Gå til innhold

Problemer med foreldre etter sex med ung person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16-17 åringer er ikke voksne, at de har seg med noen på sitt eget modenhetsnivå er en ting - men at en voksen kvinne utnytter en guttunge for å eksperimentere er overhodet ikke ok.

Hvis det hadde vært en jente på 19 år da? Hadde hun utnyttet han da? Jeg ser ikke helt problemet, er det to personer over seksuell lavalder som har frivillig sex, hva er problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du finne en 16-17 åring attraktiv? De er jo og ser ut som barn.

Er ikke det hennes sak?

Anonymous poster hash: f9841...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han forelsker seg i deg og du ikke vil se han mer?



Anonymous poster hash: 5b469...14d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han forelsker seg i deg og du ikke vil se han mer?

Anonymous poster hash: 5b469...14d

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Det ville jo blitt et problem. Men tenåringsgutter forelsker seg vel ikke like fort som tenåringsjenter. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort om det hadde hendt.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Det ville jo blitt et problem. Men tenåringsgutter forelsker seg vel ikke like fort som tenåringsjenter. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort om det hadde hendt.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Jeg ville droppet de under 18, og heller gått for folk som var minst 18 år gamle. 16-17 åringer er over den seksuelle lavalder ja, men de er fortsatt ikke myndige og de fleste av dem bor fortsatt hjemme og må følge sine foreldres regler. At du er diskret er kanskje ikke nok, siden de bor hjemme så er det mye større sjanse for at foreldrene skjønner tegninga og du vil kunne få problemer.

Anonymous poster hash: d0261...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært en jente på 19 år da? Hadde hun utnyttet han da? Jeg ser ikke helt problemet, er det to personer over seksuell lavalder som har frivillig sex, hva er problemet?

En 16 åring og en 19 åring er veldig like i modningsnivå. De er jo på samme alder. Begge går sannsynligvis på samme vgs.

Samme gjelder for en på 18 og en på 20.

Når det bare er ca.3 år mellom noen, er man ganske like i modningsprosessen.

Men en 30 åring og en 16 åring ... nei ... Men en 30 åring og en 46 åring? Ja!

Anonymous poster hash: 43d7d...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet ditt er ikke eventuelt rasende foreldre, men at du faktisk har tenkt å utnytte en tenåring. Det er en grunn for at man har en seksuell lavalder, det er en grunn for at voksne folk ikke skal ha seg med tenåringer. Forskjellen i modenhet gjør at dette er noe du som en oppegående voksen person burde skjønne at du skal holde deg langt unna.

Jeg holder meg jo over den seksuelle lavalderen. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå under den. Hvordan kan det bli utnytting om han går med på det selv? Gutten jeg tilbyr, må jo ikke si ja. Jeg respekterer selvfølgelig et nei. Og jeg kommer ikke til å gjøre noe som skader ham, eller som han ikke er komfortabel med. Jeg vil bare vise ham litt seksuell nytelse og lære ham litt ting. Hans nytelse vil være i fokus hele veien.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg til 18+ jeg altså TS.



Anonymous poster hash: ca020...d24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg til 18+ jeg altså TS.

Anonymous poster hash: ca020...d24

Ja, jeg ser jo at det er det lureste. Men det er 16-17 (aller helst 16) som er drømmen, og det er ikke så lett å styre hva man tenner på.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en helg i Tromsø rundt oktober/november, da kan du velge og vrake i sprengkåte 19-20 åringer som er inne til førstegangstjeneste :tommelsmil:

Endret av Inx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at det jeg skriver om er i et moralsk grenseland. Jeg skjønner at dere reagerer; det hadde jeg nok gjort selv om jeg ikke hadde hatt denne fantasien. Men jeg liker ikke at dere tror jeg kommer til å utnytte gutten, for det kan umulig skje. Han takker ja selv, og han har kun gode ting i vente fra meg. Jeg klarer ikke å forstå hvordan dette kan være utnytting.

Men jeg er glad for at jeg starten denne tråden, på tross av kritikk. Jeg har fått noen gode tips. Så jeg skal lete etter en gutt langt fra her jeg bor. Og det blir nok lettere om han bor på hybel, for da må han ikke forklare seg for foreldre. Kanskje det er en fordel om han allerede er forelsket i en jevnaldrende jente, så det ikke oppstår noen følelseskomplikasjoner mellom han og meg.



Anonymous poster hash: 77899...ac8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du finne en 16-17 åring attraktiv? De er jo og ser ut som barn.

Ikke alle ser ut som barn, og barn er de heller ikke. Noen ser ganske så modne ut; spesielt de som trener aktivt eller holder på med idrett. Uansett så er væremåten deres mye viktigere enn utseendet. At de er ivrige og utforskende.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 16 åring og en 19 åring er veldig like i modningsnivå. De er jo på samme alder. Begge går sannsynligvis på samme vgs.

Samme gjelder for en på 18 og en på 20.

Når det bare er ca.3 år mellom noen, er man ganske like i modningsprosessen.

Men en 30 åring og en 16 åring ... nei ... Men en 30 åring og en 46 åring? Ja!

Anonymous poster hash: 43d7d...8bc

Sant nok. Men hvorfor må folk være på samme modningsnivå for å ha samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg passer beskrivelsen, jeg er 17år. For å si det sånn, jeg har ikke noe imot å treffe TS ;)



Anonymous poster hash: a2924...9be
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passer beskrivelsen, jeg er 17år. For å si det sånn, jeg har ikke noe imot å treffe TS ;)

Anonymous poster hash: a2924...9be

Hei! Koselig at noen her har meldt interesse allerede :) Var litt redd for at det kunne bli vanskelig å finne en tenåring som vil ha en så "gammel" dame som meg. Men jeg har desverre ikke bestemt meg helt for at jeg tør å gjøre dette. Som skrevet, har jeg en stor utfording i forhold til jobben min. Jeg er også litt usikker på om dette er moralsk riktig. Jeg forstår jo selv at dette er i grenseland, men det de fleste har skrevet her inne har gjort meg litt mer usikker. Jeg vil virkelig ikke utnytte noen, og gjøre sånn at noen angrer på dette.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei ts! Melder meg frivillig jeg, er akkurat blitt 18, og har fått lappen, så det er ikke noe problem å kjøre til deg. Hørtes bare sykt deilig ut!

Anonymous poster hash: 30ec2...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Melder meg frivillig jeg, er akkurat blitt 18, og har fått lappen, så det er ikke noe problem å kjøre til deg. Hørtes bare sykt deilig ut!

Anonymous poster hash: 30ec2...51b

Hei:) Er du veltrent? Og uerfaren seksuelt?

Men altså, jeg er veldig i tvil om dette. Om det kan bli feil for gutten og at han vil angre i ettertid.

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ganske mange rundt alder som TS nevner, som faktisk fantaserer om dette, og ha seg med en over 30, eller som man kan kalle "MILF". Det du gjør, er vis du finner deg en som du liker, si det som det er at du har en fantasi du vill leve ut med han fordi han er den, og han har garantert det samme for deg, og er du så attraktiv og digg som du sier, så er det vel minimal sjanse for at han skulle eventuelt si nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ganske mange rundt alder som TS nevner, som faktisk fantaserer om dette, og ha seg med en over 30, eller som man kan kalle "MILF". Det du gjør, er vis du finner deg en som du liker, si det som det er at du har en fantasi du vill leve ut med han fordi han er den, og han har garantert det samme for deg, og er du så attraktiv og digg som du sier, så er det vel minimal sjanse for at han skulle eventuelt si nei.

Så du mener det er så enkelt? Tror du det er en fare for at guttene føler seg misrukt og utnyttet etterpå?

Anonymous poster hash: 77899...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...