Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er jeg bitter? Noe bedre om hun blir kalt gold digger istedenfor hore da? Det går jo ut på det samme...

Du kaller henne gold digger/hore fordi du ikke har sjanse på henne. Det blir for teit.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest abcdefgh
Skrevet

Du kaller henne gold digger/hore fordi du ikke har sjanse på henne. Det blir for teit.

Stikk en annen plass med trollingen din :)

Skrevet

Stikk en annen plass med trollingen din :)

Jeg traff visst en nerve der. ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gjest er et friskt pust i min hverdag, så ofte blir jeg sittende å nikke i enighet og beundring.

Anonymous poster hash: 3f803...dcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjest er et friskt pust i min hverdag, så ofte blir jeg sittende å nikke i enighet og beundring.Anonymous poster hash: 3f803...dcc

Lker Gjest jeg også! Endelig en dame som snakker i fra levra! Frekke damer FTW!!

Anonymous poster hash: 2b76d...c66

Gjest abcdefgh
Skrevet

Jeg traff visst en nerve der. ;)

Nei... Hvorfor tror du at jeg i dette tilfellet vil ha sjanse på en jente som hadde droppet meg når jeg er under utdanning fordi jeg ikke hadde god nok økonomi pr. dags dato? Turen er like viktig som målet er det noe som heter..Virker som litt av et scoop hun der..

Skrevet

Nei... Hvorfor tror du at jeg i dette tilfellet vil ha sjanse på en jente som hadde droppet meg når jeg er under utdanning fordi jeg ikke hadde god nok økonomi pr. dags dato? Turen er like viktig som målet er det noe som heter..Virker som litt av et scoop hun der..

Vel, men det er en av livets realiteter, ingen grunn til å kalle folk gold diggere og horer for det.

Skrevet

Gjest er et friskt pust i min hverdag, så ofte blir jeg sittende å nikke i enighet og beundring.

Anonymous poster hash: 3f803...dcc

Lker Gjest jeg også! Endelig en dame som snakker i fra levra! Frekke damer FTW!!

Anonymous poster hash: 2b76d...c66

Vel, det er jo trivelig å bli likt, men jeg liker ikke smisking. Og ellers så er jo dere under AB-funksjonen og da skal det ikke være noe problem å si sin mening, sånn sett. ;)

Gjest abcdefgh
Skrevet

Vel, men det er en av livets realiteter, ingen grunn til å kalle folk gold diggere og horer for det.

En av livets realiteter at noen er gold diggere ja , uten at det tar fra meg nattesøvnen.. Jenta i dette tilfellet er jo definisjonen på gold digger så da er det vel greit å bruke ordet..

• Liker 1
Skrevet

En av livets realiteter at noen er gold diggere ja , uten at det tar fra meg nattesøvnen.. Jenta i dette tilfellet er jo definisjonen på gold digger så da er det vel greit å bruke ordet..

Men de er ikke gold diggere fordi de ikke vil pule deg. ;)

Skrevet (endret)

Man trenger dog høy IQ for de yrkene som virkelig bringer samfunnet, som ingeniørstillinger, forskning også videre. Vi trenger tross alt stadig bedre teknologi for å fø hele verdens befolkning, kurere sykdommer, kolonisere rommet også videre. Folk med gode sosiale evner og slikt kan nok bli gode advokater, telefonselgere og eiendomsmeglere, men de fører ikke samfunnet og teknologien noe videre.

Dette er heller et problem. Det gjør at når mange med middelmådig IQ lykkes, så fører det til at befolkningen ikke blir smartere. Det fører i praksis til at evolusjonen favoriserer middelmådighet. Egentlig burde man gi skattelette til folk med realfag og straffeskatt til jurister, aksjemeglere og eiendomsmeglere slik at folk med høy IQ i større grad favoriseres

Så du synes at mennesker med høy IQ er de eneste menneskene som har høy verdi og er verdifulle nok til å bli værende i samfunnet vårt?

Og hvordan kan du vite at det ikke jobber mennesker med høy IQ i butikkyrker eller omsorgsyrker som barnehager osv?

Det er dog et faktum at man har svært begrenset kontroll over eget liv. Det å tro at man har stor grad av kontroll er kanskje motiverende for noen, men det er fotsatt en løgn.

Vel, jeg er et levende bevis på at det du sier her ikke stemmer. Jeg tok kontroll over mitt eget liv og har skapt meg et liv jeg er fornøyd med på tross av. Selvfølgelig har vi selv kontroll over vårt eget liv. Alt handler om valg vi tar og hva vi velger å gjøre med det livet vi har fått.

Endret av Nettinettet
Gjest abcdefgh
Skrevet

Men de er ikke gold diggere fordi de ikke vil pule deg. ;)

At det var...? Tatt deg bryet med å tenke over og analysere om den ukjente dama i åpningsinnlegget potensielt ville hatt sex med abcdefgh utifra hva han har skrevet på forum.kvinneguiden.com ?

Skrevet

Hvordan er jeg bitter? Noe bedre om hun blir kalt gold digger istedenfor hore da? Det går jo ut på det samme...

Gjest har allerede svart på dette spørsmålet så jeg lar henne ta den diskusjonen med deg, for hun gjør en god jobb med det!

Gjest abcdefgh
Skrevet

Gjest har allerede svart på dette spørsmålet så jeg lar henne ta den diskusjonen med deg, for hun gjør en god jobb med det!

Haha der hun konkluderer med " Du kaller henne gold digger/hore fordi du ikke har sjanse på henne. Det blir for teit." du betegner som en godt utført jobb?

Skrevet

Haha der hun konkluderer med " Du kaller henne gold digger/hore fordi du ikke har sjanse på henne. Det blir for teit." du betegner som en godt utført jobb?

Ja det er akkurat det samme som jeg ville sagt. :)

Skrevet

At det var...? Tatt deg bryet med å tenke over og analysere om den ukjente dama i åpningsinnlegget potensielt ville hatt sex med abcdefgh utifra hva han har skrevet på forum.kvinneguiden.com ?

Tror ingen damer ville hatt sex med deg hvis de visste om dine innlegg her inne, rett og slett fordi ditt kvinnehat og bitterhet skinner så sterkt igjennom at selv ikke et sympatiknall hadde vært fysisk mulig. Hvis det gjør dem til gold diggere og horer fordi de foretrekker andre menn, så tror jeg faktisk de vill foretrekke å få det stemplet på seg enn å tilbringe tid med deg. :fnise:

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror at de aller fleste kvinner(og menn) bare ønsker å finne seg en snill og hyggelig person de kan dele opplevelser og hverdagen med. Disse kravene om hva slags jobb manhar, hvor mye penger man har i banken, hvor store pupper eller lang penis man har, er krav som man viker i fra med en gang man møter noen som får en til å le og som man føler seg komfortabel rundt.

Jeg tar slike "krav" derfor med en klype salt fordi jeg vet at for de aller fleste så betyr det ikke en dritt når det kommer til stykket.

• Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet

Tror ingen damer ville hatt sex med deg hvis de visste om dine innlegg her inne, rett og slett fordi ditt kvinnehat og bitterhet skinner så sterkt igjennom at selv ikke et sympatiknall hadde vært fysisk mulig. Hvis det gjør dem til gold diggere og horer fordi de foretrekker andre menn, så tror jeg faktisk de vill foretrekke å få det stemplet på seg enn å tilbringe tid med deg. :fnise:

For å ta del 1 først. Hvor har jeg uttrykt kvinnehat ? Fordi jeg har diskutert statens forsørgerplikt over befolkningen og vært uenig i en del av stønader og støtter?

Del 2 ; Linken mellom gold digger og horer til foretrekker andre enn meg hva? Hæ?

Tvetydig du som er førstemann til å rapportere om noen tråkker deg litt på tærne , men er kjapt ute og slenger med kjeften off topic selv.

Skrevet (endret)

For å ta del 1 først. Hvor har jeg uttrykt kvinnehat ? Fordi jeg har diskutert statens forsørgerplikt over befolkningen og vært uenig i en del av stønader og støtter?

Del 2 ; Linken mellom gold digger og horer til foretrekker andre enn meg hva? Hæ?

Tvetydig du som er førstemann til å rapportere om noen tråkker deg litt på tærne , men er kjapt ute og slenger med kjeften off topic selv.

Du er den som har trøbbel med at kvinner har krav og kriterier for valg av partner.

Hvis du derimot hadde skrevet at enkelte kvinner og menn bør kanskje se seg i speilet og senke kravene bittelitt, så hadde du fått mer forståelse, men det er hele tiden der greia med at kvinner er problematiske fordi de setter krav, mens menn er bare opportunistiske.

Ellers: Når det kommer til rapportering så sier jeg i fra når jeg ser folk er utidige under AB-funksjonen. Jeg rapporterer derimot aldri folk som er greie nok til å være frekk under eget nick.

Endret av Gjest
Skrevet

Så du synes at mennesker med høy IQ er de eneste menneskene som har høy verdi og er verdifulle nok til å bli værende i samfunnet vårt?

Jeg mener at alle har verdi. Det jeg derimot mener at kun de med høy IQ bør bli sett på som ekstra verdifulle, og at folk som kun har gode sosiale evner, kjenner de rette folkene, er pene å se på eller får suksess grunnet andre faktorer enn høy IQ egentlig bare er helt vanlige. Ser ikke å en advokat eller telefonselger som mer verdt enn en renholder.

Vel, jeg er et levende bevis på at det du sier her ikke stemmer. Jeg tok kontroll over mitt eget liv og har skapt meg et liv jeg er fornøyd med på tross av. Selvfølgelig har vi selv kontroll over vårt eget liv. Alt handler om valg vi tar og hva vi velger å gjøre med det livet vi har fått.

Dette stemmer ikke, da fri vilje i bunn og grunn er en umulighet rent vitenskapelig. Er nok mer snakk om heldige gener og miljøpåvirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...