Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du velger selv å være på KG. Du er ikke nødt. Dessuten kan du stille inn sånn at du slipper å se tickere, og bryllupsforumet behøver du strengt tatt ikke gå på. Oppsøker du det må du faktisk forvente at folk snakker bryllup, noen mer enn andre.

Poenget gikk deg hus forbi?

Det er greit, det kan kort oppsummeres med du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Hvorfor er det greit at du sitter i et offentlig rom, som KG faktisk er, og deler din legning med alt og alle? Når du samtidig mener at andre skal la være å trykke sin legning i ansiktet på folk? Da synes jeg du bør leve etter samme regel selv. Så, la oss slippe innlegg som sier noe om legningen din, og pass på når du beveger deg ute i offentligheten med mannen din, så vi slipper å bli plaget med legningen deres. Jeg vil ikke bli utsatt for hetropropaganda.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man prøve å få flest mulig til å bli homofile? Russland sliter allerede med minkende befolkning. Det er forbud mot homsepropaganda ikke homofili.

Er det noen som forsøker å få flest mulig til å homofile?

Hva er homsepropaganda?

• Liker 3
Skrevet

Utrolig bra med dette forbudet. Her i norge er det nesten omvendt, vi blir overøst av snakk om hvor naturlig og vakkert homofili er, noe som er langt mer jævlig enn det som skjer i Russland.

Anonymous poster hash: cef4d...4b4

• Liker 5
Skrevet

Utrolig bra med dette forbudet. Her i norge er det nesten omvendt, vi blir overøst av snakk om hvor naturlig og vakkert homofili er, noe som er langt mer jævlig enn det som skjer i Russland.

Homofili er da både naturlig og vakkert. Hva er problemet?

• Liker 5
Skrevet

Homofili er da både naturlig og vakkert. Hva er problemet?

At det er løgn, og en tydelig en sådann. Verken naturlig for oss eller vakkert.

• Liker 4
Skrevet

At det er løgn, og en tydelig en sådann. Verken naturlig for oss eller vakkert.

Når du skriver "oss", hvem sikter du til da?

• Liker 3
Skrevet

Når du skriver "oss", hvem sikter du til da?

Mennesket.

• Liker 1
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Er det noen som forsøker å få flest mulig til å homofile?

Hva er homsepropaganda?

Når idrettsstjerner står frem som homofile så ønsker flere av de unge å bli homofile. Ikke vær naiv, bedrifter som nike ville ikke sponset idrettsstjerner med milliarder om det ikle hadde hatt noen effekt. La oss skkerme barna som allerede opplever et alt for stort sexpress. Endret av Arbeider
  • Liker 4
Skrevet

Når idrettsstjerner står frem som homofile så ønsker flere av de unge å bli homofile. Ikke vær naiv, bedrifter som nike ville ikke sponset idrettsstjerner med milliarder om det ikle hadde hatt noen effekt. La oss skkerme barna som allerede opplever et alt for stort sexpress.

Så du er av den gruppen mennesker som tror at man blir homofil?

Og hva er denne homsepropagandaen?

• Liker 6
Skrevet

Mennesket.

Som i deg selv, ikke sant? For du kan ikke snakke om alle (oss), siden alle (heldigvis) ikke er enig med deg.

Skrevet

Poenget gikk deg hus forbi?

Det er greit, det kan kort oppsummeres med du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Hvorfor er det greit at du sitter i et offentlig rom, som KG faktisk er, og deler din legning med alt og alle? Når du samtidig mener at andre skal la være å trykke sin legning i ansiktet på folk? Da synes jeg du bør leve etter samme regel selv. Så, la oss slippe innlegg som sier noe om legningen din, og pass på når du beveger deg ute i offentligheten med mannen din, så vi slipper å bli plaget med legningen deres. Jeg vil ikke bli utsatt for hetropropaganda.

Vel der har du forskjellen på oss. Jeg går ikke rundt og vifter med legningen min på noen måte. Å oppleve at det snakkes om bryllup i et bryllupsforum er vel ikke mer enn man bør forvente. Hadde jeg gått inn på en homsebar hadde jeg forventet å møte homofile. Same shit.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal man prøve å få flest mulig til å bli homofile? Russland sliter allerede med minkende befolkning. Det er forbud mot homsepropaganda ikke homofili.

Hehe, ja denne kommentaren var jo en av de skarpeste i tråden....

• Liker 6
Skrevet

Jeg forholder meg til sånn verden er. Jeg kan fint vise min legning uten å bli overfalt. Andre ting jeg har lyst til kan jeg ikke gjøre, fordi det vil støte andre. Da lar jeg vær. Forhold deg til hvordan verden er. Simple as that.

Jaha, så hvis alle bare skulle forholde seg til "hvordan verden er" ville verden være full av feige, konfliktskye og handlingslammede og særdeles egoistiske mennesker som lever i en verden uten frihet, menneskerettigheter og utvikling.

Det å bare akseptere at "slik er det" fører ikke til noe godt. Jeg regner med at du fullt ut aksepterer omskjæring av jenter i Somalia og Nigeria, steining i Iran og diktaturet i Nordkorea, fordi "sånn er det bare"?

• Liker 7
Skrevet

Mennesket.Anonymous poster hash: cef4d...4b4

Ja, mennesker har jo alltid unngått ting som ikke er naturlige, som: briller, biler, klær, hårfjerning osv.

Dessuten, homofili finnes blandt andre arter også...i NATUREN

Skrevet

Det er forkastelig av Russland og jeg skjønner godt at de homofile føler for å demonstrere.

• Liker 3
Skrevet

Så flott, da er vel dette bare en glipp.

Det var ikke en homofil, det var en pedofil. Folk blir sinte på pedofile og tar loven i egne hender. Er du lei deg for at pedofile får sin straff? Støtter du pedofile?

Dere får respektere at russere ikke vil ha homofil propaganda. Dere som tråkker på russisk kultur er rasister. Her forteller Исинбаева hva russere mener om dette med homofil propaganda.

http://www.youtube.com/watch?v=cuNt7_fZjM4

Anonymous poster hash: 6c1be...8fa

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke en homofil, det var en pedofil. Folk blir sinte på pedofile og tar loven i egne hender. Er du lei deg for at pedofile får sin straff? Støtter du pedofile?

Anonymous poster hash: 6c1be...8fa

Trist at du ikke er i stand til å lese. Les en gang til, eller få noen voksne til å hjelpe deg.

• Liker 4
Skrevet

Trist at du ikke er i stand til å lese. Les en gang til, eller få noen voksne til å hjelpe deg.

Utrolig! Du leser om ekstrem og pervers vold mot unge homofile tenåringer som blir lokket i en felle av russiske nynazister, så avfeier du det? Her viser du viser ditt sanne jeg. Du er dessverre med på å overbevise nordmenn om at russere er kunnskapsløse og uempatiske mennesker :( Trist...

• Liker 5
Skrevet

Du er patetisk.

Du er ute og "argumenterer" igjen, ser jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser og leser i denne tråden, men jeg skjønner fortsatt ikke hva homofil propaganda er for noe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...