Gå til innhold

Vet du hva som fikk kjæresten din til å bli interessert i deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei sørlandsdialekt :o)

Kan jeg spørre hvilken dialekt du har? :D

Anonymous poster hash: d214c...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en sterk mistanke om at det som gjorde meg attraktiv i starten kun var at jeg var singel og villig :ler:

Men han fant visst flere sider han likte etterhvert, siden vi har vært sammen i nærmere 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var det at jeg hadde puls, respirasjon og innovertiss.

Resten var nok det som gjorde at han valgte å beholde meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Rumpa mi, visstnok :nigo:

(Og for de som lurer; nei rumpa mi er ikke liten og spretten, den er stor og tjukk)

Etterhvert fant han visst ut at jeg i tillegg var intelligent og behagelig å være sammen med. At jeg lo av Pondus-striper var visst også en stor pluss i boka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bigass

Rumpa! Han har en ting for enorme rumper og ville først bare ha meg til sengs, men jeg kneip igjen. Jeg ble forelsket i han ved første blikk og voldt det for meg selv for å ikke bli såra. Etter 6 måneder innrømte han at han var forelsket i meg og vi ble sammen. Det tok 2 måneder til før vi hadde sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigass

Rumpa! Han har en ting for enorme rumper og ville først bare ha meg til sengs, men jeg kneip igjen. Jeg ble forelsket i han ved første blikk og voldt det for meg selv for å ikke bli såra. Etter 6 måneder innrømte han at han var forelsket i meg og vi ble sammen. Det tok 2 måneder til før vi hadde sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spurt meg selv det der en del ganger. jeg aner rett og slett ikke. hun er noen etapper vel for god for meg, men ikke si det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer mener det at jeg var en rar jente, og at det var derfor han ble interessert i meg. Jeg mener nøyaktig det samme som han. Altså, at jeg ble interessert i han fordi han virket rar, noe han også er ;) Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hypnotiserte han, stappet han ned i Prada vesken min og lot han bo på kottet mitt til han utviklet Stockholm syndromet og begynte å elske meg vel... Det gjekk kjempefint og det ordner seg alltid for snille jenter til slutt

Nei helt ærlig så var det vel helheten. Det var sjelden han hadde ledd så mye med ei jente, og at smilet syntes så godt i øynene mine. Han likte at jeg var engasjert i mye og den særheten i meg som gjør meg til " one in a million" som han selv sier på sitt litt cheesyè men gode vis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lalunaa

Han synes jeg er så utrolig søt, morsom og rar- hehe, og så var det den fine egenskapen jeg har med at jeg snakker-før jeg tenker ;) men sier aldri noe stygt da, plumper heller ut med rare greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa det så ut som om vi hadde mye til felles, pluss at jeg var søt :) derfor tok han kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første han la merke til var at jeg var så glad, sprudlende og søt, samt at jeg viste han at jeg var interessert i han. Det som fikk han til å fortsette kontakten var at vi var som beste venner etter 2 minutter samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var det fordi jeg var "uoppnåelig" for han + utseende.

Deretter var det vel at når vi snakket merket han det var mer bak fasaden som gjorde han gira. Han forhåndsdømte meg som dum, pen, blondine. (ons-potensiale var det han tenkte først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er visst mange damer med fine rumper i tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 33f70...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første han la merke til var vist rumpa mi på et utested så kom han bort. Men heldigvis var det ikke det han falt for;)



Anonymous poster hash: 8c1f4...e26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...