Gå til innhold

Problemer med foreldre etter sex med ung person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er viktig at du ikke lar han få styre for mye. Han ser opp til deg og forventer at du vet hva du vil, du gjør det du føler er riktig og tar det langsomt om du føler det er riktig, tar med massasje om du føler det er riktig, i det hele tatt, gjør det du tenner på, det du blir opphisset av, det du liker. Tar du det rolig lærer du han hvordan rolig sex kan være. Det er en lærdom han vil ta med seg senere i livet. Lærer du han å tilfredsstille deg før han selv får sitt så lærer du han hvor godt det kan være å nyte av en kvinnes nytelse. Men hovedpoenget er at det er ditt show, du som må våge å ta kontrollen og ikke føle deg så usikker at du spør han alt for mye om hva han vil slik at det egentlig er han som styrer alt.

Anonymous poster hash: f9841...ee0

Takk for tilbakemelding. Mye smart her. Jeg kommer jo selvsagt til å ta kontrollen, da det er jeg som legger opp til dette. Og jeg kommer til å ha en slags slagplan klargjort før han kommer. Men jeg synes det er greit å spørre guttene her om hva de ville synes om ting, slik at jeg får en viss oversikt.

En ting som er viktig for meg i dette er å lære gutten god sex. Lære ham hvordan man tilfredsstiller en kvinne, og om trygg og sikker sex. Jeg håper selvsagt at han tar dette med seg videre.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjemi er selvsagt viktig, ja. Ser ut som det kan bli en utfordring å finne en gutt som vil gjøre litt mer ut av dette enn å bare ha sex for så å avslutte. Ikke at jeg vil trekke dette så veldig ut, men jeg hadde foretrukket at det ble gjort litt spesielt, med flere sensuelle aktiviteter. Men jeg skjønner jo at tenåringsgutter flest ikke har tålmodighet til denslags.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Dere må gjøre litt ut av det, og hvorfor ikke bruke tiden boblebadet til å snakke og tenne hverandre før dere begynner å ha sex. Får å snakke for min egen del har jeg vært klar igjen ganske fort de gangene jeg har hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjøre litt ut av det, og hvorfor ikke bruke tiden boblebadet til å snakke og tenne hverandre før dere begynner å ha sex. Får å snakke for min egen del har jeg vært klar igjen ganske fort de gangene jeg har hatt sex.

Det var lurt. Håper bare han er tålmodig. Og at han har kapasitet til mange omganger, selvsagt. Men fra mine erfaringer som ungpike, greier tenåringsgutter ganske mange runder på en kveld.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt. Håper bare han er tålmodig. Og at han har kapasitet til mange omganger, selvsagt. Men fra mine erfaringer som ungpike, greier tenåringsgutter ganske mange runder på en kveld.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Har du funnet gutt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening - en jente på 35 som tenner på yngre gutter gjør meg kåt med en gang. :romeo:



Anonymous poster hash: a2924...9be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig smigrende at du er så ivrig, Nysgjerriggutt. Men som skrevet er førstevalget mitt en gutt på 16. Og jeg er heller ikke helt sikker på det moralske vet dette.



Anonymous poster hash: 77899...ac8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig smigrende at du er så ivrig, Nysgjerriggutt. Men som skrevet er førstevalget mitt en gutt på 16. Og jeg er heller ikke helt sikker på det moralske vet dette.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Går ikke noen steder, så ta din tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening - en jente på 35 som tenner på yngre gutter gjør meg kåt med en gang. :romeo:

Anonymous poster hash: a2924...9be

Så hyggelig med en kommentar som ikke er negativ og fordømmende. Man kan ikke noe for sitt tenningsmønster, og det fungerer tydeligvis ikke særlig bra å fortrenge sine fantasier. De forsvinner visst ikke, så jeg håper at det blir bedre når jeg får levd ut dette her. Faren er bare hvis jeg får mersmak.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er en mann på 35 som har en stor fantasi om å ligge med tenåringsjenter." Den tråden hadde gått bra… :sarkasme:



Anonymous poster hash: 2b7c1...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Episcopal

Så hyggelig med en kommentar som ikke er negativ og fordømmende. Man kan ikke noe for sitt tenningsmønster, og det fungerer tydeligvis ikke særlig bra å fortrenge sine fantasier. De forsvinner visst ikke, så jeg håper at det blir bedre når jeg får levd ut dette her. Faren er bare hvis jeg får mersmak.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Ingen som tvinger deg til noe, fantasien din kan ingen ta i fra deg. Den unge gutten som klarer å få tak i noen undervisningsøkter fra deg må føle seg som å være i himmelen - om ikke enda lenger. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du finner dem interessante, men vi er alle forskjellige, og det respekterer jeg. :) Er mye som kan sies om dette spørsmålet, men jeg tror jeg skal følge rådet for dette forumet - høyere takhøyde enn ellers.

Hva om du finner en som er litt mer moden mentalt og gjerne litt eldre, og så ser du heller etter om han SER yngre ut? Type... 18-20 med lite erfaring, men som kanskje ser yngre ut enn det vedkommende er. Det med modenhet handler bare om å minke risikoen for at vedkommende angrer, for det vil du ikke ha på dine skuldre. Det lille jeg leste fra deg her, virker reflektert og fornuftig, så jeg tror ikke du har noe problem med å forstå hvorfor det ville vært problematisk å overtale noen som ikke vet helt hva de vil. Ellers tror jeg det finnes plenty av yngre gutter som ville likt dette, så jeg tror at du klarer å finne noen hvis du virkelig vil gjennomføre dette. Bare pass på at du har ditt på det rene og at det er et stykke unna der du selv bor. Du kan alltids finne et hotellrom av en litt god standard som kanskje til og med har det boblebadet du snakket om.

Ta gjerne en prat med fyren før dere setter i gang, så du kan forsikre deg om at dette er noe han vil. La han forstå hva du tenker på her, og at det er viktig for deg at han føler dette er noe han virkelig vil gjennomføre. Dette er ikke bare for hans skyld, men også mye for din egen del - du vil føle deg bedre med de hele dersom du vet at du har gjort det du kan for å lese situasjonen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du finner dem interessante, men vi er alle forskjellige, og det respekterer jeg. :) Er mye som kan sies om dette spørsmålet, men jeg tror jeg skal følge rådet for dette forumet - høyere takhøyde enn ellers.

Hva om du finner en som er litt mer moden mentalt og gjerne litt eldre, og så ser du heller etter om han SER yngre ut? Type... 18-20 med lite erfaring, men som kanskje ser yngre ut enn det vedkommende er. Det med modenhet handler bare om å minke risikoen for at vedkommende angrer, for det vil du ikke ha på dine skuldre. Det lille jeg leste fra deg her, virker reflektert og fornuftig, så jeg tror ikke du har noe problem med å forstå hvorfor det ville vært problematisk å overtale noen som ikke vet helt hva de vil. Ellers tror jeg det finnes plenty av yngre gutter som ville likt dette, så jeg tror at du klarer å finne noen hvis du virkelig vil gjennomføre dette. Bare pass på at du har ditt på det rene og at det er et stykke unna der du selv bor. Du kan alltids finne et hotellrom av en litt god standard som kanskje til og med har det boblebadet du snakket om.

Ta gjerne en prat med fyren før dere setter i gang, så du kan forsikre deg om at dette er noe han vil. La han forstå hva du tenker på her, og at det er viktig for deg at han føler dette er noe han virkelig vil gjennomføre. Dette er ikke bare for hans skyld, men også mye for din egen del - du vil føle deg bedre med de hele dersom du vet at du har gjort det du kan for å lese situasjonen godt.

Hei Elanore! Takk for et godt og utfyllende svar. Ja, jeg føler jeg reflekterer ganske så grundig over dette. Jeg er livredd for å trå feil. Både for hans og min fremtid. Det aller beste hadde vært om denne fantasien bare forsvant, men jeg har hatt den siden tidlig i tyveårene, og jeg får bare mer og mer lyst.

Jeg kommer til å chatte mye med gutten før jeg bestemmer meg. Det er viktig å finne ut om han er moden for dette, og ikke bare forhaster seg inn i noe, for så å angre. Det er ikke sunt å angre på seksuelle aktiviteter, og jeg vil ikke ødelegge hans seksuelle karriere. En stor del av ønsket mitt handler jo om å lære han å bli en tålmodig og dyktig elsker, som han kan ta med seg videre.

Når det gjelder det å bruke en eldre gutt som ser yngre ut; jeg ser at det hadde vært det beste. Men en 16-åring frister mest. Jeg forstår ikke helt hvorfor akkurat det tallet er så viktig for meg, men jeg føler ikke det blir helt riktig om det er en fra 18 og oppover. Da blir det ikke samme fantasi. Dette høres merkelig ut, og jeg føler meg som en gris, men sånn er det. Det kunne kanskje fungert om jeg trodde han var 16, altså at han løy på alderen sin. Men det er jo ikke mulig å arrangere.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for alle tilbakemeldingene jeg har mottatt. Det har hjulpet meg til å reflektere ytterligere over dette. Jeg har også fått nyttige tips som kommer godt med om jeg tør å gjennomføre dette. Så tusen takk!

Men mitt hovedspørsmål er enda ikke besvart; Hva kan foreldre finne på å gjøre? Jeg vet at dette ikke er ulovlig, da gutten vil være over seksuell lavalder. Men jeg vil tippe foreldrene ikke vil bli særlig blide, om de oppdager dette, på tross av at det er lov. Jeg regner med at gutten vil snakke om dette til vennene sine, men det er ganske harmløst. Men hva kan foreldrene finne på å gjøre, om de finner ut hva jeg og sønnen deres har gjort? Det er som skrevet veldig viktig at dette ikke kommer ut, da jeg har en høy stilling som gjør det viktig at jeg har et ryddig privatliv.

Kan det være at foreldrene vil gå videre med dette - på tross av at det er lovlig? Eller kommer majoriteten av foreldre til å ikke gjøre noe videre, ettersom det er innenfor lovens grense? Hva hadde du gjort om du var forelderen?



Anonymous poster hash: 77899...ac8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad for alle tilbakemeldingene jeg har mottatt. Det har hjulpet meg til å reflektere ytterligere over dette. Jeg har også fått nyttige tips som kommer godt med om jeg tør å gjennomføre dette. Så tusen takk!

Men mitt hovedspørsmål er enda ikke besvart; Hva kan foreldre finne på å gjøre? Jeg vet at dette ikke er ulovlig, da gutten vil være over seksuell lavalder. Men jeg vil tippe foreldrene ikke vil bli særlig blide, om de oppdager dette, på tross av at det er lov. Jeg regner med at gutten vil snakke om dette til vennene sine, men det er ganske harmløst. Men hva kan foreldrene finne på å gjøre, om de finner ut hva jeg og sønnen deres har gjort? Det er som skrevet veldig viktig at dette ikke kommer ut, da jeg har en høy stilling som gjør det viktig at jeg har et ryddig privatliv.

Kan det være at foreldrene vil gå videre med dette - på tross av at det er lovlig? Eller kommer majoriteten av foreldre til å ikke gjøre noe videre, ettersom det er innenfor lovens grense? Hva hadde du gjort om du var forelderen?

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Det er derfor det hadde vært fint om du fant deg en gutt som bodde for seg selv, slik at foreldrene ikke hadde full kontrol. Tror heller ikke jeg ville sagt det til alle vennene mine, men mine 2 bestevenner hadde nok fått vite det! Men i ungdomsmiljøet er det litt "flaut" å si man har ligget med en eldre dame, selvom det er veldig mange som fantaserer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor det hadde vært fint om du fant deg en gutt som bodde for seg selv, slik at foreldrene ikke hadde full kontrol. Tror heller ikke jeg ville sagt det til alle vennene mine, men mine 2 bestevenner hadde nok fått vite det! Men i ungdomsmiljøet er det litt "flaut" å si man har ligget med en eldre dame, selvom det er veldig mange som fantaserer om det.

Jeg tenker også at det ville være lurt at gutten har flyttet ut. Er det ikke en del 16-åringer som bor på hybel for å gå VGS?

Anonymous poster hash: 77899...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det ville være lurt at gutten har flyttet ut. Er det ikke en del 16-åringer som bor på hybel for å gå VGS?

Anonymous poster hash: 77899...ac8

ehh.. nei? De fleste bor hjemme til de har begynt i jobb, evnt studier.

Hvem skal ellers lage mat til lille meg liksom? :smoke::lur:

Anonymous poster hash: a2924...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ehh.. nei? De fleste bor hjemme til de har begynt i jobb, evnt studier.

Hvem skal ellers lage mat til lille meg liksom? :smoke::lur:

Anonymous poster hash: a2924...9be

Jeg husker fra da jeg selv gikk VGS at mange flyttet på hybel i løpet av de to første årene der. Men det har kanskje forandret seg nå da.

Men jeg kan jo kanskje utføre dette med en som fortsatt bor hjemme, selvom det blir mye mer risikabelt da. Hvis det bare varer for en kveld eller en natt, så bør han jo klare å skrape sammen en unnskyldning for det fraværet hjemmefra.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker fra da jeg selv gikk VGS at mange flyttet på hybel i løpet av de to første årene der. Men det har kanskje forandret seg nå da.

Men jeg kan jo kanskje utføre dette med en som fortsatt bor hjemme, selvom det blir mye mer risikabelt da. Hvis det bare varer for en kveld eller en natt, så bør han jo klare å skrape sammen en unnskyldning for det fraværet hjemmefra.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Jeg gikk VG1 nå, og ingen i min klasse/andre klasser bodde for seg selv. Det kommer til å gå helt fint om det varer en kveld, en natt tror jeg blir vanskeligere.

Anonymous poster hash: a2924...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror det samme gjelder en gutt på 16? Han vil ikke ønske noe mer enn sex og kanskje noen gaver fra ei på 35?

Anonymous poster hash: 77899...ac8

En gutt på 16 og 18 er faktisk ikke så veldig forskjellig når det kommer til tanker, fantasier og ønsker på sex-fronten, jeg har vært der selv. Men du har kanskje et annet syn på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Lære han å bli en god elsker iløpet av en helg(kveld?) Haha?
Dette er jo bare en egoistisk seksuell handling, du trenger ikke å pynte på det for at det skal høres så spesielt ut for gutten, for han blir bare brukt. Når det er sakt, så tviler jeg på at en 16 åring føler seg brukt eller angrer, kanskje når han voksen nok. Du kan være ganske sikker på at han ikke holder kjeft, men jeg vet ikke om du har tenkt å gi ditt ekte navn osv.

Jeg kan ikke skjønne at du er villig til å ta sjansen, dette kan skade deg på så mange måter. Å for hva? Sex? Er det virkelig verdt det? For da er du et ganske svakt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...