kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1161 Del Skrevet 26. mars 2014 Og så er det HELT SYKT KULT når det er over og den lille skatten endelig er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 26. mars 2014 #1162 Del Skrevet 26. mars 2014 ... det var akkurat det jeg også skulle si, at selv om det kan være satansforjævligvondt, så er det helt satanforjævligdeilig når det er over, og man får en helt fantastisk premie i armene! Men guri, det hørtes rimelig intenst ut- og så bare med en halv epidural, da. Følte du deg sånn skeiv i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2014 #1163 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg gleder meg til å lese detaljert fødselshistorie jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mars 2014 #1164 Del Skrevet 26. mars 2014 kisskissbangbang skrev (På 26.3.2014 den 11.03): Vips så er det din tur! Gleder meg til det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mars 2014 #1165 Del Skrevet 26. mars 2014 Gratulerer så mye med et nytt lite vidunder Har lest meg litt bakover i boka og skjønner det ble tøffe tak for deg Da er det ekstra imponerende at du var hjemme igjen på null komma svisj Kos deg med verdens beste gutter, utrolig søtt å lese om storebrorens reaksjoner ...og jeg er også nysjerrig, men jeg er ikke på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. mars 2014 #1166 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg vil også se lillebror! Hva er navnet ditt på fb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 26. mars 2014 #1167 Del Skrevet 26. mars 2014 Åh ja....det øyeblikket når man formelig kjenner at det ikke lengre presser som bare sat....n og; VRÆÆÆÆÆL! Verdens fineste lille merkelige sak som bare kjenner igjen lukta på mammaen sin og sakte men sikkert roer seg ned og man bare vil kose i alle evigheter....*supersukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. mars 2014 #1168 Del Skrevet 26. mars 2014 Følelsen når man endelig får babyen inntil seg... Åååååh... Bare den følelsen er fristende nok til at jeg kunne fått unge igjen nå. Og merkelig nok er smerten glemt når man får babyen opp på brystet. Husker jo at det var vondt, men ikke pokker om jeg klarer å huske hvordan vondt det var. Håper dere koser dere i massevis Fine guttene dine altså, SMELT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1169 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Mafalda skrev (På 26.3.2014 den 12.14): ... det var akkurat det jeg også skulle si, at selv om det kan være satansforjævligvondt, så er det helt satanforjævligdeilig når det er over, og man får en helt fantastisk premie i armene! Men guri, det hørtes rimelig intenst ut- og så bare med en halv epidural, da. Følte du deg sånn skeiv i kroppen? Ja, først følte jeg meg ganske bra smertelindra over alt. Det var da jeg skrev et euforisk innlegg her inne. Men så tiltok smertene på venstre side igjen,og endte med å være gørrvondt fra midt på magen til midt på ryggen samt nedover låret. Da jeg hadde rier på begge sider satt riene mest nederst i magen, så jeg følte meg litt snytt der da smertene spredde seg. ^^Belle^^ skrev (På 26.3.2014 den 12.16): Jeg gleder meg til å lese detaljert fødselshistorie jeg altså. Usj, jeg leste gjennom partogrammet nå nettopp og kjente jeg ble kvalm, så jeg gleder meg ikke til å skrive den. Teriyaki skrev (På 26.3.2014 den 13.02): Gleder meg til det ja Når du ikke trodde du kunne bli mer glad i den ungen du allerede hadde så ser du den som storesøsken og, og den kjærligheten øker samtidig som kjærligheten til den nyfødte blir gigantisk, og så er kjærligheten bare nesten for mye. Diddles skrev (På 26.3.2014 den 19.44): Gratulerer så mye med et nytt lite vidunder Har lest meg litt bakover i boka og skjønner det ble tøffe tak for deg Da er det ekstra imponerende at du var hjemme igjen på null komma svisj Kos deg med verdens beste gutter, utrolig søtt å lese om storebrorens reaksjoner ...og jeg er også nysjerrig, men jeg er ikke på FB Tusen takk! Jeg hadde et veldig behov for å komme litt tilbake til livet etter å ha levd i et rievakuum i tre dager, så det var en kjempelettelse å komme hjem! Er du på instagram? roseduft skrev (På 26.3.2014 den 19.51): Jeg vil også se lillebror! Hva er navnet ditt på fb? Sender deg PM! åffårno skrev (På 26.3.2014 den 20.35): Åh ja....det øyeblikket når man formelig kjenner at det ikke lengre presser som bare sat....n og; VRÆÆÆÆÆL! Verdens fineste lille merkelige sak som bare kjenner igjen lukta på mammaen sin og sakte men sikkert roer seg ned og man bare vil kose i alle evigheter....*supersukk* !! Favole skrev (På 26.3.2014 den 20.42): Følelsen når man endelig får babyen inntil seg... Åååååh... Bare den følelsen er fristende nok til at jeg kunne fått unge igjen nå. Og merkelig nok er smerten glemt når man får babyen opp på brystet. Husker jo at det var vondt, men ikke pokker om jeg klarer å huske hvordan vondt det var. Håper dere koser dere i massevis Fine guttene dine altså, SMELT! Bare å sette i gang og få en til. Jeg for min del har fått biittelittegranne fødselsnoia og tror jeg nøyer meg med to. Og tusen takk, han er rimelig dødssøt han din og! Endret 26. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mars 2014 #1170 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg er på instagram ja Har FB-pause, så kontoen der er deaktivert..men HELT borte fra sosiale medier kan jeg ikke være, derav instagram-kontoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1171 Del Skrevet 27. mars 2014 Sender deg en PM med instagramnavnet *** I dag er det tilbake til avdelinga for hørselstest, føllingstest og veiing. Er spent på vekten hans og hvor mye han har gått ned. Han er kjempeivrig på puppen, spiser "hele tiden", og melka er på god vei. Håper veldig ammingen fungerer denne gangen. Sist ble det delamming allerede fra vi var på sykehuset, denne gangen er det ingenting som tyder på at det blir nødvendig. Håper det holder seg sånn! I dag er for øvrig dag tre, og mannen har gråtedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mars 2014 #1172 Del Skrevet 27. mars 2014 Mannen har gråtedag?? Noe så sjarmerende Lykke til på kontroll!! Det høres jo positivt ut for ammingen, dette går nok vegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1173 Del Skrevet 27. mars 2014 Masse lykke til på kontrollen Herlig hvis ammingen går bedre enn sist da! stakkars mannen.. Trodde det var du som bar på hormonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. mars 2014 #1174 Del Skrevet 27. mars 2014 Hehe, godt mannen kan ta på seg gråtinga da Jeg syntes føllingsprøven var grusom. Begynte å grine og tenkte at hun som tok den har litt av en jobb som torturerer babyer hver dag. Jadda, heeeelt rasjonell Og grattis med ny dagboktittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1175 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Ja, han har visst i hvert fall stolt-som-en-hane- dagen, ikke måte på hvor mye suppeskryt begge disse gutta våre skulle få av ham i dag, og det nesten med gråten i halsen. Veldig fint da, han er verdens beste pappa. Endret 27. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2014 #1176 Del Skrevet 27. mars 2014 Gråtedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2014 #1177 Del Skrevet 27. mars 2014 Lykke til på sykehuset! Så søt mann du har Ja, alle gutta dine er jo superfine, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mars 2014 #1178 Del Skrevet 27. mars 2014 Gratulerer så mye med lillebror! Har snoket litt i dagboka di uten å legge igjen spor Er'e mulig å få litt på insta og, eller? Blir jo helt rørt av superstorebroren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. mars 2014 #1179 Del Skrevet 27. mars 2014 For en herlig reaksjon fra storebror <3 åh kos deg masse! Er ikke bare litt misunnelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 #1180 Del Skrevet 27. mars 2014 Gråtedag og stolt far Vil du sende meg også fb-navn og instagramnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå