AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #61 Skrevet 28. august 2013 skikkelig sexy...! Anonymous poster hash: 14c27...40f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #63 Skrevet 28. august 2013 Det der er fotoshoppa. Om det er det eller ei kan jeg ikke si noe om. Men det finnes de som har så ekstrem tunge. Anonymous poster hash: 14c27...40f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #64 Skrevet 28. august 2013 Cry me a river, KG-medlemmer! Miley tjener fett og gir faen i alt og alle, sefølgelig rekker hun tunge da, jeg ville gått naken på scenen for min del, men det er min smak.. Anonymous poster hash: 1cf4e...e50 1
Cosette Skrevet 29. august 2013 #65 Skrevet 29. august 2013 Nå blir ikke jeg spesielt sjokkert over dette klippet. Sceneshowet imponerer meg ikke, men det plager meg ikke noe særlig heller. Det finnes nok av gode musikere å oppdage til at man kan overse de krampaktige. Synd hvis barn tror Miley Cyrus er den beste å aspirere til, naturligvis, og hvis de tror en kvinnes eneste ressurs er kropp og sex, men det gjelder jo å gi dem andre forbilder og impulser som veier opp. Det som provoserer meg, er dobbeltmoralen i reaksjonene etterpå. Hvorfor blir ikke Robin Thicke også kalt vulgær? Vel er han mer påkledd, men han synger jo om puling, og det er han som står for musikkvideoen hvor alle damene er nakne. Hvis man først skal rope om uanstendighet og vulgaritet, så må det vel gjelde ham like mye som Cyrus? 9
MrSmith Skrevet 29. august 2013 #66 Skrevet 29. august 2013 Cry me a river, KG-medlemmer! Miley tjener fett og gir faen i alt og alle, sefølgelig rekker hun tunge da, jeg ville gått naken på scenen for min del, men det er min smak.. Anonymous poster hash: 1cf4e...e50 Tror nok det er noen som sitter i kulissene og humrer bra over hvor mye penger dette gir i kassa. Det som er litt trist er at hun, og Rihanna, har et allerede forvirret publikum, som nå altså blir bare enda mer forvirret. Stakkars foreldre til fansen. Lurer på hva de hadde vært uten internett og tv disse to? Penest i klassen, knapt nok det, ikke Rihanna ihvertfall.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. august 2013 #67 Skrevet 29. august 2013 Nå blir ikke jeg spesielt sjokkert over dette klippet. Sceneshowet imponerer meg ikke, men det plager meg ikke noe særlig heller. Det finnes nok av gode musikere å oppdage til at man kan overse de krampaktige. Synd hvis barn tror Miley Cyrus er den beste å aspirere til, naturligvis, og hvis de tror en kvinnes eneste ressurs er kropp og sex, men det gjelder jo å gi dem andre forbilder og impulser som veier opp. Det som provoserer meg, er dobbeltmoralen i reaksjonene etterpå. Hvorfor blir ikke Robin Thicke også kalt vulgær? Vel er han mer påkledd, men han synger jo om puling, og det er han som står for musikkvideoen hvor alle damene er nakne. Hvis man først skal rope om uanstendighet og vulgaritet, så må det vel gjelde ham like mye som Cyrus? Tidligere uskyldig og søt Disney-stjerne gone wild er større"nyheter" enn mann som synger om puling. Sånn er det visst bare. 1
Stormborn Skrevet 29. august 2013 #68 Skrevet 29. august 2013 Synd hu har blitt sånn egentlig, men det skjer jo med alle disse barnestjernene...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #69 Skrevet 29. august 2013 Tror nok det er noen som sitter i kulissene og humrer bra over hvor mye penger dette gir i kassa. Det som er litt trist er at hun, og Rihanna, har et allerede forvirret publikum, som nå altså blir bare enda mer forvirret. Stakkars foreldre til fansen. Lurer på hva de hadde vært uten internett og tv disse to? Penest i klassen, knapt nok det, ikke Rihanna ihvertfall. Ikke Rihanna!? Hun er driiiit pen, hva snakker du om. Men man kan ikke forvente at Miley synger om et fjortissliv hele livet sitt, sefølgelig må hun forandre seg, mange som ikke kjønner dette. Rihanna også, hun kan ikke synge om kjærlighetssorg for alltid.. Jeg liker hva begge har oppnådd, kanskje Miley er litt Too much, men det er sånn hun vil ha det, så da får det bli sånn Anonymous poster hash: 1cf4e...e50
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. august 2013 #70 Skrevet 29. august 2013 Hun prøver ALT for hardt nå. Det blir bare pinlig dette her. Akkurat som Rihanna var en lang periode. Prøvde alt for hardt å være sexy. Trashy Den opptredenen var jo helt forferdelig. Hva skjer å reke tunge hele tiden? Jeg ble bare flau av å se på. Huff. 3
MrSmith Skrevet 29. august 2013 #71 Skrevet 29. august 2013 Må forresten korrigere meg selv, Rihanna har en fantastisk stemme. Men det hele dreier seg om en knalltøff bransje hvor det handler om å tjene penger. Mektige menn sitter i kulissene og velger ut hvem som skal bli frontfigur og pengemaskin, dette har i bunn og grunn lite med enkeltpersoner og selve frontfiguren å gjøre. Dette handler om markedsføring av et produkt, som denne gangen er Miley C. Hun er bygd opp gjennom flere år gjennom media.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #72 Skrevet 29. august 2013 men så går det jo an å gå fra å være fjortis til å bli voksen uten å være trashy og ekkel da. mange som har klart det helt fint. er trashy det samme som å være voksen liksom? jah.. sexy er overhodet ikke det samme som trashy. sexy har med utstrålingen å gjøre. ei sexy dame har høy selvtillit, er trygg på seg selv, og trenger ikke å være vulgære for å bevise det. angelina jolie og megan fox er blant de jeg vil kalle sexy. de bare er det liksom. de kler seg ikke i undertøy og gnir ræva si oppi skrittet på alle menn i offentlighet. Anonymous poster hash: e4556...eaf 3
navnet Skrevet 29. august 2013 #73 Skrevet 29. august 2013 Lurer på om dette var sånn mamma følte det for spice girls når jeg var liten å digga de.. Får FNATT av at lilletøtta på 10år går å nynner Miley sanger.
navnet Skrevet 29. august 2013 #74 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg forresten fokusert så mye på tunger at de bare minner meg om foten til østers... 1
Pringle Skrevet 29. august 2013 #75 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg forresten fokusert så mye på tunger at de bare minner meg om foten til østers... Det samme tenkte jeg! http://www.dbtv.no/?vid=2489565480001
awesome. Skrevet 29. august 2013 #76 Skrevet 29. august 2013 For min del er det ikke mulig å sammenligne Rihanna og Miley. Rihanna har gjennom hele karrieren spilt på sex, mens Miley har blitt sett på som en søt og uskyldig jente. Det at hun nå skal være så rebelsk, kle av seg og rekke tunge blir rett og slett for mye og virker bare falskt. En annen ting er at Rihanna faktisk kan danse, twerk-greiene og tunga til Miley er ikke akkurat spesielt imponerende. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #77 Skrevet 29. august 2013 Er dere kvinner misunnelige fordi dere ikke er så stramme som Miley Cyrus? Eller kanskje dere ikke kan twerke selv? Anonymous poster hash: d7511...043
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. august 2013 #78 Skrevet 29. august 2013 Er dere kvinner misunnelige fordi dere ikke er så stramme som Miley Cyrus? Eller kanskje dere ikke kan twerke selv? Anonymous poster hash: d7511...043 Ja. Jeg har sååååå lyst å være akkurat som Miley! Hun er bare så awsome azza! <3 4
navnet Skrevet 29. august 2013 #79 Skrevet 29. august 2013 Er dere kvinner misunnelige fordi dere ikke er så stramme som Miley Cyrus? Eller kanskje dere ikke kan twerke selv?Anonymous poster hash: d7511...043 Heldigvis er ikke målet i mitt liv å bli best i twerking.. Synes det er mye mer morsomt å utvikle meg som person.
Chien Skrevet 29. august 2013 #80 Skrevet 29. august 2013 VMA handler om å sjokkere. Gagas kjøttkjole? Ja sant det, den hadde jeg helt glemt. Mmmm, bacon... Æsj.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå