Yesterday Skrevet 10. juli 2014 #441 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja har hørt om din svigermor, og uff, er vel samme ulla som min... Hvordan er hun nå?? 34??? Herregud, det er faktisk FOR varmt Svar gjerne i den andre dagboken ville ikke skrive den første setningen i den andre dagboka. Du kan få denne lukket så man kun kan lese og ikke skrive her lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #442 Del Skrevet 10. juli 2014 ville ikke skrive den første setningen i den andre dagboka. Du kan få denne lukket så man kun kan lese og ikke skrive her lenger Åå? Hvordan gjør man det? kanskje rainbow81 kan ordne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. juli 2014 #443 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja, det kan jeg om du vil! du kan også lagre den på dataen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #444 Del Skrevet 10. juli 2014 Kan jeg??? KULT! Hvordan? Og ja bare steng denne, men vil gjerne kunne lese her enda Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. juli 2014 #445 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja, det kan man! Men så var det å huske hvordan, da! Jeg skal finne det ut! Men da stenger jeg denne, så kan du bare ha den og lese i online uten at noen skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg