Gå til innhold

Tråden om psykisk helse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare lufte at jeg er livredd for en kontroll jeg skal på på sykehuset i slutten av noember... :(

Anonymous poster hash: 2befa...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare lufte at jeg er livredd for en kontroll jeg skal på på sykehuset i slutten av noember... :(

Anonymous poster hash: 2befa...4f3

Hva slags kontroll?

Anonymous poster hash: 96e3f...aad

• 1 år senere...
Skrevet

En liten dytt. Håper denne tråden fortsatt kan være til hjelp.

Skrevet

Hele systemet har svikta meg (føles det ut som ihvertfall) nå som jeg trenger de som mest. Ble skrevet ut fra akutten etter 4-5 dager, selv om jeg tryglet om at de ikke skulle skrive meg ut fordi jeg ikke klarer å kjempe neste kamp mot selvmordsplanene som jeg har planlagt til punkt og prikke i en måned (Er det noen hjemme i behandlerne mine sine hoder!!) Det dumme for meg er at foreldra har låst inn medisinene mine og skal se at jeg tar dem så jeg ikke samler på de. Trist at jeg må ut på gata for å få tatt intoks og sagt farvel til moder jord. Hele greia ender vel med noe drastisk på impuls.

Jeg vedder på at de har svikta meg fordi "de med borderline truer ofte med selvmord" Jeg skrek etter at noen skulle redde meg, men ingen hørte\brydde seg. Behandlere snakker bare om at jeg skal begynne i dialektisk adferdsterapi etter nyttår, men det hjelper faen ikke meg om jeg er død da.

Anonymous poster hash: da5fe...102
  • 5 måneder senere...
Gjest Reza08
Skrevet

Prøver meg på enda en liten dytt. Hvis dette kan være et slags utgangspunkt/møtested er det kjempefint.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er dere?

Hvilken diagnose har dere?

Er dere i jobb/studier?

Hvis dere er innenfor NAV, hvilken oppfølging får dere?

Hvordan påvirker diagnosen dere?

Hvilke klassiske trekk har du og hvilke har du overhode ikke?

Anonymous poster hash: f48bf...e2d

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sliter for tiden med angst og depresjon. Har gjort det mer eller mindre i halvannet år nå, og det tærer veldig på meg.

Anonymkode: 7bcdc...0cc

AnonymBruker
Skrevet
Den 3. mai 2015 at 7.09, AnonymBruker skrev:

Hvem er dere?

Hvilken diagnose har dere?

Er dere i jobb/studier?

Hvis dere er innenfor NAV, hvilken oppfølging får dere?

Hvordan påvirker diagnosen dere?

Hvilke klassiske trekk har du og hvilke har du overhode ikke?

Anonymous poster hash: f48bf...e2d

Klassiske trekk? Ellers så blir det altfor detaljerte og identifiserende spørsmål til at jeg ønsker å svare på det. 

Anonymkode: be024...5d2

AnonymBruker
Skrevet

Døds- og panikkangst, PTSD. Som jo viser seg i mange former... Jeg KJEMPER imot det. Jeg tar imot alt jeg kan få av råd og ros. Verste er dødsangsten, når jeg mister følelsen i kroppen og føler at jeg svever utenfor meg selv, klarer ikke å tenke, er, men så er jeg ikke. Jeg er borte, ser meg selv utenfra. Helt til den overveldende følelsen av døden kommer. 

Har Sobril liggende, og har ikke tatt en på to uker :) Tenk det :)

Anonymkode: 89fe1...680

• 6 år senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 43e4b...dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...