AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #321 Skrevet 4. august 2013 Den var da litt drøy. Barnet er da ikke født enda. Nei, den var ufin!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #322 Skrevet 4. august 2013 Den var da litt drøy. Barnet er da ikke født enda. Nei, den var ufin!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 Finner ikke denne kommentaren jeg:/ Anonymous poster hash: 36b54...177
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #323 Skrevet 4. august 2013 Den var da litt drøy. Barnet er da ikke født enda. Nei, den var ufin!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 Enig, det viser bare hvor forskrudde personer vi har med å gjøre her. Skremmende Snakk om å misbruke en etat som ikke engang har tid til å ta seg av barn som lider. Fy fader for noen syke folk .. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #324 Skrevet 4. august 2013 Synes synd på ungen. Og det sier jeg ikke for å være slem, men fordi jeg oppriktig er bekymret for et barn som skal vokse opp i et hjem med foreldre som er så... jeg vet ikke riktig, fanatiske? For ikke å snakke om kommentarene til Lars Kristian. Det kan så være at Beyoncé-greia var temmelig oppblåst av media, men det forsvarer ikke umodenheten han viser i ymse kommentarfelt. Og å ha en mor som alltid skal ta seg plettfritt ut, som hevder å aldri ha hatt kviser eller fett hår, og som tar hundrevis av bilder av seg selv hver dag til en blogg... Nei, det må være virkelig tyngende, selv om jeg tror de endrer fokus en smule som foreldre. Anonymous poster hash: c2898...777 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #325 Skrevet 4. august 2013 Ref videoen fra Paris- de må se ganske kårni ut når de går å filmer seg selv med kameraet på en sånn stang rundt i parken Anonymous poster hash: e8705...ae5 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #326 Skrevet 4. august 2013 ja de oppfører seg som verdens superhotte kjendiser....men de er jo ikke det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #327 Skrevet 4. august 2013 (endret) Nå er det en bruker som har skrevet i kommentarfeltet under artikkelen at personen har sendt bekymringsmelding til barnevernet. Lurer på om det er tilfellet? Anonymous poster hash: bc157...e99 Jeg tror Barnevernet bare rister på hodet og ler av denne personen som har gjort dette... Anonymous poster hash: 7102d...83e Endret 15. august 2013 av Bond 1
Asklepios Skrevet 4. august 2013 #328 Skrevet 4. august 2013 (endret) Ikke for å være utelukkende pessimistisk i henhold til samfunnets utvikling, men har en generell betraktning. Om du er aleneforsørger, har lav utdanning og gjerne flere barn med to forskjellige menn så skal du hylles på dette forumet. Fy fader så flink du er som får ting til å gå rundt! All respekt til deg for at du står på hver dag for at barna dine skal ha det bra! Jeg er sikker på at de kommer til å profittere enormt på å ha en så sterk mor! Til sammenligning har vi altså her en forlovet kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Jeg ville ikke utalt meg bastant om noen av de to overnevnte omsorgsituasjonen, da relasjonen kan være god eller dårlig uavhengig av alle de nevnte faktorene i enkelttilfeller. Men det sier seg selv at om man skal generalisere, om man skal spekulere, så finnes det knapt barn i Norges land som har et bedre utgangspunkt enn barnet til fotballfrue. Her snakker vi MANGE beskyttende faktorer. Dere er små, små, sjalu mennesker. Det er synd at dere føler dere så angrepet av et annet menneske sin suksess. Endret 4. august 2013 av Asklepios 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #329 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være utelukkende pessimistisk i henhold til samfunnets utvikling, men har en generell betraktning. Om du er aleneforsørger, har lav utdanning og gjerne flere barn med to forskjellige menn så skal du hylles på dette forumet. Fy fader så flink du er som får ting til å gå rundt! All respekt til deg for at du står på hver dag for at barna dine skal ha det bra! Jeg er sikker på at de kommer til å profittere enormt på å ha en så sterk mor! Til sammenligning har vi altså her en gift kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Jeg ville ikke utalt meg bastant om noen av de to overnevnte omsorgsituasjonen, da relasjonen kan være god eller dårlig uavhengig av alle de nevnte faktorene i enkelttilfeller. Men det sier seg selv at om man skal generalisere, om man skal spekulere, så finnes det knapt barn i Norges land som har et bedre utgangspunkt enn barnet til fotballfrue. Her snakker vi MANGE beskyttende faktorer. Dere er små, små, sjalu mennesker. Det er synd at dere føler dere så angrepet av et annet menneske sin suksess. Ikke ta alle under en kam, da. Jeg synes ikke vi har noen rett til å spekulerer i hvordan oppveksten til det kommende barnet vil bli, og den kommentaren om barnevernet var meget drøy etter min mening. Det eneste jeg har å utsette på FF, er kroppsfokuset hennes + enkelte kommentarer fra både henne og LK. Sjalu? Overhodet ikke. Anonymous poster hash: 56d25...230 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #330 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være utelukkende pessimistisk i henhold til samfunnets utvikling, men har en generell betraktning. Om du er aleneforsørger, har lav utdanning og gjerne flere barn med to forskjellige menn så skal du hylles på dette forumet. Fy fader så flink du er som får ting til å gå rundt! All respekt til deg for at du står på hver dag for at barna dine skal ha det bra! Jeg er sikker på at de kommer til å profittere enormt på å ha en så sterk mor! Til sammenligning har vi altså her en forlovet kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Jeg ville ikke utalt meg bastant om noen av de to overnevnte omsorgsituasjonen, da relasjonen kan være god eller dårlig uavhengig av alle de nevnte faktorene i enkelttilfeller. Men det sier seg selv at om man skal generalisere, om man skal spekulere, så finnes det knapt barn i Norges land som har et bedre utgangspunkt enn barnet til fotballfrue. Her snakker vi MANGE beskyttende faktorer. Dere er små, små, sjalu mennesker. Det er synd at dere føler dere så angrepet av et annet menneske sin suksess. Anonymous poster hash: 7102d...83e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #331 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være utelukkende pessimistisk i henhold til samfunnets utvikling, men har en generell betraktning. Om du er aleneforsørger, har lav utdanning og gjerne flere barn med to forskjellige menn så skal du hylles på dette forumet. Fy fader så flink du er som får ting til å gå rundt! All respekt til deg for at du står på hver dag for at barna dine skal ha det bra! Jeg er sikker på at de kommer til å profittere enormt på å ha en så sterk mor! Til sammenligning har vi altså her en forlovet kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Jeg ville ikke utalt meg bastant om noen av de to overnevnte omsorgsituasjonen, da relasjonen kan være god eller dårlig uavhengig av alle de nevnte faktorene i enkelttilfeller. Men det sier seg selv at om man skal generalisere, om man skal spekulere, så finnes det knapt barn i Norges land som har et bedre utgangspunkt enn barnet til fotballfrue. Her snakker vi MANGE beskyttende faktorer. Dere er små, små, sjalu mennesker. Det er synd at dere føler dere så angrepet av et annet menneske sin suksess. er så enig, så enig med deg .. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #332 Skrevet 4. august 2013 Til sammenligning har vi altså her en forlovet kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Øhm? Vet du ikke hvor travel FF er? Hun kommer ikke engang til å ta ut permisjon. Hun jobber fra tidlig morgen til sen kveld,og har aldri fri. Hun har en fulltidsjobb og jobber MYE mer enn de aler fleste. Hun går aldeles ikke hjemme, og det er ingenting husmor over det hun gjør. ... i følge seg selv. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 9
Gjest vilma2000 Skrevet 4. august 2013 #333 Skrevet 4. august 2013 (endret) Ikke for å være utelukkende pessimistisk i henhold til samfunnets utvikling, men har en generell betraktning. Om du er aleneforsørger, har lav utdanning og gjerne flere barn med to forskjellige menn så skal du hylles på dette forumet. Fy fader så flink du er som får ting til å gå rundt! All respekt til deg for at du står på hver dag for at barna dine skal ha det bra! Jeg er sikker på at de kommer til å profittere enormt på å ha en så sterk mor! Til sammenligning har vi altså her en forlovet kvinne med høyere utdanning innenfor journalistikk, alle tenkelige materielle behov er dekket og hun ønsker å gå hjemme og vie all sin tid til en tradisjonell husmor-rolle. Mamma og kone på fulltid i steden for å sende barnet avgårde til institusjon allerede før det kan gå, som er blitt normen i det moderne Norge. Og da tenker folk at en fornuftig reaksjon er å ringe barnevernet eller i det minste klage på et nettforum over hvor fæl oppvekst dette barnet vil få? Jeg ville ikke utalt meg bastant om noen av de to overnevnte omsorgsituasjonen, da relasjonen kan være god eller dårlig uavhengig av alle de nevnte faktorene i enkelttilfeller. Men det sier seg selv at om man skal generalisere, om man skal spekulere, så finnes det knapt barn i Norges land som har et bedre utgangspunkt enn barnet til fotballfrue. Her snakker vi MANGE beskyttende faktorer. Dere er små, små, sjalu mennesker. Det er synd at dere føler dere så angrepet av et annet menneske sin suksess. At noen her inne har uttalt seg om Carolines manglende evne til å oppdra et barn betyr ikke at alle som er kritiske til henne deler akkurat denne meningen. Det eneste jeg er kritisk til er hennes fokus på kropp og trening, samt ansvarsfraskrivelsen hun så tydelig utlyser med hensyn til hennes negative påvirkning på usikre tennåringer. Jeg er enig med deg at både alenemødre og gifte hjemmeværende kvinner som gir barna sine en trygg og god oppvekst fortjener skryt og applaus, jeg tror Carolines datter vil få en fin og tradisjonsrik barndom. Jeg er dog litt skeptisk til hvordan det vil være for en jente å vokse opp med en far som har et så forvrengt/usunt forhold til kvinnekroppen og en mor som helt tydelig har et anstrengt forhold til kropp, vekt og trening (løping). Og angående "suksess" så har Caroline "suksess" fordi hun driver en blogg som har ført til at hun kan selge produkter og gi ut kokebok - men vi er da alle enige om at en rosablogg ikke er noe annet enn veldig simpelt og lite utfordrende i en voksen sammenheng? Jeg mener, hennes jobb handler om henne, det er henne selv hun tjener penger på og hun selger seg selv. Det er ingenting ved hennes arbeid som utfordrer henne intellektuelt, og hun har ingen mulighet til å utvikle seg til å for eksempel "stige i gradene" slik andre mennesker har på en "vanlig" jobb. Det er jo ålreit arbeid for en 20-åring som studerer, altså det å tjene penger på en blogg, men å være et voksent menneske som ikke gjør annet enn å blogge er for meg veldig fjernt. Jeg er i gang med bachelor nr.2, forlovet, har det godt økonomisk og venter en astronaut i januar. Jeg er på ingen måte sjalu på Carolines "suksess" da jeg anser min egen CV som langt mer imponerende enn hennes bloggkarriere og tv-opptreden på 4-stjernes middag. Og jeg er 24 år. Mine innlegg har en tendens til å bli litt lange og jeg beklager om jeg kjeder noen altså Jeg har bare jobbet med alt for mange unge jenter som sliter med spiseforstyrrelser til at jeg klarer å ikke si min mening om folk som driver med pro-ana. edit: skrivefeil Endret 4. august 2013 av vilma2000 15
MalloryK Skrevet 4. august 2013 #334 Skrevet 4. august 2013 Håper de er klar over at en baby er god og rund når den kommer ut, og skal være det lenge 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #335 Skrevet 4. august 2013 Er det bare meg eler har Karoline blitt litt lubben? Ikke på magen men låra og sånn? Morsomt Anonymous poster hash: fd2a9...de3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #336 Skrevet 4. august 2013 Er det bare meg eler har Karoline blitt litt lubben? Ikke på magen men låra og sånn? Morsomt Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Lubben?! Anonymous poster hash: c195e...338 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #337 Skrevet 4. august 2013 Lubben?! Anonymous poster hash: c195e...338 Ja kroppen har blitt litt større Anonymous poster hash: fd2a9...de3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #338 Skrevet 4. august 2013 Alle de tingene Fruen gjør, gjør vi yrkeskvinner i vanlige jobber mellom jobbene. Vi kan ikke dra på spa, til frisør, legge negler, sminke oss i 4 timer, legge inn hair extension, massasje, fylle på med botox og restylane mens vi er på jobb, dette unner vi oss ETTER vår vanlige jobb på 7,5 timer. Fruen bruker nemlig 8 timer på se bra ut HVER DAG hun. Og ta da 300 bilder til ett antrekk, så løpe en mil, så en dusj og sminke i 3 timer før neste antrekk,så bilder igjen, så litt mat, så litt spa, så litt nye negler osv SÅNN GÅR NU DAGAN. Mens vi vanlige dødelig må legge inn frisør til helgen eller etter arbeidstid klemt mellom å hente barn, lage middag, handle, vaske hus, besøke besteforeldre, gjøre lekser og smøre matpakker Anonymous poster hash: cf5ef...056 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #339 Skrevet 4. august 2013 Ja kroppen har blitt litt større Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Hun er ganske mye større enn da hun var skraptynn, men hun er fortsatt slank. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #340 Skrevet 4. august 2013 Alle de tingene Fruen gjør, gjør vi yrkeskvinner i vanlige jobber mellom jobbene. Vi kan ikke dra på spa, til frisør, legge negler, sminke oss i 4 timer, legge inn hair extension, massasje, fylle på med botox og restylane mens vi er på jobb, dette unner vi oss ETTER vår vanlige jobb på 7,5 timer. Fruen bruker nemlig 8 timer på se bra ut HVER DAG hun. Og ta da 300 bilder til ett antrekk, så løpe en mil, så en dusj og sminke i 3 timer før neste antrekk,så bilder igjen, så litt mat, så litt spa, så litt nye negler osv SÅNN GÅR NU DAGAN. Mens vi vanlige dødelig må legge inn frisør til helgen eller etter arbeidstid klemt mellom å hente barn, lage middag, handle, vaske hus, besøke besteforeldre, gjøre lekser og smøre matpakker Anonymous poster hash: cf5ef...056 Det er jo en del av jobben hennes - har du ikke fått med deg det? Måten du skriver på lyser misunnelse lang vei. Om du har valgt å jobbe fullt utenfor hjemmet, få flere barn og vaske huset selv så er det ditt valg. Caroline har tatt sine valg og skal respekteres for det. Hva søren feiler det deg? Du virker rett og slett ikke helt vel bevart. Snakker du sånn til alle som har en annen jobb enn deg selv? Stakkars fordumsfulle vesen. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 5
Anbefalte innlegg