Gå til innhold

Jeg har fått dødsdommen :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære trådstarter. ord blir så fattige!

Jeg gråter for deg. Jeg er like gammel som deg, og det er utrolig vansklig for meg å i det hele tatt se for meg hvordan du har det. Jeg føler så med deg, og skulle virkelig ønske det var noe jeg kunne gjort for deg. Benytt familie og venner i denne tiden, og prøv å gjør så mye utav den som mulig. Gjør de tingene du kunne tenke deg nå, og jeg skal virkelig krysse fingrene og tær for at det dukker opp noe som kan hjelpe deg. :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig knust. Fikk beskjeden om at det ikke er noe mer legene kan gjøre for meg sist uke. Nå er det bare å vente på å dø. som 24-åring...

Det verste er at jeg føler meg OK fysisk.. jeg er jo syk, men det kjennes ikke SÅ alvorlig ut. allikevel er dette slutten..

og jeg er så utrolig redd!!! redd for døden som venter, redd for mørket.. og slutten.. :( ligger våken om natta og har helt panikk. så mye jeg skulle ha gjort.. som jeg aldri får oppleve.

Anonymous poster hash: 5ad0f...3a2

Jeg tror ikke at det er et mørke som omslutter deg. Jeg tror på et liv etter døden, og at du får det helt fint! Kroppen din vil bare være der, men du vil flytte videre en plass.......

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trist! Kan ikke forestille meg situasjonen du er i :( send gjerne PM om du trenger noen å prate med.

Forresten.. en jeg kjenner fikk kreft, fikk beskjed om at han hadde 4mnd igjen. Han dro til Kina og fikk masse urter som visstnok skulle være bra for kreft. Han levde 3 år mer enn antatt.

Stor klem til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vondt å høre! Håper du får lengre tid enn det som er antatt og at du kan ha en så bra tid som mulig. Legene kan ikke gi deg mer tid heller? Så utrolig urettferdig verden er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist. Kan ikke tenke meg hvordan det må ha vært å få den beskjeden, hvordan det er å lever med det...Livet er så urettferdig. Klart man er redd for hva som kommer etterpå. Det er jo ingen som vet med sikkerhet hva som venter oss bak den siste døren.

Prøv å gjør det beste ut av den tiden som følger, sender deg en stor :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å dø er ikke verdens undergang, livet går videre for oss andre uheldige som må "vente" på tur for å finne ut hvordan det er å dø.

Jeg tror døden er en befrielse, enten som en god søvn eller at det åpner dører for noe bedre enn livet på jorden. Ingen vet.

Håper virkelig du TS tar vare på deg selv og de rundt deg, slik at du får en fin tid igjen av livet ditt.

Håper ikke det blir tatt ille opp, for det er ikke meningen. Men ønsker deg lykke til på reisen, at du finner roen og aksepterer at nå (mest sannsynlig enda en stund igjen?) har det blitt din tur.

Livet kan være herlig, men døden er ikke motstykket til herligheten. Døden er bare motstykket til livet, og det er ikke nødvendigvis negativt.

Anonymous poster hash: a238d...82b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker deg alt god. Å dø er fredfullt. Man kommer hverken til himmelen eller helvete. Det er som en tornerosesøvn. Vi skal alle dø. At du før så tidlig er veldig trist, men vit at døden er ikke skremmende.



Anonymous poster hash: 65742...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du får en så smertefri død som det er mulig å få, min venn. Klem. Vi møtes igjen håper jeg.



Anonymous poster hash: 65742...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis og drikk godt de siste dager, gjør alt du alltid har ønsket. Verden er urettferdig, gråter på dine vegne. :'(

Anonymous poster hash: 36b08...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sterkt med deg, det å få vite når man skal dø må være utrolig vanskelig. Men jeg tror ikke på døden da. Jeg ser på det som å sovne, bare at du våkner. Har hatt en del besøk fra den andre siden gjennom livet også.

Google litt på nettet og lignende fra erfaringer og historier, kanskje det hjelper.. Ønsker deg alt godt<3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker på deg TS! :hug: Mer vet jeg ikke hva jeg skal si. Ord blir fattige og jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan du har det akkuratt nå.



Anonymous poster hash: c7f15...1e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snyltefluen

Så utrolig leit å lese, føler meg litt hjelpeløs siden det ikke er noen verdens ting jeg kan gjøre. Livet er virkelig ikke rettferdig, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...