Gå til innhold

Menn i band t-skjorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker det ikke så godt ... En mann som bygger identitet på hvilken musikksmak han har er ikke mye å samle på. Hvis han går rundt med en t-skjorte til et "pinlig" band får jeg heller større interesse for ham, danseband eller noe annet flaut. At han tør å fronte et band som blir sett ned på gjør at jeg begynner å lure på hvordan han er som person, om han er quirky, om han er harry eller hva det enn er. Menn som går rundt i t-skjorter fra såkalte velrenommerte band .. Går det an å være mer kjedelig og forutsigbar? Hehe, jeg pleier ikke å gå overens med dem, de typene er jo så like og så kjedelige.



Anonymous poster hash: 721b3...0ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oblivion

Hvis han har samme musikksmak som meg så er det nice. :laugh:

Samma her -men det er noen band som blir brukt som "status" eller noe i dag, altså folk som aldri har hørt noe særlig på Beatles, Rolling Stones eller Ramones, men som kjører "stil" med de mest kjente logoene/bandene. Men sånt kan man jo se på lang avstand i enkelte tilfeller.

Ikke at det var spørsmålet her, men det jeg virkelig synes er helt bak mål er de som går med t-skjorter med "California/Bondi/Miami Beach", eller "Harvard baseball team" osv. og som aldri har satt sin fot på disse stedene. Skjønner ikke hvorfor de selger dem i kjedebutikkene her i Norge en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Så lenge det er gode artister som han har et forhold til er det bare fint. Klassikere alle har hørt om kan være litt kjedelig, mens mer ukjente artister kan være en god samtalestarter. Alternativt kan det være en fin måte å luke ut menn med dårlig musikksmak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge eksen min så :P

Da kommer jeg aldri til å få en mann, da jeg har veldig merkelig musikksmak hehe. Må da få lov til å like det man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Må man ha en mann med nøyaktig samme musikksmak?

Ikke klin lik, men det går en grense ett sted. Omtrent ved Kiss-skjorter feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Kjæresten min spiller i band og bruker følgelig tskjorter med logo til bandet, samt andre band han liker. En litt smal sjanger for å si det slik. Synes bare det er fint at han uttrykker lidenskapen sin klesveien, det er jo han. Riktignok er det ikke favorittstilen min på gutter, men virker som det er ekstremt få gutter med den stilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for, med mindre det er Ramones t-skjorte fra HM. Klær viser hvem man er, og om man er interessert i musikk så er det fint å vise det gjennom klesstilen sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg liker det ikke så godt ... En mann som bygger identitet på hvilken musikksmak han har er ikke mye å samle på. Hvis han går rundt med en t-skjorte til et "pinlig" band får jeg heller større interesse for ham, danseband eller noe annet flaut. At han tør å fronte et band som blir sett ned på gjør at jeg begynner å lure på hvordan han er som person, om han er quirky, om han er harry eller hva det enn er. Menn som går rundt i t-skjorter fra såkalte velrenommerte band .. Går det an å være mer kjedelig og forutsigbar? Hehe, jeg pleier ikke å gå overens med dem, de typene er jo så like og så kjedelige.

Anonymous poster hash: 721b3...0ed

Signerer dette, selv om jeg er mann. Men om man tenker i kompis-gata, så merker jeg at dersom jeg hilser på en 30 år-something fyr med et liksom "bra" band på tskjorta, så tenker jeg umiddelbart at denne fyren er en douche.

Dessuten..hva er det som er så laidback med band-skjorte? Det er da vel egentlig det omvendte? Det er mye mer laidback å ikke krampeaktig måtte proklamere hvilket band man liker? Jeg går i ensfarga skjorter som sitter behagelig - det er mye mer laidback. Dessuten er jeg ikke en så stor nørd at jeg trenger å vise fram hvilket kjedelig og åpenbart band jeg liker. Det er jo alltid de samme møkkabanda som går igjen. Metallica, Judas Priest, slayer, ac/dc og kanskje QOTSA om de er skikkelig "gærne" og rocka, også noe mer soft (kan ikke navnet på slike softe pussy-artists) som...Kent? Vettafaen.

Hva sa du? At jeg er lite laidback og teit som bryr meg? Jeeez..Kunne du vært litt mer åpenbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Jeg er for, med mindre det er Ramones t-skjorte fra HM. Klær viser hvem man er, og om man er interessert i musikk så er det fint å vise det gjennom klesstilen sin.

Jeg er interessert i musikk, men er da for f ikke interessert i å dele det med deg. Jeg er interessert i å dekke til kroppen min, så blandt annet du ikke skal se min konstant erigerte penis og mine bøffe pecs. Det er det hovedformålet til mine klær er. Og hovedformålet til "stilen" min er å prøve og komme unna alle "stiler". Snart har jeg faen ikke flere escapes. Ser faen meg på DB at "casual" er kult også nå. Haha, og slik "casual" har jeg gått rundt i flere år nå og trodd at jeg var anonym og kjedelig. Hva er det som er kjedelig nå da? Hva skal jeg gå i for å uttrykke at jeg faen ikke ønsker uttrykke meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det kommer helt an på resten av stilen, men jeg elsker rocka gutter/menn!

Du er faen ikke rocka fordi du går med en lame-ass bandshirt. Da er du en douche.

Bli med i fall out-shelteret mitt så kan vi diskutere hvordan vi skal overleve i den kommende apokalypsen. DET er rocknroll jenta mi. Rocknroll handler ikke om små pussymenn i gaye tskjorter. Det handler om å være rocknroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er faen ikke rocka fordi du går med en lame-ass bandshirt. Da er du en douche.

Bli med i fall out-shelteret mitt så kan vi diskutere hvordan vi skal overleve i den kommende apokalypsen. DET er rocknroll jenta mi. Rocknroll handler ikke om små pussymenn i gaye tskjorter. Det handler om å være rocknroll.

Men så var det ikke det jeg sa heller. Jeg sa at det kommer helt an på resten av stilen og at jeg elsker rocka gutter/menn! Ikke at alle menn som går med band-t-skjorter er rocka.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eric of Hlathir

Spørs på bandet, personen, gjennomførelsen og ja, helheten.

Typen min er TNBMer til margen og går mye med t-skjorter deretter. Hans interesse er genuin og det synes; det er ikke noe sjuskete eller lite gjennomført over det, iallfall i mine øyne. Neida, det er ikke svart-fra-topp-til-tå han kjører, men han har såpass estetisk sans at han ikke kræsjer det fullstendig. Da funker det flotters!

Her forleden så jeg en fyr på bybanen iført Metallica-tee, shorts som nesten forsvant under den store, formløse t-skjorta, og en skinnjakke som gjorde at t-skjorta lignet på en kjole over. Det var lite pent, for å si det sånn. Kan tilføye at han toppet det hele med slippers.

Anonymous poster hash: e8383...440

TNBM?

Teenage Nude Bimbo Mutants?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg liker metal, og i det miljøet går alle med band t-skjorter.

Bryr meg ikke om at folk går med det, men går folk med Korn, Slipknot, Rammstein eller noe sånt så tenker jeg jo ikke noe positivt :)

Syns også at det er litt tåpelig å bruke band t-skjorter som mote når man kanskje ikke engang liker bandet.

Men de fleste jeg har vært sammen har gått med det, og jeg syns det er positivt med en mann som er musikkinteressert.

Et veldig stort pluss at han liker det samme som meg, ellers hadde det nok blitt litt kræsj siden jeg er musikkinteressert selv.

Forresten så syns jeg ikke at det er noen aldersgrense for å gå med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke så godt ... En mann som bygger identitet på hvilken musikksmak han har er ikke mye å samle på.

Anonymous poster hash: 721b3...0ed

Herregud. For en dramatisk påstand. :huh:

Som mange andre her har sagt så kommer det an på stilen ellers. Men sånn generelt sett liker jeg det. Gjerne kombinert med skjegg og hestehale.

Anonymous poster hash: 1d1ec...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker metal, og i det miljøet går alle med band t-skjorter.

Bryr meg ikke om at folk går med det, men går folk med Korn, Slipknot, Rammstein eller noe sånt så tenker jeg jo ikke noe positivt :)

Syns også at det er litt tåpelig å bruke band t-skjorter som mote når man kanskje ikke engang liker bandet.

Men de fleste jeg har vært sammen har gått med det, og jeg syns det er positivt med en mann som er musikkinteressert.

Et veldig stort pluss at han liker det samme som meg, ellers hadde det nok blitt litt kræsj siden jeg er musikkinteressert selv.

Forresten så syns jeg ikke at det er noen aldersgrense for å gå med det.

hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 121af...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...