kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #2861 Del Skrevet 5. desember 2014 Én oppvåkning mellom 1900 og 0530! Nettene har blitt gradvis bedre, og i natt var det jo helt perfekt. Velkommen tilbake, sovebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. desember 2014 #2862 Del Skrevet 5. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. desember 2014 #2863 Del Skrevet 5. desember 2014 Jippiii for "Return of the sleepbaby" Og nå fikk jeg lyst på pepperkakedeig.. Men det må være mamma sin! Heldigvis skal vi bake pepperkaker i helga, så da kan jeg spise litt deig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. desember 2014 #2864 Del Skrevet 5. desember 2014 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #2865 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) "Æ e laga av kjærlighet, mamma. Da kan ingen ødelægg mæ.". Den der ungen Endret 5. desember 2014 av kisskissbangbang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. desember 2014 #2866 Del Skrevet 5. desember 2014 Åh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #2867 Del Skrevet 5. desember 2014 Han har så mange fine tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. desember 2014 #2868 Del Skrevet 5. desember 2014 Håper han beholder den siste tanken der inni hjertet sitt for alltid - for han har helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. desember 2014 #2869 Del Skrevet 5. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #2870 Del Skrevet 9. desember 2014 Herreguuuuuud den der timen fra seks til sji, når det skal spises, stelles og legges ... L er et helvete og gjør ikke en dritt vi sier han skal gjøre tre av fem kvelder, sånn at kveldsstell blir et satans prosjekt med med mas og grining (han griner for alt for tiden, sånn skikkelig trassgrining hva skjer!?) , og J sutrer og griner. Her-re-gud, gi meg styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. desember 2014 #2871 Del Skrevet 9. desember 2014 Skjønner ikke hva du snakker om. Her ligger babyen bare og smiler mens storesøster bukker, neier og gjør alt vi sier! Jeg ligger og slapper av, men hører irritert roping, sutring og babyskrik fra badet. Ahhh, fine sofaen. Skulle bare hatt noen ørepropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #2872 Del Skrevet 9. desember 2014 Den timen stresser meg så jævlig at jeg kommer til å skylde på det når jeg får hjertetrøbbel! ...når det er sagt, da jeg skrev dette i sted gikk L på badet og stelte seg uten et ord. Jaja. Omvendt jinx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. desember 2014 #2873 Del Skrevet 9. desember 2014 Omvendt-jinx kan vi like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. desember 2014 #2874 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Hva...? Stelte han seg selv? Da er han veldig flink altså! Men ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg har jo ikke en baby som hyler i tillegg, men da vi hadde mange sånne runder i høst så holdt jeg på å bli gal Det gjaldt hovedsaklig om morgnen da. O er generelt sett ganske glad i å få gå og legge seg. Endret 9. desember 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #2875 Del Skrevet 9. desember 2014 Nåja, han fikser seg sjøl når vi har lagt frem klut, og så kontrollpusser vi tennene hans (selv om det egentlig ikke er nødvendig, han pusser til og med tunga og har litt Karius-skrekk ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2014 #2876 Del Skrevet 9. desember 2014 Du vet vel at man skal pusse tennene på barna sine 2x2 minutter daglig frem til de er 12 år? Lurer på om noen faktisk gjør det jeg.... Pusser tennene på barna nesten til de begynner på ungdomsskolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. desember 2014 #2877 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg pusser aldri i 2 minuter...Verken på meg eller O. Jeg har alltid fått "skryt" av tannlegen fordi han ser jeg pusser dem bra, og O hadde kjempefine tenner. To minutter er jo kjempelenge å pusse tennnene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #2878 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg tror faktisk han pusser i to min Ok, kanskje ikke fullt det, men han er flink. Og jeg kommer altså ikke til å kontrollpusse tennene på gutta frem til de begynner på ungdomsskolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. desember 2014 #2879 Del Skrevet 9. desember 2014 O liker ikke å pusse tennene han, så med mindre det snur etter hvert så må jeg vel kontrollpusse de til han er voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #2880 Del Skrevet 9. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå