Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nåå er vi hjemme med lillebror, som i skrivende stund ligger og snorker i halsgropa mi. Storebror kommer straks hjem, og jeg gleder meg sånn til å se ham at jeg holder på å krepere :ler:

Belle: :ler: Send meg en venneforespørsel da? Du skal til og med få slette meg igjen etter å ha tatt en titt om du vil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåå er vi hjemme med lillebror, som i skrivende stund ligger og snorker i halsgropa mi. Storebror kommer straks hjem, og jeg gleder meg sånn til å se ham at jeg holder på å krepere :ler:

Belle: :ler: Send meg en venneforespørsel da? Du skal til og med få slette meg igjen etter å ha tatt en titt om du vil. :ler:

Åh! :hjerte:

Da gjør jeg det. :sjenert: Og slette deg trenger jeg ikke. Tenkte mer på for din del jeg da. En nysgjerrig KG-er som invaderer livet ditt liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :hjerte:

Da gjør jeg det. :sjenert: Og slette deg trenger jeg ikke. Tenkte mer på for din del jeg da. En nysgjerrig KG-er som invaderer livet ditt liksom. :fnise:

Jeg er jo minst like nysgjerrig sjøl så null stress, bare sniker tilbake jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme hjem så kjapt da :jepp: Kooooos deg med storebror og lillebror! Blir gøy å høre om hvordan storebror takler alt. Han høres jo ut som litt av en sjarmør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en nysgjerrig sjel.... :sjenert:

Hjemme igjen allerede? Wow! Formen er med andre ord god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo minst like nysgjerrig sjøl så null stress, bare sniker tilbake jeg. :fnise:

:fnise: Godt å høre at jeg ikke er alene om stalkertendensene mine! :hoho:

Men atte...guri så fin lille J er! :hjerter: Og for et fint navn! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin form, blir litt fort sliten, men det er jo naturlig. :)

Gleder meg bare veldig til å starte på livet som tobarnsmamma!

Lillebror er forresten foreløpig en helt annen type enn storebror. Denne her sover! Og kan ligge litt alene og se seg rundt. Vi er i sjokk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nysgjerrige sjeler, navnet mitt er i instagramnavnet så stalk meg :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le, for det høres ut som dere er i samme sjokk som vi var denne gangen. Dere kommer sikkert også til å stille dere spørsmålet om han er riktig frisk, vil jeg tro. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg allerede, Vera Vinge. :ler:

Mannen er i barnehagen og henter L nå. Fikk nettopp denne meldinga: "Han løp fra garderoben og inn i spiserommet og brølte "HAN LILLEBROR HAR KOMMET, HAN LILLEBROR HAR KOMMET!". :ler:

Nå er jeg spent på om han har noen anelse om hva det vil si eller om han får sjokk av at lillebror faktisk er en baby som skal bo med oss. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid lett for små barn å skjønne det... ;) Men det er sikkert stas når det går opp for ham at det er en baby som skal bo der. Du så fort hjem at han ikke rakk å besøke deg på sykehuset en gang...., og hjemme bare drøye trekvart døgn etter fødselen, det må jo være fantastisk :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige L, tipper han blir en alle tiders storebror :rodmer: Vil tro det er godt å være hjemme allerede selv om man naturlig nok blir fort sliten.

Sååå, lov å stalke mer enn på insta? :nigo::sjenert: så overstadig nysgjerrig, kan umulig være sunt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Hæ, er du gal? Hjemme allerede?

Snakk om urdame............. :sjokkert: "Nei, nok av denne fødinga for 5 minutt siden, nå er det på tide å komme seg opp og ut til verden" :daane:

JEG VIL OG SE BILDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg er så dårlig stalker at jeg ikke engang tenkte på muligheten for å faktisk stalke deg.

Snart vet vi hvor du bor og hva slags truser du bruker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet mitt er forresten instagramnavnet mitt uten K'en, for den som vil snoke. Jeg liker som sagt snoking :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig! :nigo:

Og ja ... hjemme, og nyter det! Har hatt besøk av bestis med mann og barn i kveld. Uten å servere en dritt, fordelen med barselbesøk er at en kan ta seg lov til det. :fnise:

L tok virkelig lillebrors hjemkomst med rørende entusiasme. Han løp inn i stua for å se ham med støvler og jakke på, og ble superglad da det VAR en bror der. Ville holde ham på fanget, kaller ham "du lillebjojen min" med pusestemme, og løp inn på badet og ba pappaen være forsiktig med lillebroren hans når han gråt når han fikk ny bleie, og fulgte opp med "æ e hej lillebjojen min". :hjerte:

Det gjør meg så lykkelig, dere aner ikke!

Lillebror er en ordentlig puppegutt og kosegris, og jeg nyyyter livet! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...