Booo Skrevet 28. august 2013 #41 Skrevet 28. august 2013 (endret) La oss alle innrømme at hun har blitt en trashy, ødelagt og uskyldig jente. Før var hun bedre, men nå er hun helt trashy. Mer trashy sang av henne. Kalt "Twerk" Endret 28. august 2013 av Booo 2
Mynona Skrevet 28. august 2013 #42 Skrevet 28. august 2013 (endret) Tror hun har fått for seg at det er sexy å gjeipe på den måten.. Se her (bildekarusell): http://www.stereotude.com/galleries/22-pictures-miley-cyrus-open-mouth/2014211?utm_source=taboola Hun har utrolig spiss og lang tunge forresten! Endret 28. august 2013 av Mynona 2
Pearl2.0 Skrevet 28. august 2013 #43 Skrevet 28. august 2013 Hun er jo ikke så mye bedre i musikkvideoen til den nye sangen sin heller da. Syns det er kvalmt jeg. Dette visste jeg ikke. Det setter jo saken i et helt annet lys. Om Miley klarte å "pull it off" er en annen sak
Mynona Skrevet 28. august 2013 #44 Skrevet 28. august 2013 (endret) Her er siste videoen hennes. Hun twerker her også.Og har stort sett bare truse på underkroppen. Så det er vel greia hennes om dagen Hun driver vel med opprør mot the girl next door-stempelet. Påtatt. Endret 28. august 2013 av Mynona 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. august 2013 #45 Skrevet 28. august 2013 Er en fin balansegang på det å være trashy og det å være vågal. Rihanna klarer denne balansen veldig godt. Hun er sånn. Hun prøver ikke på noe. Miley prøver for hardt. Fail. 7
Mynona Skrevet 28. august 2013 #46 Skrevet 28. august 2013 Er en fin balansegang på det å være trashy og det å være vågal. Rihanna klarer denne balansen veldig godt. Hun er sånn. Hun prøver ikke på noe. Miley prøver for hardt. Fail. Enig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. august 2013 #47 Skrevet 28. august 2013 Ja, jeg reagerer kun på tunga, for den er ikke noe pen og får litt avsky av det. 3
Pringle Skrevet 28. august 2013 #48 Skrevet 28. august 2013 Jeg synes egentlig ikke den opptrednen var så drøy jeg. Hun spiller jo på musikkvideoen. Og teksten i sangen. Sangen i seg selv er jo veldig seksualisert. Så jeg skjønner greia. Skjønner ikke at alle er SÅÅÅ sjokkerte. Altså.. Amerkanerne er jo ikke vant til sånt da, men vi ser jo nakne mennesker i alle norske filmer. Så er vel mer vant til det. Ikke misforstå meg, jeg synes ikke hun var veldig classy akkurat, men SÅ drøyt var det ikke. Her ser dere den originalen videoen - ikke den som er på youtube, den er sensurert: http://vimeo.com/69426162 Utrolig kul låt som straks ble min nye favoritt! Videoen er lett provoserende, ikke så mye pga nakenheten som pga kontrasten mellom de veldig påkledte mennene og de mer eller mindre nakne kvinnene. Verden lar seg "sjokkere" av alt mulig for tiden, synes jeg, Cyrus' opptreden var merkelig, hadde jeg ikke lest om det på forhånd hadde jeg kanskje trodd hun hadde fått et drypp... men ikke noe som skiller seg ut på noen spesiell måte. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #49 Skrevet 28. august 2013 Her er siste videoen hennes. Hun twerker her også.Og har stort sett bare truse på underkroppen. Så det er vel greia hennes om dagen Hun driver vel med opprør mot the girl next door-stempelet. Påtatt. For en latterlig video. Hele greia er tåpelig, tilgjort og falskt. Hun prøver for hardt, og fremstår som en wannabe. Anonymous poster hash: 00415...3d7 6
Gjest Hyssingen Skrevet 28. august 2013 #50 Skrevet 28. august 2013 Tror jeg er den eneste nesten 30-åringen som liker henne Jeg syns hun er superunderholdene! Kan ikke fordra musikken, men jeg syns hun er skøy. Var ikke en voksen, ansvarlig godjente da jeg var 20 heller, var travelt opptatt med å finne meg selv, finne min stil, finne min plass i verden og samtidig ha det så morsomt som mulig. Kan ikke se at hun gjør noe annet enn det, forskjellen er at når jeg gikk rundt i vanvittige klær, ristet på rumpa og geipet tunge, så havnet det ikke i media. 3
Gjest Eww Skrevet 28. august 2013 #51 Skrevet 28. august 2013 1,17min uti den videoen ser også tunga merkelig ut. Det er jo ikke bare blitz som en her skrev det kunne være.. Jeg ville holdt tunga i munnen om jeg var henne, og fiksa problemet. Utrolig ekkelt med ekle tunger!
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #52 Skrevet 28. august 2013 Bare meg som reagerer på at tunga er unaturlig lang og stor og at det undertøyet ser ut som bestemors hold in undertøy fra Kappahl? 5
Gjest Tilda Skrevet 28. august 2013 #53 Skrevet 28. august 2013 Syns ene Gawker journalisten hadde en super kommentar om antrekket til Miley: "Miley Cyrus showing up, wearing nothing but a tongue and some labia."
Gjest Oblivion Skrevet 28. august 2013 #54 Skrevet 28. august 2013 (Spol til 3.40). Jada, kjempesexy å riste på ræva og danse "sexy" mens du geiper tunge som en 4-åring. HOT. Trenger ikke spole lenger enn til 1.17 -ganske åpenbar playback!
Charlie. Skrevet 28. august 2013 #55 Skrevet 28. august 2013 Det jeg lurer mest på er hvorfor denne tråden ligger under Aktuelle saker. 2
Gjest Skrevet 28. august 2013 #56 Skrevet 28. august 2013 (endret) Jeg har ikke så mye å si om tunga, men hele opptredenen ble pute-tv for min del. Jeg synes det rett og slett var vondt å se på. Jeg synes musikkvideoen var ille, men det her var et par hakk verre... Endret 28. august 2013 av Calavi 2
Gjest BabyBlue Skrevet 28. august 2013 #57 Skrevet 28. august 2013 Bitch please. Hun prøver å virke original og kul med den tungegreia, men det blir bare pinlig. I tillegg ser den skitten ut. En sunn tunge skal være rosa, ikke ha et hvitt belegg på seg. Røyking kanskje? Problemet til Miley er at hun hadde en for rask overgang. Plutselig kuttet hun av seg alt håret og begynte å kle seg som en seksuelt forvirret hipster. Ingen myk overgang, i tillegg lider hun fremdeles av disney stempelet som hun tydeligvis prøver å riste av seg. Jenta får holde på som hun vil, men det er ganske tydelig at det ikke er noe talent hun dyrker lenger.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. august 2013 #59 Skrevet 28. august 2013 Alle antrekkene var jo helt grusomme.... VMA handler om å sjokkere. Gagas kjøttkjole?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå