Gjest Nesevisa Skrevet 7. september 2014 #2041 Del Skrevet 7. september 2014 Haha, kjenner meg igjen. Vår må ofte bæres i Ergobaby for å få sove på dagen, og hvis en eller annen gjøk (les: ofte min mor) sier: "å, nå sovner han snart!" - vel, da kan du banne på at det går minst en halvtime til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. september 2014 #2042 Del Skrevet 7. september 2014 Håhå, folk som kommenterer sovevaner til baby kan ta seg ei bolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2043 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Jess! Dømt til fail. Sammen med "Næh, så blid han er da!" og "Bare han ikke bæsjer nå, så!". Garantert hhv hyling og bæsjbonanza Endret 7. september 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. september 2014 #2044 Del Skrevet 7. september 2014 ...i tillegg til "næmmen se, han er jo sååå våken! Dere skal vel ikke legge ham nå?!" Eh. Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. september 2014 #2045 Del Skrevet 7. september 2014 Er ikke alle unger våkne før man faktisk legger dem da? Folk er teite Min er ikke i halvsvime før etter byssing, bæring osv., uansett hvor trøtt han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. september 2014 #2046 Del Skrevet 7. september 2014 Åh, så fin han er Min brukte en time på å sovne i dag til tross for at han var kjempetrøtt. *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 7. september 2014 #2047 Del Skrevet 7. september 2014 Næmmen! Man skal ikke ta gledene på forskudd på internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2048 Del Skrevet 7. september 2014 Nå sover han skikkelig, og nå bør han sove ei stund, for jeg trenger å bare være meg litt nå OG NÅ PRATER HAN FAEN MEG I BABYCALLEN HER! ... men slutta igjen *kryssitaket*. Værsågod, litt live frustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 7. september 2014 #2049 Del Skrevet 7. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. september 2014 #2050 Del Skrevet 7. september 2014 Hahaha, livesending i babydagbøker er så herlig Ser det så tydelig for meg! Er sånn her også, ofte. Setter meg godt ned i sofaen og "aaaah, endelig". Hører lyder fra babycallen og tenker "faaaaen", reiser meg halvveis opp før det blir stille, setter meg ned og nyter i to sekunder før jeg hører enda mer lyder. Dette gjentar seg en stund til jeg bestemmer meg for å sjekke, men så har han bare lagt seg på tvers i senga og most ansiktet inn i sengekantbeskytteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2051 Del Skrevet 7. september 2014 Janei, ligger her da, med baby på puppen. Noe må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. september 2014 #2052 Del Skrevet 7. september 2014 Det er så GODT å vite at vi er fler! All sympati til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 7. september 2014 #2053 Del Skrevet 7. september 2014 Nå sover han skikkelig, og nå bør han sove ei stund, for jeg trenger å bare være meg litt nå OG NÅ PRATER HAN FAEN MEG I BABYCALLEN HER! ... men slutta igjen *kryssitaket*. Værsågod, litt live frustrasjon! Han har skjønt hva babycallen er og skal bare minne deg på at du "faen ikke må tro jeg ikke har gjennomskua det der - kom heeeeeer" Ungen her pleier våkne ca tredjehvert sekund den første timen - han vil ikke opp og han vil hvertfall ikke sovne, men han VIL sove, men han VIL IKKE - og så noen ganger tror jeg faktisk han har mareritt, for han gråter helt utrøstelig og er sinnsykt trøtt. Stakkars lille raringen. Idag bablet han ustanselig og holdt på å le seg ihjel av seg selv rett før leggetid, det er ofte tegn på "hjelpes. jeg er egentlig sinnsykt trøtt her" - og herforleden holdt han på å knekke sammen av latterkrampe når vi skifta på senga mens han så på i vippestolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. september 2014 #2054 Del Skrevet 7. september 2014 Nå sover han skikkelig, og nå bør han sove ei stund, for jeg trenger å bare være meg litt nå OG NÅ PRATER HAN FAEN MEG I BABYCALLEN HER! ... men slutta igjen *kryssitaket*. Værsågod, litt live frustrasjon! Litt spenning i hverdagen vettø Men altså, jeg føler med deg. Jeg brukte en time på å legge O hver eneste kveld til han var ett år gammel. Var ikke helt det store, men jeg bare vente meg til at sånn var det bare, og tok det som en stille stund på mørkt rom før jeg gikk opp til R i stua.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. september 2014 Forfatter #2055 Del Skrevet 8. september 2014 Han sovna skikkelig etter den siste puppinga i går, og sov godt helt til sju i morges, så han er tilgitt. I dag har blidfisen min vært tilbake, og det har vært deilig! Vi har ikke gjort en dritt, da. Ikke engang vært ute, faktisk. Nå har jeg sååå lyst på sjokolade. Eller kake. Eller brunost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. september 2014 #2056 Del Skrevet 8. september 2014 Kake eller brunost...Poteto potato det der altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. september 2014 Forfatter #2057 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg elsker å maule brunost! Kan nesten like gjerne gjøre det som å spise sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. september 2014 #2058 Del Skrevet 8. september 2014 Men brunost er jo langt mer kvalmende enn sjokkis Kanskje like greit Og snakker om flink sovebaby da Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. september 2014 Forfatter #2059 Del Skrevet 9. september 2014 "Mamma, kosta æ fæmtien krona?" "Nei, vi kjøpt ikke dæ, Ludvig. Vi laga dæ." "Laga mæ ... med masse maling?" "Nei, vi laga dæ med ... kjærlighet." "Med kjærlighet? Ah, en sånn som vi spis!". "Ææh, nei, ikke helt en sånn, kjærlighet e det som gjør at vi e glad i hverandre ..." "No e vi hjæmme!" Puh ... Blomster og bier neste? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. september 2014 #2060 Del Skrevet 9. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå