Harlekin Skrevet 28. august 2013 #61 Skrevet 28. august 2013 Ja jeg syntes at det er negativt med barn (og foreldre) som ikke ser forskjell på lekeland og et spisested. Jeg er også hellig overbevist om at det er en mellomting mellom den norske "fri flyt"-metoden og barnemisshandling. Det er selvfølgelig sant, men det kan likevel godt være at grunnen til at mange barn i andre land sitter som "små lys" på restaurant, er at de er redde for å gjøre noe galt. 1
Celtic Heart Skrevet 28. august 2013 Forfatter #62 Skrevet 28. august 2013 Surmelk?? Hahaha. Hvis du som skrev dette noen sinne har luktet surmelk på kafe, så er det ikke ammingen du lukter. Og de aller fleste ammer diskret, jeg har til dags dato ikke sett en eneste flashet pupp i all offentlighet. Amming, ja, blotting, nei. TS: Du skriver så mye negativt om småbarn på kafe i Norge. Har du aldri sett noe positivt, da? Ingen unger som oppfører seg pent og foreldre som gjør det de skal? Vis meg gjerne hvor jeg har skrevet noe negativt om småbarn på kafe. Jeg tror kanskje du har misforstått hele poenget mitt. Jeg startet tråden for å finne ut hvorfor folk IKKE tar hensyn, og da blir det for dumt å trekke frem solskinnshistoriene, blir det ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå