Gå til innhold

Jeg har fått dødsdommen :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det går bedre med deg, TS. :(

Jeg tviler sterkt på at det går bedre når hun har fått dødsdommen.

Det er nok over. Kreft sprer seg ekstremt fort på så unge mennesker. Denne tråden er noen mnd gammel nå¨.

Anonymous poster hash: 9c4e5...a61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at det går bedre når hun har fått dødsdommen.

Det er nok over. Kreft sprer seg ekstremt fort på så unge mennesker. Denne tråden er noen mnd gammel nå¨.

Anonymous poster hash: 9c4e5...a61

Jeg kjenner flere (2, riktignok) som også fikk dødsdommen, men som likevel overlevde og er friske i dag (kreften i skjelettet går aldri bort, men de kan leve med det). Hadde håpet at det samme skjedd med TS. :(

Endret av Euforia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel TS?

Anonymous poster hash: 5c31c...c08

En litt merkelig formulering i denne forbindelsen, kanskje? Alt er selvfølgelig ikke vel med en som har fått dødsdommen...

Anonymous poster hash: b9db3...0e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som aner om vedkommende er gått bort? Ser at tråden er fra august.



Anonymous poster hash: 86c27...180
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som aner om vedkommende er gått bort? Ser at tråden er fra august.

Anonymous poster hash: 86c27...180

Skal vel ikke se bort fra det dessverre. Men tviler på at noen her inne vet noe om det. Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner om vedkommende er gått bort? Ser at tråden er fra august.

Anonymous poster hash: 86c27...180

Du får spørre TS, men jeg har en uggen følelse på at du ikke får svar...

Anonymous poster hash: 2a59a...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord. Dette er fælt og det skal ikke skje. Jeg ønsker deg alt godt i tiden framover, gjør det beste du kan ut av det. Gode klemmer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at en kan leve en stund med kreft.

Vi er alle født til å dø. Vi skal alle dø engang. Ingen av oss vet når. Å få en slik diagnose som trådstarter har fått, er å få beskjed at dette kommer til å skje innen en tid. Men.... det kan like godt være en av oss andre som dør før henne. Livet er usikkert for oss alle. Jeg har opplevd at de som jeg tror skulle dø, døde ikke først. Trådstarter har altså bare fått vite noe hun ikke ville visst noe om hadde ikke legene sagt det til henne. Hun kunne levd lykkelig uviten.

Jeg var fryktelig syk en gang selv. Og da trodde jeg at det ville ende med døden, og jeg taklet det svært vondt. Men.... etter en liten stund så begynte jeg å tenke: Hvorfor ikke nyte hvert sekund... hvorfor skal jeg bare gråte over redselen for å dø. Jeg begynte å nyte hvert sekund. Og uansett hvor dårlige håp legen kan gi, så valgte jeg å prøve å kaste bort de tankene, og leve som om kroppen min ikke skulle dø. Jeg prøvde å leve som om jeg skulle vinne over døden, uansett hvilke diagnose legen kan gi. Da blir ikke frykten så stor.

Trådstarter, jeg føler med deg <3. Og ber deg ta vare på deg selv, og håper at alle rundt deg strømmer med masse kjærlighet til deg, og gir deg gode klemmer som varmer deg. Jeg ville gjerne gitt deg en stor varm klem selv. <3.

Ikke vær redd. <3 Lev i nuet, døden er ennå ikke kommet <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå triller tårene hos meg. Jeg innså ikke at innlegget var noen måneder gammelt før nå.

Tenk så rart det må være. Det er som å si ''Nå må du pakke sakene dine, for snart kastes du ut av landet, vi vet ikke hvor du skal, men vi trøster deg med å si at du kommer til et bedre sted for høflighetens skyld''. Nei, jeg ville ikke unnet dette til noen. Samtidig som jeg tenker at TS virket veldig reflektert. Hadde jeg vært i henne situasjon hadde jeg ikke engang klart å skrive et innlegg om det. Virket som om hun tok dette bedre enn det hun trodde.
Hun har opplevd livet i 25 lange år. Hun har opplevd sorg, opplevd kjærlighet, opplevd hat, opplevd glede. Hun har opplevd hvordan det er å være et menneske. Det i seg selv er så mye bedre enn å aldri oppleve. Hun har vært en vinner. Men dessverre er det en slutt for alt. Og kanskje det ikke er slutten, kanskje det er en ny start for henne? Jeg håper virkelig det. Jeg håper at det ikke er noe vi sier for høflighetens skyld, men at TS og alle andre som har forlatt Tellus har det bedre der de er. For både jeg og du som leser dette skal dit en dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest JesusElskerAlle

Huff. For en fæl nyhet å få. Det var trist å høre😭 Jeg ser at tråden er over et år gammel, men vil likevel svare hvis du er her fortsatt. Jeg vil anbefale deg å lese boka heaven is for real. Det handler om en gutt som var en tur i himmelen som forteller hvor godt det var der. Jeg tror du vil bli mindre redd for døden etter å ha lest boka. Døden er ikke farlig. Husk det. Sender deg en klem.

Endret av JesusElskerAlle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle skal dø en gang. Tåpelig å være redd for døden, du burde omfavne den. Verdenen er ett forferdelig sted, og mennesker er en forferdelig rase.



Anonymous poster hash: 56155...f31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal dø en gang. Tåpelig å være redd for døden, du burde omfavne den. Verdenen er ett forferdelig sted, og mennesker er en forferdelig rase.

Anonymous poster hash: 56155...f31

Vel, det er ikke alle av oss som ser på verden med bitterhet. Det er absolutt ikke tåpelig å være redd for døden heller, for ingen vet hva som venter seg på den andre siden. Uansett hvor fint og godt man skal ha det når man dør, så kan det godt være at man ikke er ferdig med livet på jorda ennå. Det er mye man har lyst til å gjøre før man dør, det er nok frykten for alt man ikke rakk som er mest skremmende. Eller hvor mye alle andre vil savne deg. Jeg synes døden er urettferdig og brutal. Jeg er redd for døden, men jeg er mest redd for at andre skal dø. Og jeg er redd for kreft.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. For en fæl nyhet å få. Det var trist å høre😭 Jeg ser at tråden er over et år gammel, men vil likevel svare hvis du er her fortsatt. Jeg vil anbefale deg å lese boka heaven is for real. Det handler om en gutt som var en tur i himmelen som forteller hvor godt det var der. Jeg tror du vil bli mindre redd for døden etter å ha lest boka. Døden er ikke farlig. Husk det. Sender deg en klem.

Denne boken er bare bløff. De som skal dø bør ikke lese ren løgn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne boken er bare bløff. De som skal dø bør ikke lese ren løgn.

Og du var jo bare smart... Hva som ikke er en trygghet for deg kan være trygghet for en annen, tenk det neste gang du svarer i en slik tråd.

Medmenneskelighet og forståelse for dine medmennesker er utrolig viktig å tenke på før du buser ut med negative utsagn.

Anonymous poster hash: c13a1...998

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan syk du er? Føler med deg.

Må minne deg om at tråden ble laget for over 1 år siden, og TS har ikke vært i tråden på en stund.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...