Gå til innhold

Nesten seksuelt frustrert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal gjøre det, men i dag går det ikke fordi han er bortreis denne helgen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gjøre det, men i dag går det ikke fordi han er bortreis denne helgen.

Flott, da er du på vei.

Skrevet

Flott, da er du på vei.

Må bare finne ut om det forsetter å stemme for oss, men jada, jeg er på riktig vei :D JIPPI!

• 2 uker senere...
Skrevet

Oppdatering!!! Han vil ikke være i et forhold med noen nå, sa han helt plutselig! Jeg var jo ikke "der" enda etter et par dater uansett...

MEN, Hva skal jeg gjøre? Han vil fortsatt treffe meg, sier han. Er det bare for å være snill, eller er det bare fordi han håper på å få ligge med meg? Hmmmm. Jeg er faktisk litt gira på å ligge med han, begynner visst å bli desperat nå. Men så er jeg så redd for å bli såret på samme tid, bare den: " Jeg tror ikke jeg vil være i forhold med noen nå", gjorde meg skikkelig lei meg.

Skrevet

Er du forelska? Hold deg unna. Er du bare kåt og interessert i å pule ham? Kjør på.

Du vet jo nå hvor han står; han har ikke seriøse følelser for deg. Ta det for det det er: et potensielt knull.

Anonymous poster hash: e6c63...821
Skrevet

Du ligger med han om du tror det kommer til å gå greit for deg selv om det aldri kommer til å bli noe forhold.

Skrevet

Hmm, jeg vet virkelig ikke. Det snikende ønske om at det skal bli noe mer er så uforutsigbart.

Skrevet

kvinner har vansker for å ligge med noen uten å binde seg. ja ja, de sier de får det til - men de blir alltid forelsket i meg i hvertfall. og da får jeg så jævlig dårlig samvittighet. pes. jeg synes generelt det er bedre å følge hjertet enn skrittet. gå for det som er godt.

Hmm, jeg vet virkelig ikke. Det snikende ønske om at det skal bli noe mer er så uforutsigbart.

Anonymous poster hash: 66344...70e
Skrevet

Det skal ikke være lett, jeg blir gal av meg selv..

Skrevet

Han er tydeligvis ikke interessert i noe mer enn et knull - om du vil noe mer, så er han rett og slett ikke verdt å bruke mer energi på.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke pule en eller annen tilfeldig, attraktiv/tiltrekkende type, da? Har du noen pulbare kamerater, kollegaer eller andre du kjenner, som du kan innlede noe litt mer stabilt med?

Skrevet

Han er tydeligvis ikke interessert i noe mer enn et knull - om du vil noe mer, så er han rett og slett ikke verdt å bruke mer energi på.

Godt råd, bør vel heller bruke energien på å finne meg en annen.

Hvorfor kan du ikke pule en eller annen tilfeldig, attraktiv/tiltrekkende type, da? Har du noen pulbare kamerater, kollegaer eller andre du kjenner, som du kan innlede noe litt mer stabilt med?

Fordi jeg ikke klarer å pule en eller annen tilfeldig.. Og nei, jeg har ingen slike, alle er opptatt.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Enkelt og greit, desverre.

:(

Skrevet

Godt råd, bør vel heller bruke energien på å finne meg en annen.

Fordi jeg ikke klarer å pule en eller annen tilfeldig.. Og nei, jeg har ingen slike, alle er opptatt.

Jeg tror det er det beste :) Han her har hvertfall vært ærlig nok til å si at han ikke vil ha et forhold, så sånn sett har han jo vist tydelig hva han er interessert i mellom dere. Jeg er heller ikke ONS-typen, skjønner ikke greia med random fucks - sexen blir aldri noe god når man ikke kjenner hverandre og har en god kjemi på andre områder også. Det er hvertfall min mening. Og det å ha sex bare for å please noen andre, eller bare for å ha det, det ser jeg ikke noe poeng i. Sex skal være positivt for begge parter, og samvittighetssex og sukk-jeg-må-vel-sex er ikke positive opplevelser. Tilfredsstillelsen blir også inteteksisterende ved slike scenarioer, og da tenker jeg at man klarer seg bedre på egen hånd enn så lenge.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Derfor: Om du vil ha en kjæreste, er det sikkert en dårlig ide. Men om du ikke har noen problemer med uforpliktende sex (ingen dømmer deg for det), så er det en god ide.

:)

Skrevet

Enkelt og greit, desverre.

:(

Sånn er livet noen ganger, og da er det ikke noe poeng i å bruke mer tid og energi på å lulle seg inn i falske forhåpninger eller gå med på hans/hennes ønsker bare for å være 'ålreit'. Det er det i realiteten ingen som vinner på.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Kan konstatere at min hjerne fortsatt er ubrukelig på dette området..

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Oppdatering!

Traff en fyr, en herlig fyr, for en mnd siden. Jippi! Jeg har fått sexen min til og med, men nå vil jeg mer, håper han og vil mer. Blir gal av meg selv. :P

Glemte å si, jeg vil ha mer, nå!

Endret av lykketroll:)
  • Liker 1
Skrevet

Gøy når folk husker å oppdatere trådene sine. Grattis TS.

Skrevet

Hei dere :)

Tror jeg er i ferd med å bli seksuelt frustrert her, det er snart ett år siden sist jeg hadde meg... I tillegg er jeg veldig uerfaren. Problemet er at jeg er ganske streng på hvem jeg ligger med, vil helst være i et forhold osv. Og det neste problemet er at jeg er ei jente som er evig singel :P Noen som har noen godord eller tips til eg? Har virkelig lyst på noen nå, men vil unngå å gjøre noe jeg kommer til å angre på :P Jeg er forresten 23, hvis det skulle være av betydning.

Hvorfor så streng på hvem du ligger med?

Har du lyst har du lov.

Og hvorfor angre?

Anonymous poster hash: 58d8c...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...