AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Del Skrevet 2. august 2013 Hva synes dere om menn som går i t-skjorter med bandnavn? Som de liker og hører på, vel og merke. Anonymous poster hash: e2dc3...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vroom Skrevet 2. august 2013 #2 Del Skrevet 2. august 2013 Ingenting spesielt egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. august 2013 #3 Del Skrevet 2. august 2013 Hvis han har samme musikksmak som meg så er det nice. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 2. august 2013 #4 Del Skrevet 2. august 2013 Kan være enten råstilig eller blodharry. Kommer heeelt an på resten av personen og stilen generelt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Del Skrevet 2. august 2013 Sjuskete. Anonymous poster hash: fcf77...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 2. august 2013 #6 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg bryr meg ikke så lenge det ikke står metallica/slipknot/korn-etc på skjorta, eller skjorter med svææær font/logo, så det ikke skal være noen tvil om at dette er fan-effekter. Det oser wannabe så sterkt at jeg blir kvalm. Endret 2. august 2013 av Marsvinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Del Skrevet 2. august 2013 Spørs på bandet, personen, gjennomførelsen og ja, helheten. Typen min er TNBMer til margen og går mye med t-skjorter deretter. Hans interesse er genuin og det synes; det er ikke noe sjuskete eller lite gjennomført over det, iallfall i mine øyne. Neida, det er ikke svart-fra-topp-til-tå han kjører, men han har såpass estetisk sans at han ikke kræsjer det fullstendig. Da funker det flotters! Her forleden så jeg en fyr på bybanen iført Metallica-tee, shorts som nesten forsvant under den store, formløse t-skjorta, og en skinnjakke som gjorde at t-skjorta lignet på en kjole over. Det var lite pent, for å si det sånn. Kan tilføye at han toppet det hele med slippers. Anonymous poster hash: e8383...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Del Skrevet 3. august 2013 Det spørs jo helt på bandet og stilen ellers. Jeg kom i prat med min nåværende samboer nettopp på grunn av t-skjorta han hadde på Anonymous poster hash: 8d8b3...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 3. august 2013 #9 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg så en mann i Nickelback-tskjorte her om dagen, og lurer fortsatt på om han hadde tapt et veddemål eller noe. Men ellers kan det være fint eller stygt - kommer an på stilen, som flere sier. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #10 Del Skrevet 3. august 2013 Nok en person som har generelt dårlig/lite peiling på musikk og trenger å brese og flotte seg litt fordi han trossalt har cd- spiller. Meh.Anonymous poster hash: 66499...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. august 2013 #11 Del Skrevet 3. august 2013 Denne stilen er rå sexy, men det kler jo ikke alle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. august 2013 #12 Del Skrevet 3. august 2013 Denne stilen er rå sexy, men det kler jo ikke alle menn.Nå blir jo det meste råsexy på David Tennant da Til og med kjole og drag.Men kan godt like slike t-skjorter jeg, det gjør jo som regel ikke hele antrekket, så kommer an på stilen ellers og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. august 2013 #13 Del Skrevet 3. august 2013 Nå blir jo det meste råsexy på David Tennant da Til og med kjole og drag. Men kan godt like slike t-skjorter jeg, det gjør jo som regel ikke hele antrekket, så kommer an på stilen ellers og. Det er veldig sant. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. august 2013 #14 Del Skrevet 3. august 2013 Denne stilen er rå sexy, men det kler jo ikke alle menn. Er enig, den kler menn i 20 års alderen som kanskje er litt tynne og har 3 dagers skjegg hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. august 2013 #15 Del Skrevet 3. august 2013 Denne stilen er rå sexy, men det kler jo ikke alle menn. Så valgte han en bra musiker også da, Alle er kule om de hører på Lou Reed. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #16 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg liker dem, jeg. Anonymous poster hash: 12281...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. august 2013 #17 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg bryr meg generelt lite om hva andre mennesker går i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. august 2013 #18 Del Skrevet 3. august 2013 Er enig, den kler menn i 20 års alderen som kanskje er litt tynne og har 3 dagers skjegg hihi. Mannen er 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. august 2013 #19 Del Skrevet 3. august 2013 Mannen er 42 Jeg synes uansett det kler yngre folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 3. august 2013 #20 Del Skrevet 3. august 2013 Mannen min kler alt, også Neurosis-t-skjortene han har en forkjærlighet for for tida <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå