Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Åherregud... Den dama er bare vulgær!

Hilsen lesbisk 17-åring (foretrekker emofasen jeg hadde som 14-åring, gitt)

Anonymous poster hash: 0d7de...26f

hun er vel 20 nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er vel 20 nå?

Noe sånt. Synes ikke helt det passer å avfeie det med "fase". Dama er voksen, og hun oppfører seg hinsides vulgært.

• Liker 3
Skrevet

noen prøver for hardt..

alt annet enn sexy spør du meg. bare tacky og smakløst

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke spesielt overrasket. Hun har likt å sjokkere siden hun var ca 15 år gammel, men nå er hun drøyere enn noensinne...

Anonymous poster hash: 3a737...fe6
  • Liker 2
Skrevet

Min dypeste medfølelse går til Billy...

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hahaha snakk om å faile. Jaja håper hun tar lærdom av dette og henger opp lapper i nabolaget.

Sales%20Success,%20Sales,%20Marketing,%2

• Liker 1
Skrevet

Min dypeste medfølelse går til Billy...

:fnise:

Ditto.

Anonymous poster hash: 00415...3d7

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Åhh.. Blir så sinna når jeg ser den tunga.

• Liker 4
Skrevet

Er det tungen du reagerer på?

• Liker 2
Skrevet

Miley var før mitt stilikon. Jeg syns hun virket samlet og hadde alltid noen gode og fornuftige sitater å komme med. Nå kler hun seg som ei stereotypisk lesbe og er "wannabe" kul og "wannabe" gal.

Blir ikke mye inspirert av henne nå :P Hun prøver for hardt!

Kanskje man må det i dag for å lykkes i Hollywood, men om vi ser på Shakira og Enrique Iglesias vet vi at det er mulig uten å te seg idiotisk og komme med sex-tapes.

Men nå er ikke de amerikanere. Kanskje det har noe med saken å gjøre :P

• Liker 5
Skrevet

PS; min kommentar var basert på opptredenen på the VMAs og hvordan hun har forandret seg det siste året...

Bryr meg ikke så mye om hvor ren eller uren tungen hennes er :P

Skrevet (endret)

Jeg synes egentlig ikke den opptrednen var så drøy jeg. Hun spiller jo på musikkvideoen. Og teksten i sangen. Sangen i seg selv er jo veldig seksualisert. Så jeg skjønner greia. Skjønner ikke at alle er SÅÅÅ sjokkerte. Altså.. Amerkanerne er jo ikke vant til sånt da, men vi ser jo nakne mennesker i alle norske filmer. Så er vel mer vant til det.

Ikke misforstå meg, jeg synes ikke hun var veldig classy akkurat, men SÅ drøyt var det ikke.

Her ser dere den originalen videoen - ikke den som er på youtube, den er sensurert:

http://vimeo.com/69426162

Endret av Mynona
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke den opptrednen var så drøy jeg. Hun spiller jo på musikkvideoen. Og teksten i sangen. Sangen i seg selv er jo veldig seksualisert. Så jeg skjønner greia. Skjønner ikke at alle er SÅÅÅ sjokkerte. Altså.. Amerkanerne er jo ikke vant til sånt da, men vi ser jo nakne mennesker i alle norske filmer. Så er vel mer vant til det.

Ikke misforstå meg, jeg synes ikke hun var veldig classy akkurat, men SÅ drøyt var det ikke.

Her ser dere den originalen videoen - ikke den som er på youtube, den er sensurert:

Hun er jo ikke så mye bedre i musikkvideoen til den nye sangen sin heller da. Syns det er kvalmt jeg.

• Liker 4
Skrevet

Det har lenge vært spørsmål om hun kommer til å gå samme vei som Lindsay Lohan eller Amanda Bynes. Får vel håpe for hennes skyld at hun ikke gjør det...

Anonymous poster hash: 3a737...fe6
  • Liker 2
Skrevet

Selvom det var noen jenter som var villige til å stille opp naken i musikkvideoen, så betyr det ikke at den jenta som synger duet med Thicke må opptre på samme måte som jentene i videoen. Syns forøvrig det er nedverdigende for det kvinnelig kjønn.

Anonymous poster hash: 00415...3d7

• Liker 5
Gjest Fluttershy
Skrevet

Damene på den musikkvideoen opptrer nå ti ganger mere classy en hva Miley gjor, til tross for at de er så og si nakne ,synes jeg.

• Liker 12
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hahaha har ikke sett videoen til Thicke før nå. Den var jo morsom.

Miley ville vel bare kjøre samme stil som videoen. Jeg synes heller ikke hennes vrikking var så ille. Litt vel påtatt, men ikke ille. Men jeg irriterte meg big time over den tunga hun på død og liv må stikke ut hele tiden :P

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...