Gå til innhold

Vet du hva som fikk kjæresten din til å bli interessert i deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen sa jo mange ganger hva det var han likte, og ser jo at jeg ikke er helt alene på det punktet, men var koselig å personlig høre at man ble likt av en grunn. Vakker, lita, personlighet, humor, kropp, ditt og datt. Jeg trodde først han var en neger (en kjekk en,da), han hadde nettopp vært i Spania en hel sommer. :fnise:



Anonymous poster hash: 61af2...0a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr pupper og rumpe. Just saying.

Håper du liker overfladiske menn ;)

Anonymous poster hash: c27c5...b60

det er nok oftest utseendet som gjør menn blir interessert i utgangspunktet. Deretter må vel gjerne kjemi og den slags stemme etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en annen tråd der en dame ble overrasket av svaret :laugh:

Spør hvis du ikke vet det allerede. Post svaret og om det var det du forventet :hoppe:

Anonymous poster hash: 33f70...707

At jeg ikke ble mo i knærne av den engelske aksenten, og at jeg ikke lot meg sjarmere av at han flørtet og at jeg sa "nei takk, jeg kan kjøpe min egen øl, men vil gjerne prate" da han ville spandere øl på meg.

Så påstår han at det var den gangen jeg kjørte langt om lenge midt på natta for å hente han etter en konsert at han skjønte at jeg var "the one" og at han ville satse på meg - fordi han skjønte at jeg var omsorgsfull og ville være god mot han (hans ord).

Off topic: Jeg falt faktisk for den engelske aksenten (i all hemmelighet) og at han ikke lot seg vippe av pinnen ved litt motstand :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ute etter å bli kjent med meg fordi vi begge var aleneforeldre og bodde på samme sted. han var ikke ute etter å få seg kjæreste, bare venner.

Grunnen til at han falt for meg var at jeg er så jækla sjarmerende ( hans ord ).

Vi ble pangforelska første kvelden begge to. Nå har vi vært sammen i syv år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han ble tiltrukket av det jordnære og ærlige ved meg, at jeg var veldig amerikansk i oppførsel og tankegang, hans ord ; Jeg var så heldig at jeg fant helt sikkert den mest amerikanske jenta som er Norsk og bor her i Norge :))) Han er nå søt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg helte en bøtte vann over ham, kalte ham et jævla klessetryne og innså at det var feil person. :sjenert:



Anonymous poster hash: c4af1...522
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først var vi ikke interesserte i hverandre.. Han trodde jeg var en skikkelig partyløve som klina/knulla på hvem som helst, siden jeg hadde ei venninne som var veldig sånn. Men etterhvert skjønte han at jeg var ei fornuftig, søt, nesten litt uskyldig jente, og da begynte han å bli litt mer interessert :P
Jeg er fortsatt sjokkert over at han trodde JEG var "partyløve"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at det var fordi han syns jeg var så fin. Det er snart ti år siden, så jeg skjønner godt at han ikke husker detaljer. :P



Anonymous poster hash: 1ef33...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vel, jeg helte en bøtte vann over ham, kalte ham et jævla klessetryne og innså at det var feil person. :sjenert:Anonymous poster hash: c4af1...522

Kan du utdype? :fnise:

Anonymous poster hash: 33f70...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest brutal_mann

Inspirert av en annen tråd der en dame ble overrasket av svaret :laugh:

Spør hvis du ikke vet det allerede. Post svaret og om det var det du forventet :hoppe:

Anonymous poster hash: 33f70...707

Det har faktisk ingen av mine eks partnere klart å gi svar på.

Jeg må være veldig mørk og mystisk :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fortjener en medalje hvis han faktisk har holdt ut med meg i fire år kun fordi det betyr fri tilgang til puppene mine.

Eller kanskje det er puppene dine som fortjener medaljen :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en annen tråd der en dame ble overrasket av svaret :laugh:

Spør hvis du ikke vet det allerede. Post svaret og om det var det du forventet :hoppe:

Anonymous poster hash: 33f70...707

Hva fikk den overraskede damen til svar?:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han følte en ro og trygghet bare ved å være nær meg.

Han sa også at første gangen han møtte meg, lurte han på om jeg "spilte". At jeg senket stemmen, smilte mye osv. for å oppnå noe. At jeg fremsto prektig... Det var ikke særlig positiv, men han ble nysgjerrig.

Men jeg er naturlig lavmælt, følte meg i godt humør rundt han, er bare "uskyldig" av meg. Men langt fra naiv, og jeg lar meg ikke pille på nesa. Noe han også la merke til og likte.

Jeg jekker han litt ned på noen områder, han jekker meg litt opp. På andre områder er det omvendt. Jeg synes vi er passe ulike. Vi har mye til felles, vi har en del som er hvert vårt, og vi er en del med på den andres greier og utvider horisontene.



Anonymous poster hash: cad90...5f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var morsom, rar og var den eneste jenta som holdt ut på party med gutta :P i tillegg til at han synes jeg var pen og hadde søt dialekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Han syntes at jeg var pen, morsom, smart og litt rar og likte at jeg hadde peiling på metal og hadde godt humør.

Han sier selv at den første gangen han så meg tenkte han: hun der er "way over my league" , etter et par års bekjentskap ble det oss.

Husker at han hadde det med å smile litt sjenert når vi traff på hverandre på dagtid i høgskolesammenheng eller på butikken og at jeg tenkte at - han der, han synes enten at jeg er søt eller litt rar, men mest sannsynlig begge deler! .. Og det var selvfølgelig akkurat det han syntes ;)

Fikk litt syn av nerden og festens midtpungt :-) Søt story :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nr 1 : Det sa han aldri,jeg spurte aldri. Vet fremdeles ikke,men nå har han sagt til sønnen vår at det var fordi jeg var ærlig. (kan ha sammenheng med at han syns jeg har gitt sønnen et brukbart synspungt på noe)

Nr 2 : Han likte håret mitt.

Nr 3 : Likte optimismen min. Og galgenhumoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...