Gå til innhold

Jeg liker ikke barn


Gjest Sandine

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke andre sine barn. Iallefall ikke fremmede barn som skriker, hyler og snørrer. Barna til venner og bekjente kan jeg tolerer, men verken dikker eller duller med dem. Når kollegaer kommer innom med nyfødte på jobben for å vise dem frem så er jeg litt sånn....Whatever og synes det er plagsomt om de begynner å grine :P Av en eller annen grunn er barn ekstremt tiltrukket mot meg(?!?)

Haha, utrolig rart. Kjenner flere som ikke liker barn, men barna tiltrekkes av en eller annen merkelig grunn mot de. Og jeg er heller ikke spesielt glad i fremmede små barn, men i enkelte tilfeller skal de absolutt ha min oppmerksomhet, kanskje fordi andre gir de det, også merker de at jeg ikke er interessert, og derfor vil ha min oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 1780b...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Håper uansett dere som misliker barn ville hjulpet et barn i nød. Uavhegig av lukt, snørr eller oppførsel.

Nei. Ville selvsagt latt det bli påkjørt, druknet, kidnappet osv....

Hallo. Å ikke ha noe til overs for andres barn betyr ikke at vi er følelseskalde psykopater.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uansett dere som misliker barn ville hjulpet et barn i nød. Uavhegig av lukt, snørr eller oppførsel.

Ja, herregud. De er da små mennesker like mye vert som oss.

Anonymous poster hash: 1780b...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende at voksne mennesker kan hate barn. En ting er å velge et liv uten egne barn. Men å hate.. Grøsser på ryggen av at man kan hate noe så uskyldig.

Også er det meget spesielt å gå inn på et "barn/familie"-forum og fortelle dette. Er det for å provosere?

Jeg hater ikke barn. Jeg bare liker dem ikke og synes generelt sett alt som har med barn å gjøre er totalt uinteressant.

Jeg føler stor kjærlighet for mine tantebarn, men mitt forhold til dem blir bedre og bedre jo eldre de blir. Jeg er ikke god på å omgås små barn, synes det er ubehagelig og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, håper dere endrer dere! Min mor likte heller ikke barn, jeg husker ikke noe spesielt fra min barndom, men for meg og mine søstre, så har ikke våre barn hatt noe mormor. Hun klarte aldri å lage noe forhold til dem, prøvde aldri. Hun var da heller ikke likt av barnabarna. Nå lever hun ikke lengre, så sirkelen er sluttet, men jeg syntes det var veldig trist da at våre barn ikke fikk noe forhold til sin mormor.



Anonymous poster hash: 4d1f0...839
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Liker heller ikke barn, sterilisering er den beste investeringen jeg har gjort noensinne :-)

Endret av Castielz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ville selvsagt latt det bli påkjørt, druknet, kidnappet osv....

Hallo. Å ikke ha noe til overs for andres barn betyr ikke at vi er følelseskalde psykopater.

Ingen vits i å være sarkastisk. Når man leser gjennom tråden, så er det ganske så sterke ord som blir brukt om barn. " Å ikke ha noe til overs for" er en underdrivelse hvis man skal oppsummere ordbruken som går igjen her inne.

Men godt å høre at man iallefall er medmenneskelig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke barn. Jeg bare liker dem ikke og synes generelt sett alt som har med barn å gjøre er totalt uinteressant.

Jeg føler stor kjærlighet for mine tantebarn, men mitt forhold til dem blir bedre og bedre jo eldre de blir. Jeg er ikke god på å omgås små barn, synes det er ubehagelig og kjedelig.

Helt enig med deg. Trodde at jeg var unormal før siden alle rundt meg digga barn. Så jeg gjorde så godt jeg kunne med andres barn, men syntes det var ubehagelig og kjedelig. Senere fikk jeg egne barn, og det er noe helt annet. Men har full forståelse på at andre ikke syntes at mine barn er noe interresant.

Anonymous poster hash: 1780b...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, håper dere endrer dere! Min mor likte heller ikke barn, jeg husker ikke noe spesielt fra min barndom, men for meg og mine søstre, så har ikke våre barn hatt noe mormor. Hun klarte aldri å lage noe forhold til dem, prøvde aldri. Hun var da heller ikke likt av barnabarna. Nå lever hun ikke lengre, så sirkelen er sluttet, men jeg syntes det var veldig trist da at våre barn ikke fikk noe forhold til sin mormor.

Anonymous poster hash: 4d1f0...839

Neida, mine nevøer har ofte omtalt meg som "sin favorittante". Fordi jeg prater til dem som kamerater, ikke som en tante. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS hadde kanskje akkurat sett på Skavlan i går kveld, for da var sønnen til rallykjører Petter Solberg med.

Anonymous poster hash: c449a...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke sååååååååå glad i barn..

Har ei niese som jeg er glad i. Syns ho er litt masete og krevende, men er jo glad i henne og vet at de blir

bedre med åra :P

Har aldri vært glad i barn og skjønner heller ikke hva som er såååå big deal med barn.

Kollegaer og venner med barn snakker ikke om annet. Det er til å bli gal av. UANSETT hva vi snakker om så klarer de å dreie det inn på barna deres.

Orker selv ikke tanken på å få barn. Syns det virker alt for krevende og at jeg kommer til å miste meg selv i hele greia :P Neida, men jeg føler meg ikke psykisk sterk nok til det da jeg sliter med litt depresjon og tvangstanker. Så da får jeg heller vente til jeg er eldre og bedre i form så jeg ikke ødelegger ungen helt :P

Hadde nok blitt anerledes hvis det var min egen. Men syns bare Barn tar over livet til folk som har det.

Blir redd av tanken... :P



Anonymous poster hash: 142cc...6b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sikter du til? Er de som ikke liker barn "syke i hodet"? Eller de som liker barn?

At det er mange rare mennesker i verden skal jeg være enig i, slik blir det når det finnes 7,3 milliarder mennesker.

jeg sikter til de som hater barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...