må nesten bare se an formen og energinivået fra dag til dag. Men har veldig lyst til å dra på spinning både tirsdag og torsdag om det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Spinning i går utgikk, rett og slett fordi at jeg var helt skutt når ungene var i seng kl 19. Det etter å ha vært våken med E siden kl 0440 om morgenen/natta/altettersom I dag har jeg trent Kickboksingvideoen til JM Er frestn sinnsykt stiv og støl etter yogavideoen på mandag, i muskler jeg ikke ante fantes Endret 30. oktober 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. november 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 1. november 2013 Fredag. Veiedag. Og ..... Vekta viste i dag 0.8 kg mindre enn sist -- og jeg er nå 72,9 kg! Og det etter ei ganske slapp uke med bare 2 lange trilleturer og to treningsøkter! Igjen, hyppig nattamming/nattevåk er nok godt for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. november 2013 #133 Del Skrevet 1. november 2013 :streng: 2 trilleturer og 2 treningsøkter er ikke en slapp uke! Kjempeflink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. november 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 1. november 2013 :streng: 2 trilleturer og 2 treningsøkter er ikke en slapp uke! Kjempeflink er du! Du har vel eegentlig rett i det.. ------ 35 minutters trilletur i raskt tempo. Det får bli dagens trening, får nå står gardinshopping på plana! Tror ikke det blir noe trening i helga. I morgen skal jeg være alene med ungene mesteparten av dagen. Og på søndag er det den o`store`bursdagesdagen -- da blir det innrykk av familie og kaker Har frestn vært godt å ikke ha så veldig mye planer de siste ukene. Blir stressa av å ha ting hengende over meg, og blir så skuffa over meg selv når jeg ikke fåt gjennomført. Og med oppussingsprosjekter her hjemme, og dårlig nattesøvn så ja... Men jeg ser jo at det har blitt litt lite "skikkelig trening" i det siste. Det blir bedre, når ting faller mer på plass her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. november 2013 #135 Del Skrevet 2. november 2013 Du er så flink! Du tek jo av deg veke etter veke! Er enig med at du ikkje bør vere så streng med deg sjølv - 2 trilleturar og 2 treningsøkter er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 2. november 2013 Du er så flink! Du tek jo av deg veke etter veke! Er enig med at du ikkje bør vere så streng med deg sjølv - 2 trilleturar og 2 treningsøkter er jo kjempebra! Taakk Synes selv det stoppa litt opp her ei stund, men de siste ukene har det gått nedover igjen Haha, og det kommer fra ei som synes at å sykle 1,2 mil ikke er bra Neida, takk ----- Hadde egentlig tenkt å feire første delmål, som var 73 kilo, med å kjøpe meg anti-shake-tightsen til Rønisch. Men er litt usikker på om det egentlig er noe vits å investere i såpass dyrt treningstøy, når jeg skal ned enda noen kilo. Mest sannsynlig så passer den jo om jeg går ned noen kilo, men er kanskje bedre å kjøpe den når jeg er der jeg vil være, enn at den blir litt for stor om noen måneder? Får tenke litt på det. Uansett --- i dag var jeg for å se etter en kjole til neste helg. Og jeg endte opp med å kjøpe en sort kjole, i str 40!! Kan seriøst ikke huske sist jeg kjøpte en kjole (eller noe som helst), i den str! Og så var det så gøy å se den henge på badet, og se så "liten" ut Altså, jeg veier nå det samme som jeg gjorde rett før bryllupet i fjor sommer. Det etter å ha gått ned all gravid-vekt-med-F, og ytterligere 13 kilo. Rakk egentlig ikke "nyte" den nye,lettere kroppen da, siden jeg ble gravid igjen, og vekta begynte å snike seg oppover igjen/brystene og magen vokste/altdetder. Hmm.. Kropppen har jammen vært gjennom ganske store svingniger og belastninger de siste par årene. Er jammen ganske stolt av å ha en kropp som henger med i svingene. Og som fungerer som den skal! Sånn noenlunde ihvertfall Ble et lite rotete innlegg dette, men er vel lov, er jo min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. november 2013 Forfatter #137 Del Skrevet 6. november 2013 Hei Sniker meg inn, bare for å si at jeg har vært flaut lite i trenings-aktivitet siden sist. Det er lik null, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2013 #138 Del Skrevet 7. november 2013 Lite her denne uken også, hvis det er noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. november 2013 Forfatter #139 Del Skrevet 7. november 2013 Lite her denne uken også, hvis det er noen trøst Det er det ---- Jeg kommer sterkere tilbake neste uke -- for da er jeg ferdig med flytting/male-prosjektene her hjemme! Ikke spesielt positiv til veiing i morgen. Med null trening denne uka (kanskje maling/ommøblering/bæring av diverse opp og ned trapper/shopping kan telles liiiitt? ), og pizza til kvelds to kvelder så ser jeg ikke akkurat for meg at det har gått ned. Men har spist greit ellers, så håper og tror at vekten heller ikke har gått oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. november 2013 Forfatter #140 Del Skrevet 8. november 2013 Ned 400 gram denne uka Dette blir ei usunn helg --> i morgen skal vi ha bursdagsfest (både jeg og mannen har bursdag nå i begynnelsen av november), og da blir det tapas og med en gjeng venner --- og jeg gleeeder meg sånn Og så gleder jeg meg til å ha på meg den nye kjolen min og pynte meg og føle meg fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå