Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sant nok, er faktisk hun selv som godkjenner kommentarene på egen blogg. Om det faktisk var så viktig at ingen gravide eller hun selv leste det, så hadde hun aldri postet det og laget snakkis om det.

Den kjerringa altså..

Anonymous poster hash: ab09a...a8b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er skremmende at jenter velger å spørre LK (via bloggen til FF) om endometriose og hva slags kosthold/trening som hjelper mot dette. Har det gått så langt at fjortisene tror disse to er orakler på alt som har med mat, trening å gjøre? Dette er jo ting en må søke profesjonell hjelp om. Ikke spørre en førsteårs nettstudent om. Han svarer heldigvis at han ikke kan nok om dette. MEN selvsagt har han lest kapitlet om endometriose da.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skremmende at jenter velger å spørre LK (via bloggen til FF) om endometriose og hva slags kosthold/trening som hjelper mot dette. Har det gått så langt at fjortisene tror disse to er orakler på alt som har med mat, trening å gjøre? Dette er jo ting en må søke profesjonell hjelp om. Ikke spørre en førsteårs nettstudent om. Han svarer heldigvis at han ikke kan nok om dette. MEN selvsagt har han lest kapitlet om endometriose da.

Og det verste er at alle "digger hvordan du svarer tilbake til alle som ikke har peiling på hva de snakker om, LK!!!!".

Han er jo hobbylege, og har såklart svaret på alt. Til og med fruens prevensjonsmiddel følte han at han hadde noe å bidra med. Veldig spesielt. Skremmende hvor opptatt han er av slike ting. Han forstår ikke at han burde la være å råde andre i et kommentarfelt på en rosablogg. Hvis det er slik han får status, flott for ham, men hos voksne mennesker blir han aldri noe mer enn en bedreviter.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttalelse om huden: Vi skal jo alle bli gamle en gang, og da er det veldig greit å eldes med stil. I egen hud, uten operasjoner, botox og restylane 😜 Haha!!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut en link til dette?

Jeg søkte, men fant ingenting.

Anonymous poster hash: 16ee4...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut en link til dette?

Jeg søkte, men fant ingenting.

Anonymous poster hash: 16ee4...63c

Det er øverst i kommentarfeltet på ene innlegget.

Anonymous poster hash: 216b9...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner virkelig ikke tingen med den gigantiske hårdulten... Er det det nye? :sjokkert:

Hun har litt oppheng på denne frisyren og jeg skjønner det ikke. Den er ikke særlig fin.

Tenk om CBE klippet bob og tatt av løshåret, for eksempel. Tror hun hadde kledd det godt.

Anonymous poster hash: 72915...c97

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har litt oppheng på denne frisyren og jeg skjønner det ikke. Den er ikke særlig fin.

Tenk om CBE klippet bob og tatt av løshåret, for eksempel. Tror hun hadde kledd det godt.

Hun hadde nok kledd det meste.

Det er bare å se på bilder av moren - hun har tydeligvis gode gener ...

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde nok kledd det meste.

Det er bare å se på bilder av moren - hun har tydeligvis gode gener ...

Jeg synes ikke hun kler løshåret sitt så godt.

Forresten er jeg spent på om hun legger ut noen provoserende fotoer av magen e.l. iom at lesertallene har hatt en liten nedgang nå: http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no

Apropos dette med lesertallene hennes, jeg ser at hun og ektemannen stadig uttaler at hun har hundretusen lesere. Det siste halve året har hun ikke hatt mer enn 80 000 på det meste. Hvorfor sier de noe som ikke stemmer?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott antrekk på fruen i dagens innlegg, selv ville jeg valgt andre øredobber og en annen hårfrisyre men hver sin smak :)

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/09/DSC061321.jpg

Hun ser jo ut som om hun skal på fest/ i bryllup/ selskap heeeele tiden. Er det så masse selskapeligheter ute i Siljan? Går hun aldri i en skinnyjeans og en genser og bare er "vanlig" hjemme? Har hun aldri et normalt liv? Hva er poenget med å kle seg opp 2-3 ganger om dagen om man ikke skal på fest? Det virker så kunstig..........

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått med meg at hun ikke liker jeans så godt, det har hun skrevet i bloggen. Utover det er det sikkert helt fantastisk å tjene en halv mill i året på å kle seg opp i sponsede klær, så at hun pynter seg ekstra skjønner jeg. For min del hadde det blitt tomt og kjedelig å bruke dagen min på å krølle håret og finne frem antrekk å ha på meg, men for CBE er det nok drømmejobben. Vi snakker om ei jente som bruker mange uker på å lese ut en lettlest krimbok, det er sikkert stimulerende nok for henne å bruke dagen på husvask, trening og klær. Men huff, for et gørrkjedelig liv i lengden. Jeg er utrolig spent på hvordan det blir etter fødselen og når LK slutter med fotball og må ut i vanlig jobb. Nå er han jo mye hjemme sammen med henne, skal han jobbe i en vanlig jobb må hun venne seg til en helt annen hverdag.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Hun ser jo ut som om hun skal på fest/ i bryllup/ selskap heeeele tiden. Er det så masse selskapeligheter ute i Siljan? Går hun aldri i en skinnyjeans og en genser og bare er "vanlig" hjemme? Har hun aldri et normalt liv? Hva er poenget med å kle seg opp 2-3 ganger om dagen om man ikke skal på fest? Det virker så kunstig..........

For det første så er hun på vei ut i Skagen på det bildet - for det andre så kler hun seg opp for å vise dagens antrekk. Det er jo det som er hovedhensikten med bloggen - å vise forskjellige antrekk og hvordan man kan style og bruke de forskjellige klesplaggene.

Og til sist - hun sier jo selv at hun elsker å kle seg opp til forskjellige anledninger .. men når hun er avbildet hjemme på privaten så går hun utelukkende i behagelige antrekk, shorts, enkle topper, kosedresser osv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg heier på sisteplass-bloggen for tiden. Det hadde vært bra om hun overtok førsteplassen. For to dager siden hadde sisteplass rundt 42000 lesere mens CBE hadde litt under 60000. Heia sisteplass!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest spent på hvordan det å få et barn blir å påvirke bloggingen hennes, hvordan utseendet blir prioritert, osv. Det blir nok mye mer stressende...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest spent på hvordan det å få et barn blir å påvirke bloggingen hennes, hvordan utseendet blir prioritert, osv. Det blir nok mye mer stressende...

Å få et barn gjør vel hverdagen travlere og annerledes for de fleste av oss - du har kanskje ikke merket det selv?

Antar at Caroline har et nettverk som stiller opp ved behov, og ellers er jeg sikker på at hun klarer bragden helt kjempefint. Og jeg kommer til å nyte at hun ikke kollapser helt slik som en del av bermen her ser ut til å ønske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er hun på vei ut i Skagen på det bildet - for det andre så kler hun seg opp for å vise dagens antrekk. Det er jo det som er hovedhensikten med bloggen - å vise forskjellige antrekk og hvordan man kan style og bruke de forskjellige klesplaggene.

Og til sist - hun sier jo selv at hun elsker å kle seg opp til forskjellige anledninger .. men når hun er avbildet hjemme på privaten så går hun utelukkende i behagelige antrekk, shorts, enkle topper, kosedresser osv ...

Hensikten med å vise dagens antrekk er å promotere eller å selge. For å selge så må antrekkene selvfølgelig matche og vises på best mulig måte. Det er veldig få dagens antrekk som ikke er reklame. Hun hadde ikke adlink på en her tatt nå nylig, men der promoterte hun jeg en venninne som er nyoppstartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Hensikten med å vise dagens antrekk er å promotere eller å selge. For å selge så må antrekkene selvfølgelig matche og vises på best mulig måte. Det er veldig få dagens antrekk som ikke er reklame. Hun hadde ikke adlink på en her tatt nå nylig, men der promoterte hun jeg en venninne som er nyoppstartet.

Ja, selvsagt tar hun antrekksbildene for å tjene penger .. hun gjør det ikke for å være snill.

Jeg går også på jobb for å tjene penger - ikke for å være snill mot arbeidsgiver.

Endret av Conradine
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...