Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joo, snart! :)

Laga en rett med blant anna ananas og kardemomme nå, den var god jo! Hvis ikke han spiser det gjør jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Kisskiss du skal bli frisk, ikke presse deg for mye, så håper du har sovet godt i natt :) Håper lillebror liker maten din nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift? :nigo:

Jaa!

En liten søtpotet

To store gulrøtter

En halv squash

Halvannen kyllingfilet

Halvanna ring ananas

En dæsj kardemomme, litt under en halv tskje, tenker jeg

Han digga det, sa "mmm" og smatta med leppene :nigo:

Laga brokkoli, gulrot, kålrot, kylling og pepper og, men det var ikke så digg. Spisbart, men ikke akkurat koselydverdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Kisskiss du skal bli frisk, ikke presse deg for mye, så håper du har sovet godt i natt :) Håper lillebror liker maten din nå da :)

Takk :klemmer:

Har sovet godt, og mini likte det. Bra dag så langt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når du er syk så legger du deg i senga, du står ikke på kjøkkenet og lager babymat! Supermamma! :fnise:

Håper du er bedre nå i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes digg ut! Tror jeg må lage det der når vi kommer hjem :Nikke: litt skeptisk til ananas da siden mannen reagerer sånn på det, men blir kanskje like godt uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du hatt en fin dag i barnehagen i dag?"

"Nei,det har vært en bæsjdag."

"Koffor har det det?"

"Nei, det e nu bære sånn."

Åkei, ja ...

Han er DRIT SUR, babyen er DRIT SUR og mannen skal ut klokka fem og kommer hjem i ellevetida.

Gleder meg til legging :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, håper det gikk bra likevel. :)

Det var nå ganske veslevoksen sagt da.. "næi sånn e det no bære" :fnise: Det tror jeg at jeg har sagt til O noen ganger, hvis jeg ikke har hatt en vettug forklaring. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, når du er syk så legger du deg i senga, du står ikke på kjøkkenet og lager babymat! Supermamma! :fnise:

Håper du er bedre nå i alle fall! :)

:fnise: Jeg sparte ryddinga til i dag, foråsidetsånn!

Så godt ut! Kokte du bare alt sammen?

Jess. :) Grønnsakene først, så tilsatte jeg kylling, ananas og kardemomme mot slutten. Neste gang tror jeg jeg bytter ut kardemomme med karri, og tar en halv ring til med ananas.

Hørtes digg ut! Tror jeg må lage det der når vi kommer hjem :Nikke: litt skeptisk til ananas da siden mannen reagerer sånn på det, men blir kanskje like godt uten.

Det var godt!

Rasp et eple å ha oppi i stedet. Godt med den syrlige søtheta ( :klo: )!

Lykke til? :vetikke: håper det går bedre enn fryktet!

Det gikk bra! :ler:

Uff da, håper det gikk bra likevel. :)

Det var nå ganske veslevoksen sagt da.. "næi sånn e det no bære" :fnise: Det tror jeg at jeg har sagt til O noen ganger, hvis jeg ikke har hatt en vettug forklaring. :P

Han er skikkelig veslevoksen! Og så er bæsj utrolig populært, så kontrasten er stor. :ler:

Jeg sier nok det noen gang jeg og, så jeg kan fint se hvor han har det fra. :P

Legginga gikk bare bra. :) L ville gjerne tulle litt med J før han sovna, så de lå litt i L sin seng og fjasa og lo sammen. :rodmer: Så leste vi bok, med en gutt på hvert kne, sang et par sanger ("Bæsj, bæsj, lille lam, har du noe bæsj?" L, altså.. Ikke jeg! :fnise: ), og så tror jeg L sovna i det vi gikk ut av rommet. ;)

J har ikke villet spist noe særlig i dag, han er enda sjuk, så hans legging tok litt lengre tid. Men ikke mer enn et kvarter eller så, så jeg klager ikke. Derimot har J våknet flere ganger de siste kveldene, så har nok ikke vært der inne for siste gang i kveld. Og når jeg skriver dette snakkes det jammen i babycallen, ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple istedet for ananas var lurt! Det liker han veldig godt også, satser på suksess.

Krysser fingrene for bedre søvn i kveld etter så fin nattasang fra storebror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin formiddah med kafetur med fine kg-jenter og gutteskattene.

Én stykk liten fyr som ikke hadde sovet og både var skikkelig trøtt og skikkelig sulten, og én stykk større fyr som ble bestukket med kakao og bolle før han sovna sittende på gulvet. :ler: Han fant det nemlig for godt å våkne halv fem i morres..

Nå er det pizza hos svigers, så skal L sove over her,og jeg gleder meg til et liite glass vin i kveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig dag :) minus det å måtte stå opp kl halv fem, det er det totalt motsatte av koselig :daane:

Kos deg med vin i kveld, vel fortjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...