crazypower Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei er det sånn at mange Jenter/damer har et krav om at mannen må ha status og bra jobb og god råd etc snakket mye med henne jeg liker, men som sakt har jeg ikke noe bra status eller bra jobb og er ikke ferdig med utdaningen min enda og jeg lever et helt gjenomsnitlig liv. ble egentlig bare litt skuffa når jeg fikk det svaret. tenkte egentlig det er bare å gå vidre og ikke bruke mere krefter og tid på henne.
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 jenter som bare er ute etter status er tapere... sånne mennesker vil du ikke ha i livet ditt. langt ifra alle jenter er sånn
momo Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Noen jenter er sånn. Men tror de fleste jenter ikke bryr seg om sånn. Men man vil gjerne ha en som kan forsørge seg selv, som jobber eller studerer. Og du studerer jo. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Men mange menn skal ha damerne så pene, uansett hvordan de ser ut selv, så det her med krav går nok opp i opp. 11
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Kravene er totalt uviktige når det først kommer til stykket. Men mange menn skal ha damerne så pene, uansett hvordan de ser ut selv, så det her med krav går nok opp i opp. Ei dame er så pen som du gjør henne til selv. Skjønnhet kan måles på så mange måter... Glem de overfladiske fjolsene. 2
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Kravene er totalt uviktige når det først kommer til stykket. Ei dame er så pen som du gjør henne til selv. Skjønnhet kan måles på så mange måter... Glem de overfladiske fjolsene. Vel, men jeg illustrerte bare at kvinner og menn er like harde på kravspecken, om enn i forskjellige ting, men det blir alltid vist som et problem som kvinner gjør, men ikke menn. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Vel, men jeg illustrerte bare at kvinner og menn er like harde på kravspecken, om enn i forskjellige ting, men det blir alltid vist som et problem som kvinner gjør, men ikke menn. Jeg tror nok mange føler mye på den kravspecken. Ikke bare dere kvinner. Dere har vel kanskje følt på slikt lenger enn oss, med tanke på hvor mye fokus det har vært mot utseendet på kvinner i mange år. Ikke rart kvinner har slitt med spiseforstyrrelser i lang tid. Men vi menn har begynt å merke dette hardt de siste årene. Hvor ellers kommer all denne bitterheten fra menn fra? Er vel ikke lenge før man har noe tilsvarende a la Ottar-gruppen for menn snart ;-). 1
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Jeg tror nok mange føler mye på den kravspecken. Ikke bare dere kvinner. Dere har vel kanskje følt på slikt lenger enn oss, med tanke på hvor mye fokus det har vært mot utseendet på kvinner i mange år. Ikke rart kvinner har slitt med spiseforstyrrelser i lang tid. Men vi menn har begynt å merke dette hardt de siste årene. Hvor ellers kommer all denne bitterheten fra menn fra? Er vel ikke lenge før man har noe tilsvarende a la Ottar-gruppen for menn snart ;-). He, he, he.
crazypower Skrevet 2. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2013 Noen jenter er sånn. Men tror de fleste jenter ikke bryr seg om sånn. Men man vil gjerne ha en som kan forsørge seg selv, som jobber eller studerer. Og du studerer jo. Jeg er lærling litt anerledes, men vurderer å studere etter noen året med faget mitt og ja det er viktig at begge parter har jobb og kan klare seg selv og damer som har bein i nesa og selstendig er bra.
Gjest .-L-. Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Tror nok at du vil se at de damene du ønsker å være sammen med, vil være sammen med deg for den du er, og ikke for de materielle godene du eventuelt kan tilby dem. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Hun er per definisjon en hore. Krever penger av potensiell partner for å spre beina. Finn deg ei skikkelig ei. Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Kan du sitere direkte hva hun sa? Anonymous poster hash: be947...433
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Jeg tror ikke det er de som har mest status som alltid har mest draget. Men selvsikkerhet hjelper. For eksempel kan en bartender ha draget som bare det. Eller en håndverker. De er jo litt sexobjekter, er de ikke? Anonymous poster hash: 8acf3...5a5
Nettinettet Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 jenter som bare er ute etter status er tapere... sånne mennesker vil du ikke ha i livet ditt. langt ifra alle jenter er sånn Hvorfor er jenter tapere fordi de sikter høyt? Det betyr ikke at man ikke vil gi noen som er på vei, en sjanse, og gå den veien sammen med han, men at man har et ønske om å dele livet med noen som vil noe mer.
Nettinettet Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Hun er per definisjon en hore. Krever penger av potensiell partner for å spre beina. Finn deg ei skikkelig ei. Lykke til! Snakk om å være bitter! 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Hvorfor er jenter tapere fordi de sikter høyt? Det betyr ikke at man ikke vil gi noen som er på vei, en sjanse, og gå den veien sammen med han, men at man har et ønske om å dele livet med noen som vil noe mer. når de kun går etter penger og makt uten å egentlig like mannen for den han er så vil jeg si at de er tapere ja. men om de forelsker seg i en mann med makt og penger uten å egentlig bry seg om det, DA blir det noe helt annet og det respekterer jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Hei er det sånn at mange Jenter/damer har et krav om at mannen må ha status og bra jobb og god råd etc snakket mye med henne jeg liker, men som sakt har jeg ikke noe bra status eller bra jobb og er ikke ferdig med utdaningen min enda og jeg lever et helt gjenomsnitlig liv. ble egentlig bare litt skuffa når jeg fikk det svaret. tenkte egentlig det er bare å gå vidre og ikke bruke mere krefter og tid på henne. Kvinner vil heller ha en mann som har penger, makt og slikt. Men ikke si det til dem de nekter for det Anonymous poster hash: 63b69...3c5
Nettinettet Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 når de kun går etter penger og makt uten å egentlig like mannen for den han er så vil jeg si at de er tapere ja. men om de forelsker seg i en mann med makt og penger uten å egentlig bry seg om det, DA blir det noe helt annet og det respekterer jeg. Det at en mann vil noe mer med livet sitt er veldig tiltrekkende. En mann som kanskje ikke ville vekket interessen hos meg, utseendemessig, kan bli attraktiv fordi han er selvsikker, har troen på seg selv og vil noe mer med livet. Han trenger ikke å ha det livet, men han kan vise meg med handlinger at han jobber for å få det. Jeg jobber selv for å få det og tiltrekkes derfor av menn som ønsker det samme som meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Hei er det sånn at mange Jenter/damer har et krav om at mannen må ha status og bra jobb og god råd etc snakket mye med henne jeg liker, men som sakt har jeg ikke noe bra status eller bra jobb og er ikke ferdig med utdaningen min enda og jeg lever et helt gjenomsnitlig liv. ble egentlig bare litt skuffa når jeg fikk det svaret. tenkte egentlig det er bare å gå vidre og ikke bruke mere krefter og tid på henne. Jeg vil egentlig ha en mann med hus på landet, bikkje, at han er brannmann eller politi, har god økonomi, utdannelse ++! Men sist person jeg var sammen med hadde utdanning, leiet leilighet, jobbet to deltidsjobber, ikke rik for å si det sånn, men var en kjempe kar Anonymous poster hash: 90009...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå