Gå til innhold

Nesten seksuelt frustrert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan da ikke noe for at menn lever kortere enn damer. Jeg var faktisk en utrolig flott ektemann, så lenge det varte, å det syns jeg at jeg skal ha credz for. Alt jeg gjorde for deg, lykketroll!

Ok, det er sant. Bra vi hadde det bra ;)

Ja, handler ikke bare om hva som ser best ut, men å signalisere at du vil ha oppmerksomhet.

Den kan jeg kanskje bli bedre på! Hvordan signaliserer man at man vil ha oppmerksomhet? Og er det evt. dårlig gjort å få med seg noen hjem fra byen når man er uerfaren seksuelt? :P

Jeg har allrede laget en lingende tråd, bare med mye mer passende overskrift.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=762565

Oi, sorry, den tråden så jeg ikke.. Men da er vi i hvert fall flere som sliter med det samme, og du har rett. Det er BLÆ!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ok, det er sant. Bra vi hadde det bra ;)

Den kan jeg kanskje bli bedre på! Hvordan signaliserer man at man vil ha oppmerksomhet? Og er det evt. dårlig gjort å få med seg noen hjem fra byen når man er uerfaren seksuelt? :P

Oi, sorry, den tråden så jeg ikke.. Men da er vi i hvert fall flere som sliter med det samme, og du har rett. Det er BLÆ!

Jeg har signalisert på forumet her uten hell, så anbefaler å ikke prøver det(men går kanskje bedre når du er dame? :fnise:

Ja det blæ, Og godt å vite jeg ikke er den enste i hele verden som ikke har sex.

Skrevet

Jeg har signalisert på forumet her uten hell, så anbefaler å ikke prøver det(men går kanskje bedre når du er dame? :fnise:

Ja det blæ, Og godt å vite jeg ikke er den enste i hele verden som ikke har sex.

Hva skal man med sex da?? Kjøp deg en liter sjokolademelk, sett steik en biff med noe salat, saus og potetbåter, og se en kul film. Syns det fungerer helt topp!

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter i samme klisteret selv, jeg hadde bra sex for omtrent 1-2 år siden og kjedelig sex for 2 måneder siden. Skal følge med på denne tråden ...

Herregud det er da tonnevis med villige menn der ute som gjerne knuller dere!!

Skrevet

Herregud det er da tonnevis med villige menn der ute som gjerne knuller dere!!

Problemet er jo ikke at det ikke finnes menn, men at jeg ikke klartet å gjøre det med hvem som helst bare for ett ligg..

Gjest Gunfreak
Skrevet

Problemet er jo ikke at det ikke finnes menn, men at jeg ikke klartet å gjøre det med hvem som helst bare for ett ligg..

Har fremdeles ikke fått meg noe jeg heller,

Skrevet

Dere får melde dere på kurs, og lærer dere å bli gode på håndjagere. Helt supert!

Skrevet

Dere får melde dere på kurs, og lærer dere å bli gode på håndjagere. Helt supert!

Håndjagere?

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet

Kan elektrosjokktetapi være et altrtnativ?

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hei dere :)

Hvor mange private meldinger har du fått etter at du laget denne tråden?

:)

Skrevet

Jeg skjønner! Har du prøvd en datingtjeneste? Det er mange muligheter men det er sikkert noen useriøse menn på slike steder som du må prøve å sile ut.

Skrevet

Håndjagere?

Håndjager betyr runk lykketroll :fnise:

Skrevet

Hvor mange private meldinger har du fått etter at du laget denne tråden?

:)

Ingen! :sjokkert:

Jeg skjønner! Har du prøvd en datingtjeneste? Det er mange muligheter men det er sikkert noen useriøse menn på slike steder som du må prøve å sile ut.

Godt tips det :) Får håpe drømmemannen dukker opp ganske snart!

Håndjager betyr runk lykketroll :fnise:

Åja :rodme::fnise: .. Men det er jo ikke det jeg vil ha.. Jeg vil ha med nå med drømmemannen.

Skrevet

Ikke så lett å ha stimulerende samtaler hverken med glidemiddelflasken eller runkehylsteret. Ikke noe særlig å klemme eller kysse. Ikke sovner de på brystkassen din etterpå med et smil om munnen heller. Dårlig med positiv feedback også.

Anonymous poster hash: 9ad59...0be

Skrevet

Ikke så lett å ha stimulerende samtaler hverken med glidemiddelflasken eller runkehylsteret. Ikke noe særlig å klemme eller kysse. Ikke sovner de på brystkassen din etterpå med et smil om munnen heller. Dårlig med positiv feedback også. Anonymous poster hash: 9ad59...0be

Du må bare bruke fantasien! Hvis barn kan få bamser til å snakke, greier nok du å legge glideniddelflaska på brystet, og få den til å snakke ;-P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også seksuelt frustrert. Han jeg har lyst på er altfor opptatt til å finne tid til meg, selv om han gir mer enn klare signaler at han har lyst.

Anonymous poster hash: be803...d23
  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har funnet en løsning på problemet vårt nå?

Jeg har vært på date siden sist!! Så nå er det kanskje helst meg det står på :P

Skrevet

Noen som har funnet en løsning på problemet vårt nå?

Jeg har vært på date siden sist!! Så nå er det kanskje helst meg det står på :P

Du får sende en sms og be han over på et glass vin og en film nå som det er lørdag. Han setter sikkert pris på at du tar litt insj også vettu. Så kanskje det blir noe på deg???

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...