Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, selvsagt tar hun antrekksbildene for å tjene penger .. hun gjør det ikke for å være snill.

Jeg går også på jobb for å tjene penger - ikke for å være snill mot arbeidsgiver.

Hahaha regner med at de fleste går på jobb for å tjene penger, samt å bruke hodet og få utfordringer.

Bakgrunnen for å påpeke det var fordi det ser ut til at mange leserne på bloggen hennes ikke helt skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mest spent på hvordan det å få et barn blir å påvirke bloggingen hennes, hvordan utseendet blir prioritert, osv. Det blir nok mye mer stressende...

Å ikke vær redd. det kommer til å se like "perfekt" ut som nå. Helt likt men kanskje noen bilder med en overpyntet baby som en accessorie av og til.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil virkelig si at Caroline gløder på en måte, hun har fått en mer moden stil, og et roligere inntrykk i ansiktet, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det brune håret kler henne bedre også, hun er bare flott for tiden. :)

Anonymous poster hash: ab09a...a8b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer jo selvsagt ikke til å la andre vite om de ikke-perfekte sidene ved å ha småbarn. Det som havner på bloggen er bare hvor kos det er å ha baby.

Ser for meg typiske hjertesukk:

"Ååh, dere, ugla har hylt fra siden 3 i natt, og nå har jeg endelig fått satt meg ned med en kaffe. Men det er jo bare stas da, med litt liv i hjemmet mener jeg :)"

:laugh:

Anonymous poster hash: 16e7d...36e
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hun kommer jo selvsagt ikke til å la andre vite om de ikke-perfekte sidene ved å ha småbarn. Det som havner på bloggen er bare hvor kos det er å ha baby.

Ser for meg typiske hjertesukk:

"Ååh, dere, ugla har hylt fra siden 3 i natt, og nå har jeg endelig fått satt meg ned med en kaffe. Men det er jo bare stas da, med litt liv i hjemmet mener jeg :)"

:laugh:

Det er vel sånn med mange mammablogger og de som legger ut bilder av barna på Facebook, at man deler de gode øyeblikkene og setter en positiv spinn på vanskelige ting. Så hun blir vel ikle helt unik der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasses pølsebod!!! Hahahahahahahahahaha:D:D:D nå knakk jeg helt sammen av latter. Konge!!!!! :D

Ingen kan si at den dama ikke har humor i hvert fall!

Anonymous poster hash: 5cfa4...0a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er naturlig? All sminken eller det påsatte håret?

Syns hun var mer naturlig enn andre bilder. Ikke noe pose og den "stive" stilen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil virkelig si at Caroline gløder på en måte, hun har fått en mer moden stil, og et roligere inntrykk i ansiktet, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det brune håret kler henne bedre også, hun er bare flott for tiden. :)Anonymous poster hash: ab09a...a8b

sikkert fordi hun endelig ser normalvektig ut.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt tar hun antrekksbildene for å tjene penger .. hun gjør det ikke for å være snill.

Jeg går også på jobb for å tjene penger - ikke for å være snill mot arbeidsgiver.

Hadde hun tjent normal lønn hadde neppe folk brydd seg men hun tjener alt for mye i forhold til jobben,hvem ville ikke som jobb pynte seg og gjøre det hun gjør og fått betalt for det i tilegg?de fleste hadde sikkert vært fornøyd bare med all sponsorgavene.se så bra treningstøy.det må dette kjøpe selv får jeg alt gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert fordi hun endelig ser normalvektig ut.

godt mulig ja :) vakker, rett og slett.

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun tjent normal lønn hadde neppe folk brydd seg men hun tjener alt for mye i forhold til jobben,hvem ville ikke som jobb pynte seg og gjøre det hun gjør og fått betalt for det i tilegg?de fleste hadde sikkert vært fornøyd bare med all sponsorgavene.se så bra treningstøy.det må dette kjøpe selv får jeg alt gratis!

Hvorfor gjør du det ikke selv da?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått med meg at hun ikke liker jeans så godt, det har hun skrevet i bloggen. Utover det er det sikkert helt fantastisk å tjene en halv mill i året på å kle seg opp i sponsede klær, så at hun pynter seg ekstra skjønner jeg. For min del hadde det blitt tomt og kjedelig å bruke dagen min på å krølle håret og finne frem antrekk å ha på meg, men for CBE er det nok drømmejobben. Vi snakker om ei jente som bruker mange uker på å lese ut en lettlest krimbok, det er sikkert stimulerende nok for henne å bruke dagen på husvask, trening og klær. Men huff, for et gørrkjedelig liv i lengden. Jeg er utrolig spent på hvordan det blir etter fødselen og når LK slutter med fotball og må ut i vanlig jobb. Nå er han jo mye hjemme sammen med henne, skal han jobbe i en vanlig jobb må hun venne seg til en helt annen hverdag. Anonymous poster hash: 72915...c97

Hun har da mye mer enn en halv mill i året.hun hemmeliggjør hva hun egentlig tjener så folk ikke skal vite,hun satte jo lønna i firmaet og tok ut passende lønn som var en halv mill.hun tjener nok mye mer.hun sa jo og hun tjener mye er enn mannen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da mye mer enn en halv mill i året.hun hemmeliggjør hva hun egentlig tjener så folk ikke skal vite,hun satte jo lønna i firmaet og tok ut passende lønn som var en halv mill.hun tjener nok mye mer.hun sa jo og hun tjener mye er enn mannen.

Caroline tjener ikke mer enn den halve millionen hun tar ut i lønn, men jeg kan godt tenkte meg at Fotballfrue omsetter for mye mer enn det gjennom selskapet sitt, men det hjelper vel ikke Caroline...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lasses pølsebod!!! Hahahahahahahahahaha:D:D:D nå knakk jeg helt sammen av latter. Konge!!!!! :D

Ingen kan si at den dama ikke har humor i hvert fall!Anonymous poster hash: 5cfa4...0a4

Knakk du seriøst sammen av latter av ett bilde av en pølsevogn? Eller glemte du ironiflagget?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskapet hadde omsetning på ca. 3.3mill i fjor. Overskuddet var på nesten 1.4 mill.

Av det har de tatt ut 641.000 i lønn (inkl sos.avg) og avsatt 1.2 mill til utbytte. Dette utbyttet tas i nå i 2013.

Så hun tjener godt med penger på bloggingen.

Anonymous poster hash: e8705...ae5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå sitter vi og tar oss litt mat ved kjøkkenbenken med utrolig mye god og forskjellig mat pakket utover, vi storhandlet litt i Fredrikshavn alle mann, så det er jo så mye godt å smake på!"

Godt språk? Hvor??

Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...