Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff nei. Har "blitt vant" med annen skriking fra han, men når han skriker etter vaksine, fy flate. Hjertet brister! Og når han er lei og utilpass pga feber i etterkant er det nesten enda verre. Om alt skal rettferdiggjøres så finner man vel alltids en slags forklaring på hvorfor ting blir som de blir :) han her reagerte ikke med noe på tre mnd vaksinen, men nå på fem mnd ble det feber og laber form :/

Synes to tette virker ganske ålreit igrunn! Kortere småbarnsperiode kanskje, men tror nok man kan få veldig igjen for det senere. Er det lang tid mellom dine?

De er ikke sånn supertette, men nok til at jeg fikk medlidende blikk på jobb, av en eller annen grunn. Rett over to år. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde to år mellom var helt normalt jeg :klo: Men alle i barselgruppa mi som har barn fra før av har tre år mellom. Jeg vil gjerne ha våre ganske tett, men har funnet ut at det blir litt over to år her også (om alt klaffer) sånn at vi slipper å ta masse ulønnet men samtidig ikke trenger å sende ungen i barnehagen før den er ett år. Så nestemann satser vi på at kommer i mai/juni 2016. Eh, vi liker å planlegge.... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva som er den magiske grensen mellom medlidenhet og glede.. Folk er rare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånne kvelder er virkelig til å bli svett av! :haar: Men man lærer sine triks på veien. Masha hørtes ut som et veldig godt triks. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nestemann satser vi på at kommer i mai/juni 2016. Eh, vi liker å planlegge.... :sjenert::fnise:

Så herlig da! Lurt å planlegge ting god tid i forveien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amming er koselig og jeg er veldig glad jeg kan fullamme, men nå synes jeg denne her kroppen min kan gjøre som "alle andre" sin ammekropp og krympe litt.

Det sneeegler seg nedover, og kun fordi jeg er superstreng på matinntak. Lei!

Og jada, det er ting som betyr mer en kropp og sånn, men litt sutring tillater jeg meg!

Men sånn ellers har vi det bare fint, da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst, så satt mine kilo som støpt etter A sin fødsel, selv om jeg ammet som en helt. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Yoghurtnøtter er faktuisk det beste jeg vet. Nesten så jeg vurderer å begynne å trøkke innpå med dem igjen, går jo ikke ned uansett. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en trøst, Belle!

Mine gjorde det etter L og, og i det jeg slutta å amme raste de av. Jeg vet de vil forsvinne nå og, det er ingen grunn til at de blir værende annet enn at kroppen min åpenbart ikke vil slippe fett når jeg ammer, men jeg vil ha de bort nåå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner du er utålmodig, men er det ikke bedre å bare fokusere på et normalt kostohold framfor å tenke vekt hele tiden, og så heller fokusere på vektnedgang når du har sluttet å amme? :) Tenker bare siden du av erfaring vet at kiloene "sitter fast" så lenge du ammer? :)

Sånn ellers så er du bra heldig som ammer da. Det savner jeg faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, det er mye bedre, og for så vidt det jeg gjør. Bare uten yoghurtnøttene på kvelden. :fnise:

Jeg tenker ikke så veldig mye på det altså. Mest bare når jeg prøver pre-preggo-klær og ser ut som en julegris. :hoho:

Og ja,amming er fryktelig kos! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joo, det er mye bedre, og for så vidt det jeg gjør. Bare uten yoghurtnøttene på kvelden. :fnise:

Jeg tenker ikke så veldig mye på det altså. Mest bare når jeg prøver pre-preggo-klær og ser ut som en julegris. :hoho:

Og ja,amming er fryktelig kos! :hjerte:

Jeg skjønner det så absolutt! Jeg har jo noen klær liggende fra jeg var 18,-20 tre kg lettere og med mye mer muskler. Det er nesten så de klærne der erter meg der de ligger og støver ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke nøtter jeg. Ikke noen form for nøtter! Eller, jeg kan spise sjokolade med ørsmå biter av hasselnøtter, for jeg synes smaken er god, men ikke konsistensen. Sånn som den nye Sports lunsj powerbrake med kjeks, karamell og hasselnøtter. Hvis jeg først skal ha sjokolade så går jeg for den altså. :jepp:

Men nøtter generelt? Nei, og jeg skjønner ikke at dere andre er så glad i det. :fnise:

Banner jeg i kirka nå? :klo::ler:

Edit: Ja også elsker jeg nugatti, men kjøper det nesten aldri fordi da spiser jeg det hver dag. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger stort sett av det der digge utenpå og hiver nøttene. :ler: Elsker nøtter og, men synes de gjør seg best hver for seg.

Åååh. Jeg og mannen tenkte å, eh, spille ludo litt nå, når lillebror endelig sov et annet sted enn inntil eller oppå meg. Men i det vi kasta, eh, terningen, våknet søren meg det lille klistremerket med et vræl.

Så da står vi fast på patetiske én gang siden fødselen, og holder på å klikke av frustrasjon begge to. :ler:

Kan noen please fjerne denne ludoradaren i gutta våre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send noen ut på tur med lillebror i vogna og ivrig storebror ved siden av vogna og spill i vei! :tommel:

Holdt forresten på å le meg ihjel når jeg så noen som skulle selge et ludobord inne på en kjøp og salg av barneutstyr gruppe på fjæs :hoho: Litt miljøskada bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare én gang?! Skjønner godt at dere snart klikker... :bond:

Vi er oppe i hele dobbelt så mange ganger som dere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...