Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjærer opp smør (må være tilsatt salt) med ostehøvel og legger to biter mellom en valnøtt. Smaker som kjeks :P

Anonymous poster hash: 36234...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er kun meg, og jeg må ha middag (synes det er kjempekjedelig å lage til en) så slenger jeg poteter på kokeplata og lager potetmos. Jeg liker den litt "chunky" og bruker ikke melk, men mengder salt, pepper og smør. Kjempegodt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager eggerøre med masse ost og skinke i... Helt himmelsk....

det er jo en helt vanlig matrett? :P

Anonymous poster hash: 6502a...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop og sjokolade i munnen samtidig.

Jeg tviler på at en eneste person hadde reagert om du hadde laget en hamburger av dette (altså, sjokoladebit, ostepop, sjokoladebit eller omvendt) på for eksempel et vorspiel :5:

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm. Jeg gjør det samme både med ostepop og salt potetgull

mmmm. Jeg gjør det samme både med ostepop og salt potetgull

Ostepop og peanøtter er også veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar og rar, men, Hjembakt grovt brød, og brødskvier med fiskekaker, jordbærsyltetøy, surkål og sursøt saus.

Alt dette på samme brødskive? I så fall så er det rart.

Anonymous poster hash: 665f5...d5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette på samme brødskive? I så fall så er det rart.

Anonymous poster hash: 665f5...d5e

Alt sammen, og ja det er litt rart... Men dette var bare noe jeg slengte sammen på et fat i går kveld når jeg kom hjem fordi jeg var så sulten og fikk lyst på alt samtidig. Kanskje jeg lider av vitaminmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget det samme i dag, men unnlot sursøt saus. Det smakte utrolig godt, fiskekaker, brød, surkål og jordbærsyltetøy. Jeg lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Retten i seg selv er kanskje ikke rar,men lager det aldri foran andre.

Jeg steker fiskegrateng,koker opp lapskausblanding som jeg moser med stavmikser så den blir en stappe,så tar en en posesuppe(fisk) hvor jeg blander ut litt av pulveret med vann og smør(masse smør) sånn at den blir en tykk masse og så blander jeg inn ekstra smør i den stappa,og slenger alt på tallerkenen.



Anonymous poster hash: 665f5...d5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg kommer fra heter det klotmelk :fnise: Mamma laget det til oss hele tiden da jeg var liten.

Når jeg skal kose meg skikkelig koker jeg poteter i biter, moser med gaffel og blander med salt og litt hvetemel, og steker dette i en tørr stekepanne! Lomper ass.

Her kalles det kleppmelk. Æsj:p

Ser jo at jeg ikke har noen rare matvaner. Ikke som jeg kommer på akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke akkurat noe jeg laget, men i dag spiste jeg sånn smøremyk brunost rett fra tuben :fnise:



Anonymous poster hash: 5be9c...623
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe jeg laget, men i dag spiste jeg sånn smøremyk brunost rett fra tuben :fnise:

Anonymous poster hash: 5be9c...623

De to siste kaviartubene jeg har kjøpt har blitt brukt opp uten at jeg har brukt noe av det til pålegg, Bare småmauling innimellom. :sjenert:

Anonymous poster hash: 236cc...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta/spaghetti med Heinz ketchup og masse ost :F Tar det gjerne en tur i mikroen så osten skal smelte skikkelig... Nam!

Kunne spist det hver eneste dag om jeg ikke var redd sambo skulle tro jeg er helt rar. Viss dagen noen gang kommer at jeg bor alene kommer jeg til å spise det flere ganger i uka :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en Ristorante pizza med skinke og ananas. Legger dermed på maaasse ekstra skinke, ost og ananas... og spiser hele pizzaen!



Anonymous poster hash: 3d2df...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...