Teriyaki Skrevet 27. januar 2015 #3161 Del Skrevet 27. januar 2015 Tusen takk dere Vi er faktisk veldig letta over avgjørelsen begge to. Det er flaut og kjipt og et giganederlag, nen det er uunngåelig, og vi vil heller gjøre det nå mens vi enda er gode venner og samarbeider godt. Ingen vi sagt det til har blitt overraska heller, så det sier vel sitt Godt å høre at dere føler lettelse over det begge to i alle fall. Hadde nok vært langt tyngre dersom det kun var den ene som ville, eller at det ikke føltes helt rett. Men det er klart det føles kjipt! Synes likevel ikke du skal synes det er flaut. Det er ikke alltid det fungerer, rett og slett. Da er det mye bedre å innse det enn å prøve og prøve og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2015 #3162 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg synes heller ikke dere skal se på det som et nederlag, snarere tvert imot! Veldig imponert over hvordan dere tilsynelatende takler det, ut fra hvordan du beskriver det her Hvordan skal dere gjøre det videre? Blir dere boende sammen på ubestemt tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. januar 2015 #3163 Del Skrevet 27. januar 2015 Som de andre er jeg enige i at du ikke bør se på det som flaut eller et nederlag, men samtidig kjenner jeg igjen følelsen veldig godt da. Man har jo planlagt og sett for seg et helt liv sammen, fått barn og full pakke. Men noen ganger fungerer det bare ikke, og ting går ikke nødvendigvis som planlagt alltid uansett hvor mye arbeid man legger i det. Virker som dere takler det hele veldig bra og har fått tatt tak i det til rett tid før ting ble for ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. januar 2015 #3164 Del Skrevet 27. januar 2015 Må være godt å være enige om det i alle fall. Da ligger jo alt til rette for et godt samarbeid om ungene. Men enkelt er det nok ikke likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. februar 2015 #3165 Del Skrevet 3. februar 2015 Det var triste nyheter. Sender deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. februar 2015 #3166 Del Skrevet 4. februar 2015 Innom og leser litt... Kjedelig siste oppdatering, men høres ut som du har det greit tross alt. Sender deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2015 #3167 Del Skrevet 7. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2015 #3168 Del Skrevet 18. februar 2015 Du er savnet Håper det går fint med deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #3169 Del Skrevet 20. februar 2015 Fine jenter! Jeg følger med i alle dagbøkene, men bare på tlf, så det blir lite skriving. Her har vi det ganske bra. Mannens permisjon er ferdig i april, da flytter han ut. Det blir greit, selv om jeg gruer meg til å snakke med L om dette. Hvordan gjør en det, liksom? Vi har time på familievernkontoret over helga, for å få litt input mtp på hva en sier og hvordan, samvær, og ellers sånne praktiske ting. Det er trist med alt som ikke blir, og det svir i hjertet å skulle splitte familien, men det må bare bli sånn. Den dårlige samvittigheten er påtrengende, da, og sånn skal det vel være en stund. Tankene om samvær, hvor mye og hvor ofte, hvor mye jeg kommer til å måtte være borte fra ungene mine, og hvor mye de kommer til å være borte fra papparn sin, de er vanskelig å forholde seg til. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn! Håper på en grei time på fmk, og at jeg og mannen kan finne en god løsning for ungene, som tross alt er de viktigste oppi alt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. februar 2015 #3170 Del Skrevet 20. februar 2015 Håper dere får god hjelp til å finne en god løsning. Det er nok ikke lett å finne ut hva som er det beste nei. Det er jo så utrolig delte meninger både blant befolkningen og også "eksperter" på området, sånn med tanke på hva som er best for barna. Det vil nok gå fint for guttene dine uansett skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 #3171 Del Skrevet 20. februar 2015 Fine jenter! Jeg følger med i alle dagbøkene, men bare på tlf, så det blir lite skriving. Her har vi det ganske bra. Mannens permisjon er ferdig i april, da flytter han ut. Det blir greit, selv om jeg gruer meg til å snakke med L om dette. Hvordan gjør en det, liksom? Vi har time på familievernkontoret over helga, for å få litt input mtp på hva en sier og hvordan, samvær, og ellers sånne praktiske ting. Det er trist med alt som ikke blir, og det svir i hjertet å skulle splitte familien, men det må bare bli sånn. Den dårlige samvittigheten er påtrengende, da, og sånn skal det vel være en stund. Tankene om samvær, hvor mye og hvor ofte, hvor mye jeg kommer til å måtte være borte fra ungene mine, og hvor mye de kommer til å være borte fra papparn sin, de er vanskelig å forholde seg til. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn! Håper på en grei time på fmk, og at jeg og mannen kan finne en god løsning for ungene, som tross alt er de viktigste oppi alt dette. Så godt å se deg her inne! Tenker på deg, vet du! Høres lurt ut at dere har fått dere time Dere finner nok ut av det, men skjønner det er og blir vanskelig for dere Det blir nok rart (og vondt i starten), men det er jo en vanesak for både dere og barna, tenker jeg Noe av det viktigste er at dere voksne greier å kommunisere, for hvis dere ikke gjør det er det jo man risikerer at det går utover barna. Jeg vokste opp med skilte foreldre, og det var ikke noe problem i utgangspunktet, for oss ble det jo normalt. Men siden mine foreldre ikke greide å prate sammen eller være i samme rom engang, så var det en periode på noen år som vi ikke hadde kontakt med pappa Dette fikser dere! Virker som dere har en god innstilling, hvertfall Igjen; Bare si fra hvis du vil ha noen å prate med, jeg vet jo ikke hva du går gjennom, men har vært på barnesiden Og så er det jo greit å bare få luftet tankene også, tenker jeg Hvis du vil møtes en dag og bare prate om og finne på helt andre ting, så er det også mulig Sender deg en god klem, hvertfall, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. februar 2015 #3172 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er sikkert lurt å få noen "tips&triks" til hvordan dere kan forklare det for L, det er jo ikke akkurat enkelt å skulle fortelle at dere ikke skal bo sammen lengre :\ Det må være så utrolig tøft å skulle fordele tiden med barna på papiret, men dere kommer helt sikkert frem til en god løsning. Virker som du og mannen har vært ganske enige så langt, og et bra samarbeid mellom dere vil jo gjøre overgangen lettere for barna. Så lett som det kan være i en sånn situasjon ihvertfall. Dette løser seg nok fint til slutt, selv om veien dit vil kunne være heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. februar 2015 #3173 Del Skrevet 20. februar 2015 Sender mange klemmer! Får vondt av å tenke på hvordan det må være å ta alle de vanskelige beslutningene og samtalene. Men det kommer jo til å bli bedre. Det høres ut som dere er flinke til å sette ungene først! Hvordan er det å bo sammen nå som beslutninga er tatt? Blir kanskje godt å få mer avstand snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 20. februar 2015 #3174 Del Skrevet 20. februar 2015 Hallo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #3175 Del Skrevet 4. mars 2015 Noen dager er det såpass godt å få ungene i seng at jeg faktisk må spørre meg sjøl om det er greit å føle det SÅ sterkt. STILLHET, KOM TIL MEG! .. og heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. mars 2015 #3176 Del Skrevet 4. mars 2015 Noen dager er det såpass godt å få ungene i seng at jeg faktisk må spørre meg sjøl om det er greit å føle det SÅ sterkt. STILLHET, KOM TIL MEG! .. og heia! Hehe, ja den kjenner jeg igjen! Men jo, jeg tror det er helt greit altså! Likevel, det får meg jo til å undres litt over de som bor i land hvor det er vanlig at ungene er oppe til sent på kveld, og heller sover til langt på dag..Jeg foretrekker definitivt rolige kvelder uten barn framfor morgner hvor man kan sove lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. mars 2015 #3177 Del Skrevet 4. mars 2015 Så lenge det ikke er normalen sier vi at det er innafor Jeg håper ihvertfall at det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2015 #3178 Del Skrevet 4. mars 2015 Noen dager er det såpass godt å få ungene i seng at jeg faktisk må spørre meg sjøl om det er greit å føle det SÅ sterkt. STILLHET, KOM TIL MEG! .. og heia! Her passer det fint for meg å si som du sa til mitt joggebukse/sjokoladeinnlegg - det er godt å lese at andre også har det sånn i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. mars 2015 #3179 Del Skrevet 4. mars 2015 Håper også at det er lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2015 #3180 Del Skrevet 4. mars 2015 Kjenner meg sååå godt igjen! Kveldene er hellige! Og godt å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå