AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #61 Skrevet 28. desember 2013 Problemet er at jeg ikke takler tilfeldig sex Og det andre problemet er at jeg sjeldent orker nach, da vil jeg heller sove.. Jeg tør å si at jeg ser bra nok ut til at det hadde vært en mulighet, er ikke finste jenta i gata, men ølbrlillene fikser det Dessuten er jeg tynn og har en bra rumpe Det er vanlig å ikke ville ha sex med random folk... Anonymous poster hash: 80964...f47
lykketroll:) Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #62 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hvorfor så streng på hvem du ligger med? Har du lyst har du lov. Og hvorfor angre? Anonymous poster hash: 58d8c...86c Har brent meg på det før, fått følelser for en jeg ikke burde ha fått følelser for. I tillegg liker jeg det bare ikke, synes det er bedre å gjøre det med noen som jeg i hvert fall kan se for meg noe videre med. Gøy når folk husker å oppdatere trådene sine. Grattis TS. Takk! Skal sies at jeg hadde var på noen dater med en annen i mellomtiden, men vi kom akkurat ikke til sex før han plutselig ikke gadd å svare meg mer Nesten så jeg angrer på at jeg ikke lå med han! Tror han var veldig god Og takk for støtten anonym bruker over her! Endret 28. desember 2013 av lykketroll:)
lykketroll:) Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #63 Skrevet 28. desember 2013 Gikk akkurat opp for meg at jeg har hatt sex 1(!!!!!) gang i 2013! Da har man lov til å være frustrert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå