Gå til innhold

Menn i band t-skjorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 121af...529

Typiske band med t-skjorter man finner på gatemarked og CD man finner i søppelkassa.

Anonymous poster hash: fcf77...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NerdMedSverd

Bruker ofte band skjorter selv, men styrer unna verstingene med masse gørr og slagord på. Som oftest skjønner ingen at det er bandrelaterte klær jeg bruker, da det jeg kjøper er såpass diskret og ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i musikk, men er da for f ikke interessert i å dele det med deg. Jeg er interessert i å dekke til kroppen min, så blandt annet du ikke skal se min konstant erigerte penis og mine bøffe pecs. Det er det hovedformålet til mine klær er. Og hovedformålet til "stilen" min er å prøve og komme unna alle "stiler". Snart har jeg faen ikke flere escapes. Ser faen meg på DB at "casual" er kult også nå. Haha, og slik "casual" har jeg gått rundt i flere år nå og trodd at jeg var anonym og kjedelig. Hva er det som er kjedelig nå da? Hva skal jeg gå i for å uttrykke at jeg faen ikke ønsker uttrykke meg?

He-he, jeg har lenge prøvd å overbevise noen av mine metallvenner at det faktisk er de som følger etter flokken, altså metall-flokken, og er forutsigbar og kjedelig i klesveien. Der de alltidt skal kle seg i sin svarte og "individuelle" stil. Det er merkelig at det vi som ikke prøver å følge en stil, blir brennemerket som "en som skal følge etter alle andre stil"

Anonymous poster hash: 788a1...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...