kisskissbangbang Skrevet 5. september 2014 Forfatter #2021 Del Skrevet 5. september 2014 JEG KLARER IKKE HENGE MED HER! Koselig med skravlings! Først; Ja, Vera Vinge, enig i at dette er en litt fuzzy alder. Veldig artig med alt som skjer, men også litt slitsomt med småttiser som har lyst til så mye mer enn de har evne og utholdenhet til. Men det løsner fort igjen, og sånn alt i alt vinner kosen over slitet,heldigvis. Og sånn ellers: Trondheimsplaner er vage foreløpig. Han har søkt, så får vi se om han får intervju. Jeg håper det! Vi vet ikke helt hvor vi vil bo, egentlig. Da jeg bodde der sist bodde jeg på Rosendal. Perfekt - når en ikke har barn. Nå må vi se oss litt om. Men herreguud, for noen priser! Blir ikke enebolig, for å si det sånn Hvor(dan) bor dere, Sushi? Og ja,alle sammen ta med seg mannen til Trondheim! Jeg blir å trenge nettverk med barn, ikke bare singelvennene fra gamle dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2022 Del Skrevet 5. september 2014 Det er eneste minuset med byen - det er så dyrt Svigersøss og mannen betaler jo mer for å leie ei leilighet der enn hva vi betaler i boliglån, og den leiligheten er ikke så veldig stor heller. Sjukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. september 2014 #2023 Del Skrevet 6. september 2014 Ikke rart du ikke henger med her. Skravlebok nummer én! Det er ekstreme priser her. Leieprisene er jo enda verre (vi sparte nesten penger på å kjøpe, enda vi bodde ganske billig). Kan gi deg noen tips om hvor det er barnevennlig og ikke psykodyrt når dere har spikra planene. Vi bor i rekkehus. Enebolig blir det nok aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. september 2014 #2024 Del Skrevet 6. september 2014 ...og vi bor i treroms. Fordelen er at når man først er inne på boligmarkedet her i byen, kan man få sykt mye for pengene neste gang hvis man flytter UT av byen igjen! Vi er på flyttefot og skal til bygda, og der får man faktisk to eneboliger for samme pris som vi ga for leiligheten. Og det er IKKE fordi leiligheten vår er så sykt fin, foråsiresånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2025 Del Skrevet 6. september 2014 Vi vurderer å leie først, ikke lett å kjøpe leilighet herfra, særlig når det ser ut til at det er budkrig på alt der nede. *** Heldigvis er denne minsteskatten min veldig lett å legge, så nå sover begge gutta, og jeg kan endelig spise. Har laga en drøss med grove pizzahorn i dag, så mannen får med til lunsj, og nå skal jeg sette til livs minst to av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. september 2014 #2026 Del Skrevet 6. september 2014 Flink! Det har forresten vært budkrig på alt vi har kjøpt, men ikke på det vi har solgt... Så man kan være heldig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2027 Del Skrevet 6. september 2014 Det er typisk! Vi tjente 3000kr på den forrige leiligheta vår. Så patetisk at det skulle vært ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. september 2014 #2028 Del Skrevet 6. september 2014 Hm, oppskrift på sånn pizzahorn? Overskudd er overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 6. september 2014 #2029 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) ...og vi bor i treroms. Fordelen er at når man først er inne på boligmarkedet her i byen, kan man få sykt mye for pengene neste gang hvis man flytter UT av byen igjen! Vi er på flyttefot og skal til bygda, og der får man faktisk to eneboliger for samme pris som vi ga for leiligheten. Og det er IKKE fordi leiligheten vår er så sykt fin, foråsiresånn! Ikke om man flytter til Oslo Der får du et kott for den prisen en enebolig koster der du skal flytte Æsj altså. 3 mill for en 3roms i en usentral bydel på østkanten(men fin østkant altså, poenget er bare at det ikke er en dyr bydel bymessig sett) er ikke kult altså. Trøndere kan dere værra sjøl, jeg blir ikke med til Trøndelag på heltid. Men jeg kommer gjerne på besøk til hvem enn som flytter til et sted hvor det er boblebad jeg kan ligge i Endret 6. september 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2030 Del Skrevet 6. september 2014 Hm, oppskrift på sånn pizzahorn? Overskudd er overskudd Næsj. Ca to liter mel (2/3 grovbakst og 1/3 rugmel), 7ish dl melk, 150ish gram smør, to pakker gjær, en klype sukker, en klype salt, hev en time, klæsj på kjøttdeig/skinke/tunfisk, inn i ovnen på 150 grader i ti-ish minutter, og så spis .. tre stk. Haha, ja, men det der var så surt at jeg enda blir sur av å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. september 2014 #2031 Del Skrevet 6. september 2014 Næsj. Ca to liter mel (2/3 grovbakst og 1/3 rugmel), 7ish dl melk, 150ish gram smør, to pakker gjær, en klype sukker, en klype salt, hev en time, klæsj på kjøttdeig/skinke/tunfisk, inn i ovnen på 150 grader i ti-ish minutter, og så spis .. tre stk. Haha, ja, men det der var så surt at jeg enda blir sur av å tenke på det. Yum Må prøve å få lagd en dag! Tækk Ser den så evig godt, da er det nesten like greit å gå i null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2032 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Ååh, hvordan forklare en superstolt treåring som tar storebrorjobben veldig alvorlig at han ikke kan få bære rundt på lillebror, uten å såre stoltheta hans? Han blir liksom oppriktig lei seg, og ber oss huske at han er J sin storebror, og da klarer han jo det! Endret 7. september 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 7. september 2014 #2033 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg pleier å si at det bare er voksne som får bære babyer. Det hender hun da kommenterer det når store unger bærer på en baby, men hun godtar det faktisk likevel. Hjelper det å foreslå noe annet han kan gjøre? De er nå skjønne disse storesøsknene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2034 Del Skrevet 7. september 2014 Vi sier og det, men han er på ingen måte fornøyd med det, han er jo STOR NOK! Så blir han liksom litt flau og lei seg. Han er en skikkelig følsom fyr. Vi pleier å tilby fangkos i stedet, og det er jo best best, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 7. september 2014 #2035 Del Skrevet 7. september 2014 Her får storebror ha lillebror "på skuldrene", dvs at vi holder lillebror mens han sitter på skuldrene og så går vi av gårde alle tre, og det er stor stas. Kunne det vært noe? Eller må bæringen helst skje egenhendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2036 Del Skrevet 7. september 2014 Her får storebror ha lillebror "på skuldrene", dvs at vi holder lillebror mens han sitter på skuldrene og så går vi av gårde alle tre, og det er stor stas. Kunne det vært noe? Eller må bæringen helst skje egenhendig? Smart! Det skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2037 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Å få ham til å ta kveld har blitt en lek! I hvert fall så lenge han enten bysses eller puppes i søvn. Uansett, tre minutter pupp eller byssing er ikke akkurat stress, og nå sover begge gutteskattene. Også så søøøt når de sover! Endret 7. september 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. september 2014 #2038 Del Skrevet 7. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. september 2014 #2039 Del Skrevet 7. september 2014 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2014 Forfatter #2040 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, greit, hvem sladra til babyen om at jeg kom med litt skryt? He ain't havin' it, og bare "mamma, Æ E VÅKEN!" i det jeg posta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå