Fandenivoldsk Skrevet 30. juli 2013 #21 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Jeg liker heller ikke barn noe særlig. Babyer og småbarn syns jeg stort sett er slitsomme, i beste fall uinteressante. Litt større barn, som det går an å ha samtaler med og som er over den verste trassen, syns jeg som regel er trivelige med mindre de er drittunger. Hadde jeg kunnet få en fiks ferdig 7-8-åring, kunne jeg faktisk tenkt meg barn, men siden det blir litt vanskelig tror jeg jeg klarer meg med å være tante/gudmor. Endret 30. juli 2013 av Fnisu 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. juli 2013 #22 Skrevet 30. juli 2013 Kan ikke si at jeg liker alle barn jeg heller, eller at barn generelt er søte. Jo da jeg har 7 tantebarn som jeg er utrolig glad i, skjønt jeg gleder meg til den minste i gjengen blir hakket større og jeg er også glad for at jeg ikke har de på full tid Jeg mener dette: Eller dette Ikke er i nærheten av hva jeg definerer som søt, eller nusselig.. Barn som sparker i buss/flysetter, barn som bruker deg som et klatrestativ, som grever seg i nesen og kliner buggisene over alt, barn som har en lungekapasitet på linje med de største operasangere som skriker i en høyst umusikalsk tone over alt og som gjør at de kan skifte farge i ansiktet til en hissig rosa dyp rød farge om de ikke får en sjokolade på butikken, barn som spiser sand og hundemat. Men som sagt vi er forskjellige, det er ikke obligatorisk å like barn sist jeg sjekket i alle fall selv om man får et stempel som et dårlig menneske om man sier høyt at barn generelt ikke killer søthetsgraden i hjerte en plass en gang. Men jeg er veldig glad for at noen gutser på og får barn og synes det er både søtt og flott med babyer og barn, det hadde fort blitt tomt på jorden om alle var som meg. Men jeg føler meg faktisk ikke som en ond heks når jeg sier jeg ikke synes baby skriking, bæsjebleier, gulp og snått er egenskaper jeg finner bedårende. Jeg sier meg dog enig med Belle Gunnes, barn under 10-12 år takler jeg ikke, men for all del, obsternasige bortskjemte mennesker takler jeg ikke om de så er voksne, men det er litt enklere når de er kommet forbi "å seee, en hest, det heter en hest og den er fin" stadiet og begynner å skjønne litt mer. Så enig så enig i det du skriver her. Men dette derimot - Cute overload 9
Gjest badeand1 Skrevet 30. juli 2013 #23 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Barn er noe av det verste jeg vet. Endret 30. juli 2013 av Mortem 3
Gjest Awzm me Skrevet 30. juli 2013 #24 Skrevet 30. juli 2013 Tror ikke det er noe å bekymre seg for at man ikke liker barn. Flertallet i tråden skriver jo at de misliker de. Meg selv inkludert. GRØSS 3
Cata Skrevet 30. juli 2013 #25 Skrevet 30. juli 2013 Melder meg inn i "liker ikke". Har aldri likt barn og spesielt ikke småbarn, selv om jeg later til å komme noenlunde greit overens med dem når de kommer opp i tiårsalderen og eldre. Sier meg litt enig med den som sa at hun kunne vurdert barn hvis hun fikk dem fiks ferdig i den alderen. Men siden det ikke går, så er jeg (klokelig) forblitt barnløs. Jeg er ikke noen spesielt omsorgsfull person, og dermed så har jeg aldri tatt sjansen på å måtte takle masete, klengete, sutrete og høyrøstede barn. Joda, de kan selvsagt være blide og greie også, men man har jo ingen garanti for hva man får og returrett er det også dårlig stilt med. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #26 Skrevet 30. juli 2013 Jeg synes barn er ekle. Uheldigvis pleier unger flest å digge meg, fordi jeg er ganske så rappkjefta, bruker rare klær og ikke er så himla konform på ting, noe som har ført til en masse "Åååh, men kan ikke du bare sitte barnevakt en liten time, du er jo såååå flink med dem!" Nå har jeg skaffa meg schäfervalp, så hver gang morsdyra gnåler om avkommet sitt svarer jeg med like detaljerte utredninger om hva valpen min Satan gulpa opp sist. Viste dem på et tidspunkt bilde av bæsjen hans. De sletta meg fra facebook og erklærte meg samfunnsfiende nummer én. Rart nok synes de det er helt greit å diskutere ørevoksen til lille Leander-Koztandre opp og ned i mente. Og nei, da er det ikke snakk om et bilde. Anonymous poster hash: e80dc...59e 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. juli 2013 #27 Skrevet 30. juli 2013 Jeg synes barn er ekle. Uheldigvis pleier unger flest å digge meg, fordi jeg er ganske så rappkjefta, bruker rare klær og ikke er så himla konform på ting, noe som har ført til en masse "Åååh, men kan ikke du bare sitte barnevakt en liten time, du er jo såååå flink med dem!" Nå har jeg skaffa meg schäfervalp, så hver gang morsdyra gnåler om avkommet sitt svarer jeg med like detaljerte utredninger om hva valpen min Satan gulpa opp sist. Viste dem på et tidspunkt bilde av bæsjen hans. De sletta meg fra facebook og erklærte meg samfunnsfiende nummer én. Rart nok synes de det er helt greit å diskutere ørevoksen til lille Leander-Koztandre opp og ned i mente. Og nei, da er det ikke snakk om et bilde.Anonymous poster hash: e80dc...59e +1 for dette. Har selv vurdert å skaffe meg en siklende stberbardshund med kronisk magetrøbbel som jeg kan plassere på fanget til småbarnsforeldre og si " men den er jo så søøøt!"
skreppamedleppa Skrevet 30. juli 2013 #28 Skrevet 30. juli 2013 Så enig så enig i det du skriver her. Men dette derimot - Cute overload Nwåååå såååååå søt Disse nusselige vesenene slår snåttete småunger rett ut i søthetsgrad, snåttunger har ikke en sjans en gang... 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #29 Skrevet 30. juli 2013 Det er helt greit å ikke like barn, men å si man hater barn synes jeg er merkelig. Er dere redd barn? Synes dere de er for uberegnelige? Jeg er ikke overbegeistret for andres barn, men jeg klarer å svare dem ordentlig om de snakker til meg og jeg går ikke over gata om noen nærmer seg. Jeg misliker mange voksne for hvordan de oppfører seg, men jeg hater da ikke alle voksne fordet, jeg gir dem en sjans først. Men igjen, det er helt greit å ikke like barn. Anonymous poster hash: dd67f...b48 1
Silfen Skrevet 30. juli 2013 #30 Skrevet 30. juli 2013 Må nesten ta dyr i samme kategori da. Går ikke an å poste bilder av nasty unger og fint dyr. Blir jo som at jeg poster dette stygge dyret og denne søte ungen: forøvrig syns jeg det er svært merkelig at man ikke liker noen barn. De er jo ulike de og. Jeg liker heller ikke en hel masse unger, men det finnes jo en god del unntak og. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #31 Skrevet 30. juli 2013 +1 for dette. Har selv vurdert å skaffe meg en siklende stberbardshund med kronisk magetrøbbel som jeg kan plassere på fanget til småbarnsforeldre og si " men den er jo så søøøt!" Hahaha, ja. Og så kreve å få tatt et bilde av dem med den lille nussepussegossingen og legge ut på fjesboka Anonymous poster hash: e80dc...59e 1
Jolene Skrevet 30. juli 2013 #32 Skrevet 30. juli 2013 Kan ikke fordra barn, aldri likt dem og ser ikke poenget. Sliter dessuten med en kronisk ryggskade, så mao ikke lurt! Desverre for meg ønsker min samboer seg barn (ja, han vet jeg IKKE liker barn!) 3
skreppamedleppa Skrevet 30. juli 2013 #33 Skrevet 30. juli 2013 Må nesten ta dyr i samme kategori da. Går ikke an å poste bilder av nasty unger og fint dyr. Blir jo som at jeg poster dette stygge dyret og denne søte ungen: forøvrig syns jeg det er svært merkelig at man ikke liker noen barn. De er jo ulike de og. Jeg liker heller ikke en hel masse unger, men det finnes jo en god del unntak og. Og hvor photoshoppet var denne ungen da? 7
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. juli 2013 #35 Skrevet 30. juli 2013 Må nesten ta dyr i samme kategori da. Går ikke an å poste bilder av nasty unger og fint dyr. Blir jo som at jeg poster dette stygge dyret og denne søte ungen: forøvrig syns jeg det er svært merkelig at man ikke liker noen barn. De er jo ulike de og. Jeg liker heller ikke en hel masse unger, men det finnes jo en god del unntak og.Foretrekker fortsatt hunden, dessuten er den ganske sikkert den mest intelligente av de to.
kubrak Skrevet 30. juli 2013 #37 Skrevet 30. juli 2013 Ikke jeg heller. Ikke små, ikke litt større, ikke dem i trassalderen, heller ikke veslevoksne, definitivt ikke rappkjefta tenåringer og egentlig liker jeg dem ikke når de er russ heller. Ganske normalt ;p hva med de som er voksne?
Black March Skrevet 30. juli 2013 #38 Skrevet 30. juli 2013 hva med de som er voksne? Joda, dem liker jeg. Så fremt de ikke er uteablerte, nyetablerte, veletablerte, midt i 40'års krisen, rosinaktige, pensjonerte, senile eller gravlagte. Med unntak av søte jenter. Dem liker jeg uansett 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. juli 2013 #39 Skrevet 30. juli 2013 Silfen - det var kun illustrasjoner. Jeg ser en unge, og ser bare en unge. Men ser jeg en valp, eller kattunge, så er det "nhåååå" med en gang. Jeg missliker ikke barn, jeg bare bryr meg ikke om de. Vil helst ikke ha med de å gjøre. Jeg har mista en del venninner underveis, som har blitt veldig mammaete. Det gidder jeg ikke. Har dog holdt ut med noen venninner med barn. Ene har to barn. En over ti og en under ti. Den under ti vil jeg helst ikke ha nær meg. Den over ti er chill. 6
kubrak Skrevet 30. juli 2013 #40 Skrevet 30. juli 2013 vel, moren min synes alle slike babyreklamer er så gode og får et bredt smil om munnen... og jeg kan ikke akkurat "relate to that" for å si det sånn. Jeg er ikke den som synes barn er så fantastisk nusselige og søte. Men jeg har derimot egentlig ikke noe i mot dem....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå