Nefarian Skrevet 21. august 2013 #141 Skrevet 21. august 2013 Ja, noen vil helst ikke se motstand i de såkalte debattene her. Men det forandrer ikke det faktum at vi er mange der ute som ser med stor forventning på dagens russiske politiske elite, og deres manøvrering for å gjenopprette det Europa som er gått tapt i vest. Russisk lovverk mot dekadent og avvikende propaganda er et viktig bidrag til denne utviklingen. Hehe..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #142 Skrevet 21. august 2013 http://www.dagbladet.no/2013/08/21/nyheter/innenriks/russland/28817641/ Forgjengerfeltene ved den russiske ambassaden har blitt malt i regnbuens farger Gleder meg til å høre ambassadens kommentar. Anonymous poster hash: 55456...7f7 3
Botch Skrevet 21. august 2013 #143 Skrevet 21. august 2013 Jeg blir bekymret for fremtiden når noen mener at nasjoner skal få lov til å oppføre seg som de gjør, som Russland med homofile og Hellas med transkjønnede, med en holdning til seksuelle minoriteter som ligger nærmere land som Uganda (med sitt anti-homolovforslag) enn vestlige land. Det er bare bra at folk protesterer mot det, for det er bullshit uansett hvor i verden man er som ikke kan bare aksepteres som et annet lands kulturelle norm. 4
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #144 Skrevet 21. august 2013 http://www.dagbladet.no/2013/08/21/nyheter/innenriks/russland/28817641/ Forgjengerfeltene ved den russiske ambassaden har blitt malt i regnbuens farger Gleder meg til å høre ambassadens kommentar. Anonymous poster hash: 55456...7f7 Artig.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #145 Skrevet 21. august 2013 Som i deg selv, ikke sant? For du kan ikke snakke om alle (oss), siden alle (heldigvis) ikke er enig med deg.Nei, som i menneskeheten. Noen ting gjelder alle uten unntak. Alle mennesker trenger å spise, alle blir født av en kvinne og for alle er det unaturlig å være homofil.Anonymous poster hash: cef4d...4b4 1
Lutetium 71 Skrevet 21. august 2013 #146 Skrevet 21. august 2013 Nei, som i menneskeheten. Noen ting gjelder alle uten unntak. Alle mennesker trenger å spise, alle blir født av en kvinne og for alle er det unaturlig å være homofil.Anonymous poster hash: cef4d...4b4 Som i at det ikke eksisterer i naturen, mener du? 1
Gjest Arbeider Skrevet 21. august 2013 #147 Skrevet 21. august 2013 Ja. Visste du ikke at Putin var KGB-offiser? Han hadde hele begynnelsen av sin yrkesaktive karriere der. Støtter du Putin så støtter du en mann som lengter tilbake til KGB-tiden. Bush sr var sjef for CIA. Ikke at jeg holder det mot han, jeg tar dem begge over norske politikere som ikke har erfaring fra annet enn ungdomspolitikken og noen tullestudier. 1
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #148 Skrevet 21. august 2013 (endret) Bush sr var sjef for CIA. Ikke at jeg holder det mot han, jeg tar dem begge over norske politikere som ikke har erfaring fra annet enn ungdomspolitikken og noen tullestudier. Bush var sjef for CIA i under ett år, og ble bragt inn i en fase med omorganisering etter en rekke kriser. Så det blir litt feil å si at han var CIA-sjef på samme måte som Putin var i KGB. For Putin har vært KGB-mann siden han ble tømt ut av reagensrøret han blei dyrka frem i. Han begynte i KGB da han var ferdig på universitetet. Faren hans var militær, og var i NKVD under krigen. Endret 21. august 2013 av Mann 42 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #149 Skrevet 21. august 2013 Hva vet jeg. Det er fortsatt et norsk forum. Vil du prate russisk? Jeg er sikker på at det finnes steder der du kan gjøre det. Dette er ikke et av de stedene. Snakk om å gjøre en fjær til ti høns. Bra forumpolitiet passer på. Anonymous poster hash: 5cd33...f4f 1
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #150 Skrevet 21. august 2013 Snakk om å gjøre en fjær til ti høns. Bra forumpolitiet passer på. Anonymous poster hash: 5cd33...f4f Har ikke gjort noe til noe mer enn det behøver å være.
jabx Skrevet 21. august 2013 #151 Skrevet 21. august 2013 Bush sr var sjef for CIA. Ikke at jeg holder det mot han, jeg tar dem begge over norske politikere som ikke har erfaring fra annet enn ungdomspolitikken og noen tullestudier. Hva i all verden har norske politikere med saken å gjøre? Poenget er at Putin er en tilhenger av totalitære styresett, og de som roser ham for idiotien han finner på må jo nødvendigvis støtte kommunisme.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #152 Skrevet 21. august 2013 Har ikke gjort noe til noe mer enn det behøver å være. Ok. Anonymous poster hash: 5cd33...f4f
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #153 Skrevet 21. august 2013 Hva i all verden har norske politikere med saken å gjøre? Poenget er at Putin er en tilhenger av totalitære styresett, og de som roser ham for idiotien han finner på må jo nødvendigvis støtte kommunisme. Putin driver ikke med kommunisme. Han driver med putinisme. Det er et ord. Bare sjekk det. http://en.wikipedia.org/wiki/Putinism Du kunne kanskje si at det er en variant av oligarki blanda med plutokrati.
Gjest gjest Skrevet 21. august 2013 #154 Skrevet 21. august 2013 Virker som en helt OK lov. De må da selv få lov å bestemme om de vil ha glorifisering av homofili eller ikke i sitt samfunn. For det er jo dette loven sikter til- at det har blitt "kult" og "progressivt" å være homofil, "prøv det du og" i media blant annet Jeg ser heller ikke hvordan loven "krenker" homofiles rettigheter? Det står da ingen steder at det plutselig er forbud å være homofil? Dessuten retter loven seg i stor grad mot barn, har selvfølgelig blitt vridd av vestlige tolkere. Visste ikke at å drive med propaganda var så utrolig viktig for de homofile.
Botch Skrevet 21. august 2013 #155 Skrevet 21. august 2013 Virker som en helt OK lov. De må da selv få lov å bestemme om de vil ha glorifisering av homofili eller ikke i sitt samfunn. For det er jo dette loven sikter til- at det har blitt "kult" og "progressivt" å være homofil, "prøv det du og" i media blant annet Jeg ser heller ikke hvordan loven "krenker" homofiles rettigheter? Det står da ingen steder at det plutselig er forbud å være homofil? Dessuten retter loven seg i stor grad mot barn, har selvfølgelig blitt vridd av vestlige tolkere. Visste ikke at å drive med propaganda var så utrolig viktig for de homofile. Er det mulig. 6
Gjest gjest Skrevet 21. august 2013 #156 Skrevet 21. august 2013 God apell. Men jeg tror ikke det kommer til å hjelpe. Russerne får olympiaden i 2014, akkurat som nazistene fikk den i 1936. Men skammen blir større denne gangen. sier mye om deg
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #157 Skrevet 21. august 2013 En gang så jeg noe greier, mulig det var twilight zone. Der hadde jenten tenner i musen sin som tygde opp penisen når noen prøvde å pule henne. Kom bare på det. Haha!! Vagina dentata. Gammel skrekkhistorie, som også går igjen i mange myter av forskjellige slag. Artig, lell.
Mann 42 Skrevet 21. august 2013 #158 Skrevet 21. august 2013 sier mye om deg Sier mer om den russiske staten. Og når lekene går av stabelen med minimale protester og uten at noen trekker seg, så kommer det til å si ganske mye om systemet som avholder dem også. Ikke noe vi ikke allerede visste, men skamfullt like fullt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #159 Skrevet 21. august 2013 Virker som en helt OK lov. De må da selv få lov å bestemme om de vil ha glorifisering av homofili eller ikke i sitt samfunn. For det er jo dette loven sikter til- at det har blitt "kult" og "progressivt" å være homofil, "prøv det du og" i media blant annet Jeg ser heller ikke hvordan loven "krenker" homofiles rettigheter? Det står da ingen steder at det plutselig er forbud å være homofil? Dessuten retter loven seg i stor grad mot barn, har selvfølgelig blitt vridd av vestlige tolkere. Visste ikke at å drive med propaganda var så utrolig viktig for de homofile. Det er ytringsfriheten som krenkes. Pga av manglende definisjon i loven av av hva begrepet "propaganda" egentlig innebærer er det åpent for tolkning. Noe som i ytterste konsekvens betyr at politiet feks vil kunne arrestere to jenter eller gutter for å leie hverandre på gaten, kysse på bussholdeplassen eller på andre måter avsløre sin legning på steder hvor det som regel også ferdes barn (barn er definert som alle under 18 år). Det er ikke snakk om glorifisering, men å leve normalt som den man er på offentlig sted. Anonymous poster hash: 5cd33...f4f 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #160 Skrevet 21. august 2013 Som i at det ikke eksisterer i naturen, mener du? Som i at det er en adferd vi mennesker ikke har i prinsippet. Med andre ord, det er tillært. Eller i beste fall en mental personlighets forstyrrelse, på lik linje med folk som tiltrekkes av trær og døde kropper.Anonymous poster hash: cef4d...4b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå