lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hei dere Tror jeg er i ferd med å bli seksuelt frustrert her, det er snart ett år siden sist jeg hadde meg... I tillegg er jeg veldig uerfaren. Problemet er at jeg er ganske streng på hvem jeg ligger med, vil helst være i et forhold osv. Og det neste problemet er at jeg er ei jente som er evig singel Noen som har noen godord eller tips til eg? Har virkelig lyst på noen nå, men vil unngå å gjøre noe jeg kommer til å angre på Jeg er forresten 23, hvis det skulle være av betydning.
Tbm88 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Kjøp deg en madrass med dildo. http://www.dildodama.no/louisiana-lounger-p-115-c-217.aspx 5
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg sitter i samme klisteret selv, jeg hadde bra sex for omtrent 1-2 år siden og kjedelig sex for 2 måneder siden. Skal følge med på denne tråden ...
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Kjøp deg en madrass med dildo. http://www.dildodama.no/louisiana-lounger-p-115-c-217.aspx Useriøst. Jeg har slitt ut min dildo. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hjelper det ikke å leke med deg selv? I så fall må du jo bare skaffe deg en type. Anonymous poster hash: dc934...ee0
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2013 Kjøp deg en madrass med dildo. http://www.dildodama.no/louisiana-lounger-p-115-c-217.aspx Hehe, morsomt! Men det vil nok ikke dekke opp for hva enn mann og kroppskontakt gir..
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg sitter i samme klisteret selv, jeg hadde bra sex for omtrent 1-2 år siden og kjedelig sex for 2 måneder siden. Skal følge med på denne tråden ... Godt å høre at det ikke bare er meg.. Hjelper det ikke å leke med deg selv? I så fall må du jo bare skaffe deg en type. Anonymous poster hash: dc934...ee0 Nei, det gjør nok dessverre ikke det. Ja, hadde jeg bare klart å skaffe meg en type hadde det vært supert. 1
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Godt å høre at det ikke bare er meg.. Ditto 1
JayGatsby Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Hei dere Tror jeg er i ferd med å bli seksuelt frustrert her, det er snart ett år siden sist jeg hadde meg... I tillegg er jeg veldig uerfaren. Problemet er at jeg er ganske streng på hvem jeg ligger med, vil helst være i et forhold osv. Og det neste problemet er at jeg er ei jente som er evig singel Noen som har noen godord eller tips til eg? Har virkelig lyst på noen nå, men vil unngå å gjøre noe jeg kommer til å angre på Jeg er forresten 23, hvis det skulle være av betydning. Burde ikke være vanskelig for en kvinne å få seg noe. Kle deg fint og smink deg pent og løp ut på byen, og spør en kjekk gutt om han vil være med på nach. Verre er det ikke.
Yme Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Burde ikke være vanskelig for en kvinne å få seg noe. Kle deg fint og smink deg pent og løp ut på byen, og spør en kjekk gutt om han vil være med på nach. Verre er det ikke. Det kommer litt an på hvordan hu ser ut. Det er ikke alle jenter det der fungerer for. 5
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Har det mye å si om man går med festklær vs dagligdagse klær på byen? Har bare gått med hverdagsklær hittil 2
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2013 Burde ikke være vanskelig for en kvinne å få seg noe. Kle deg fint og smink deg pent og løp ut på byen, og spør en kjekk gutt om han vil være med på nach. Verre er det ikke. Problemet er at jeg ikke takler tilfeldig sex Og det andre problemet er at jeg sjeldent orker nach, da vil jeg heller sove.. Det kommer litt an på hvordan hu ser ut. Det er ikke alle jenter det der fungerer for. Jeg tør å si at jeg ser bra nok ut til at det hadde vært en mulighet, er ikke finste jenta i gata, men ølbrlillene fikser det Dessuten er jeg tynn og har en bra rumpe
Yme Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Problemet er at jeg ikke takler tilfeldig sex Og det andre problemet er at jeg sjeldent orker nach, da vil jeg heller sove.. Jeg tør å si at jeg ser bra nok ut til at det hadde vært en mulighet, er ikke finste jenta i gata, men ølbrlillene fikser det Dessuten er jeg tynn og har en bra rumpe Bra rumpe, sier du?? JEGELSKERDEGSKALVIGIFTEOSS!?!?!?!?! 2
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2013 Bra rumpe, sier du?? JEGELSKERDEGSKALVIGIFTEOSS!?!?!?!?! Hahahaha Ble jeg nettopp vitne til mitt første frieri!?!?!?! Og alle mine bekymringer ble så løst Vi levde lykkelig alle våre dager
Tbm88 Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Hehe, morsomt! Men det vil nok ikke dekke opp for hva enn mann og kroppskontakt gir.. Ser den,men fin å ha frem til du finner deg noe;p
Yme Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Hahahaha Ble jeg nettopp vitne til mitt første frieri!?!?!?! Og alle mine bekymringer ble så løst Vi levde lykkelig alle våre dager Nå må ikke du glemme at menn gjennomsnittlig lever kortere enn damer, så vi hadde det fint en stund, helt til jeg døde, og du blei ensom igjen. Du var dessverre for gammal til å ha noe spesielt fin rumpe da, så du fant deg aldri en ny mann, og levde 20 år i ensomhet før du tok kvelden 2
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. august 2013 Nå må ikke du glemme at menn gjennomsnittlig lever kortere enn damer, så vi hadde det fint en stund, helt til jeg døde, og du blei ensom igjen. Du var dessverre for gammal til å ha noe spesielt fin rumpe da, så du fant deg aldri en ny mann, og levde 20 år i ensomhet før du tok kvelden Dårlig gjort å ødelegge den perfekte historien på den måten! Ser den,men fin å ha frem til du finner deg noe;p Klarer meg nok uten, til nød. Studentbudsjettet sier i hvert fall nei!
Yme Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 (endret) Dårlig gjort å ødelegge den perfekte historien på den måten! Jeg kan da ikke noe for at menn lever kortere enn damer. Jeg var faktisk en utrolig flott ektemann, så lenge det varte, å det syns jeg at jeg skal ha credz for. Alt jeg gjorde for deg, lykketroll! Endret 6. august 2013 av Yme 4
Gjest Snørev Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Har det mye å si om man går med festklær vs dagligdagse klær på byen? Har bare gått med hverdagsklær hittil Ja, handler ikke bare om hva som ser best ut, men å signalisere at du vil ha oppmerksomhet.
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Jeg har allrede laget en lingende tråd, bare med mye mer passende overskrift. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=762565
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå