silverdoe Skrevet 19. september 2013 #61 Del Skrevet 19. september 2013 Du er kjempeflink! Og JA, vasking og husarbeid tell også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. september 2013 Forfatter #62 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Innom fra mobilen så får ikke til å multisitere, men takk for hilsener Belle, teriyaki og Silverdoe ----- Ble 30 minutters rask trilletur i dag, og 1 time på spinning nå i kveld justerte styret litt opp i dag, slik at jeg ikke "ligger" så mye framover på den stående seig-syklinga (om dere skjønner ), skal visst være mer skånsomt for bekkenet ifølge instruktøren. Spent på veiedagen i morgen. Har bare vært 3 dager med skikkelig aktivitet siden sist veiing. Men synes at jeg har vært flink med kostholdet, ihvertfall på ukedagene. Blir litt spennende å se Endret 19. september 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. september 2013 Forfatter #63 Del Skrevet 20. september 2013 God morgen Fredag, veiedag, og ned 400 gram! Er superfornøyd, selv om det ikke er all verdens! Nå skal vi straks ut på tur med barselsgruppa, en vel to timers trilletur Etterpå skal vi på babykino, der jeg skal skeie ut med popcorn til filmen! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 20. september 2013 #64 Del Skrevet 20. september 2013 Du har all grunn til å vere fornøgd - gratulerer! 400 gram er 400 gram, borte vekk frå kroppen din! Kos deg masse på trilletur og kino og ha ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. september 2013 Forfatter #65 Del Skrevet 20. september 2013 Du har all grunn til å vere fornøgd - gratulerer! 400 gram er 400 gram, borte vekk frå kroppen din! Kos deg masse på trilletur og kino og ha ei god helg! Taakk! God helg til dere også! ----- Superfin trilletur i dag, i nydelig høstvær! Var ikke så langt som jeg trodde,brukte i underkant av 1,5 time, men gikk fort, og med en sleeeip bakke på slutten ble jeg god og svett! Bekkenet har vært litt stivt i dag, men på langt når så gåent som det var etter tirsdagens spinning - hjalp nok å ha styret litt lengre opp! ....og det er så vanvittig deilig å kunne gå en lang tur uten at det stikker nedover føttene/bekkenet - det har virkelig blitt myye bedre den siste tiden! Og det skal bli enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. september 2013 Forfatter #66 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Spiste kvalmt mye snop i går I dag pøser det ned, om det blir bedre utover dagen skal vi opp til hundetjønna med E og F i vogn. Hvis ikke så kanskje jeg orker en jm-økt i kveld når ungene er i seng Endret 22. september 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. september 2013 #67 Del Skrevet 22. september 2013 Spiste kvalmt mye snop i går I dag pøser det ned, om det blir bedre utover dagen skal vi opp til hundetjønna med E og F i vogn. Hvis ikke så kanskje jeg orker en jm-økt i kveld når ungene er i seng Hehe, men det er jo litt godt, da Jeg spiste bare en sjokolade (!!!), så jeg skal kose meg litt ekstra i kveld til Alt for Norge! Kos dere på tur hvis dere drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. september 2013 Forfatter #68 Del Skrevet 22. september 2013 Hehe, men det er jo litt godt, da Jeg spiste bare en sjokolade (!!!), så jeg skal kose meg litt ekstra i kveld til Alt for Norge! Kos dere på tur hvis dere drar! Ja, alt for godt Det gjør du rett i - kan jo ikke ha igjen sjokolade når helga er over -------- Ble ikke tur til Hundetjønna pga veeeldig vekslende vær, men ble til at jeg gik en kjapp tur med E i vogna, 35 minutter i raskt tempo. JMvideo utgikk bare fordi at jeg ikke orka når ungene endelig var i seng. Jaja, bedre enn ingenting Slik var uka som gikk (det i rødt var det som ble gjort) : Man: besøk / trilletur --------- Tirs:besøk / trilletur 1 time spinning Ons: JMvideo + trilletur 1 time trilletur Tors: spinning 1 time spinning + 35 minutter trilletur Fre: Tur oppi marka med barselsgruppa. 1,5 time trilletur Lør: Fri -------- Søn: Sykkeltur eller JMvideo 35 min trilletur Er fornøyd med uka som har gått. Har vært mye alene med ungene denne uka (mannen er inne i en hektisk periode på både dag og natt-jobbing), i tillegg til at E har vært mye våken både dag og natt - ja,alt tatt i betraktning er jeg egentlig strålende fornøyd med denne ukas egeninnsats! Og det er jo ikke sånn at jeg sitter stille bortsett fra de nevnte aktivitene, det er jo alltids noe å henge fingrene i her hjemme Her er neste ukes plan: Mandag: JMvideo Tirsdag: Spinning Onsdag: Trilletur Hundetjønna + JMvideo Torsdag: Spinning Fredag: Trilletur/Tusten Lørdag: Hyttetur/fri Søndag: Hyttetur / rolig trilletur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. september 2013 Forfatter #69 Del Skrevet 23. september 2013 God formiddag Her er ukas første treningsøkt unnagjort -- ble trening til "banish"- videoen, og rakk å gjennomføre hele + å dusje før E våkna Kjenner det verker i bekkenet etter økta da, tok kanskje litt hardt i på noen av øvelsene. Vanskelig det der, iallefall når det ikke gjør vondt når jeg holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. september 2013 Forfatter #70 Del Skrevet 24. september 2013 Ble en time med spinning nå i kveld! Var en blytung time, kjente jeg ikke hadde så mye å gi, men er fornøyd med innsatsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 25. september 2013 #71 Del Skrevet 25. september 2013 Bra jobba! Du inspirerer meg, skal jammen komme meg på trening i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 25. september 2013 #72 Del Skrevet 25. september 2013 Du er skikkeleg flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. september 2013 Forfatter #73 Del Skrevet 25. september 2013 Takk jenter Ble bare en rolig trilletur på 1 time i dag. Har tenkt å prøve meg på en yoga-video som jeg har funnet på YouTube etterpå når mannen drar på nattevakt. *hvis jeg ikke synker for langt nedi sofaen innen den tid* Burde heller ha satt igang ned en gang, men har knapt snakket med mannen de siste par dagene, så velger å tilbringe en time i armkroken hans isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. september 2013 Forfatter #74 Del Skrevet 25. september 2013 Joda, ble Yoga på meg, og på mannen! Fikk han med meg på "Yoga Meltdown" av Jillian MIchaels!! Synes det var litt vanskelig, har ALDRI vært borti yoga tidligere, så klarte ikke helt å henge med/brukte litt tid på å "komme inn" i øvelsene, men ble god og svett! Regner med posisjonene sitter etterhvert! Og mannen syntes det var morsomt han også, og ringte meg fra bilen på tur til jobb for å si at han skal å kjøpe seg treningsmatte i morgen! Morsomt å kunne trene sammen Avslutta med en video på 20 minutter som het noe sånn som "yoga for complete beginners", som var mer type "strekke-på-kroppen-yoga" - en fin måte å avslutte kvelden på! ...kjenner meg så mye lettere for tiden. Rart, hvor mye vekt og selvfølelse sitter i hodet. Jeg har jo ikke gått ned så mye i antall gram/kilo, men jeg føler meg så mye bedre, humøret er bedre, og ja, jeg er rett og slett mer fornøyd for tiden. Det er en deilig følelse det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. september 2013 Forfatter #75 Del Skrevet 25. september 2013 Hadde foresten lakseburger til middag i dag, for første gang, og det var veeldig godt brukte bare vanlige, fine hamburgerbrød fra butikken, så kan (bør) vel gjøres sunnere ved å bruke noe annet. Men var innmari godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. september 2013 Forfatter #76 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Bekkenet er helt gåent i dag. Har gått og kjent at det har murret/stukket litt den siste uka, men gårsdagens yoga gjorde nok vondt myyye verre. Har time til behandling førstkommende mandag, håper på at det bare er ei lita låsning som er lett å fikse Så vanvittig irritrerende. Endret 26. september 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. september 2013 Forfatter #77 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Faen, klarer nesten ikke gå i dag. Blir rett og slett drittsur. ....kjente det hjalp pittelitt å skrive "dritt" og "faen" Og mannen kom hjem med en ny, superfin, knallrosa treningsmatte til meg. Om ikke annet så kan jeg ligge på den Endret 26. september 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. september 2013 Forfatter #78 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Spinning måtte utgå pga bekkenet. Men jeg gjennomførte en yogavideo på YouTube på 40 minutt -- ikke Poweryoga vel og merke -- men hathayoga, som visstnok er tradisjonell yoga -- godt å strekke på kroppen, og får jo brukt kjernemuskulaturen, i tillegg til at det var rolige øvelser for bekkenet. Men er ikke heeelt det jeg forbinder med trening Ellers spent på veing i morgen. Blir skuffa om jeg ikke har gått ned. Men føler jeg har sluntra litt unna, iogmed at det ikke ble noe skikkelig svetteøkt i dag. Vært flink med kostholdet da. Endret 26. september 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. september 2013 #79 Del Skrevet 26. september 2013 Kjipt med kranglebekken. Men du må jo bare ta det med ro til det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. september 2013 Forfatter #80 Del Skrevet 26. september 2013 Kjipt med kranglebekken. Men du må jo bare ta det med ro til det blir bedre Ja, du har jo helt rett. Blir bare så irritert, og utålmodig formen fortsatt fin Sushi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå