PaperFlower Skrevet 1. juli 2015 #81 Skrevet 1. juli 2015 Jeg var en forferdelig sjenert jente med få men nære venner. Rundt 16 år begynte jeg å bli sånn typisk "emo", høre på den type musikk, kle meg i den stilen, "music is life" lixm... Ellers var det selvsagt ingen som forsto meg, ingen som hørte på meg, jeg var ensom og alene, livet var forferdelig... En del av det var jo selvsagt depresjonen som snakket, men en annen del var bare tenåringen i meg som var sint og frustrert.
Cashbah Skrevet 1. juli 2015 #82 Skrevet 1. juli 2015 Var en smart tenåring som valgte meg riktige venner og sjeldent gjorde noe galt Fikk god oppdragelse fra begge foreldrene mine.
Gjest miaw Skrevet 1. juli 2015 #83 Skrevet 1. juli 2015 Jeg begynte tidlig å feste, allerede i 14 årsalderen. Foreldrene mine gjorde det beste de kunne for å hindre det, men det er sannelig ikke lett når en bor på bygda og alle vennene irundt en gjør det samme. Jeg skaffa meg en blodtrimma fz, men strøyk da jeg skulle ta teoriprøven. Jeg gadd ikke å ta den igjen så jeg kjørte likesågodt ulovlig i mange år. Utrolig nok ble jeg ikke stoppa en eneste gang. Jeg og vennene mine hadde det utrolig gøy og jeg skaffa meg mange av mine beste venner, som er det fortsatt. Vi råna med eldre gutter, vi drakk karsk, vi gikk på fjellet i fylla, sneik oss ut gjennom vinduet midt på natta for å feste mens mor og far lå og sov. var veldig aktiv i bygdeungdomslaget. Dro på campingturer og hytteturer om sommeren alene fra vi var 15 år, og gav en stor F i alt som het skole. Jeg fikk naturligvis elendige karakterer, men det brydde jeg meg ikke en døyt om. Jeg ville bare ha det gøy. En av de beste tidene i mitt liv, selv om det er litt surt at jeg sitter igjen med et veldig dårlig vitnemål.
Sannerlig Skrevet 1. juli 2015 #84 Skrevet 1. juli 2015 Jeg var vild, arrogant, glad og hadde ikke så mange hemninger. Passet på å nyte min ungdom, noe jeg føler jeg har gjort. Føles avslappet i forhold til festing nå.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #85 Skrevet 1. juli 2015 Jeg var veldig sjenert og tilbaketrukket. Gikk for det meste hjem etter skolen, alene i friminuttene. Mot min vilje alt sammen så klart. Fikk oppmerksomhet fra guttene og begynte å feste mye. Utenom det, en stille jente i hverdagen. Anonymous poster hash: 37cbc...5cd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #86 Skrevet 2. juli 2015 jeg var vel den ufordragelige, usikkre, hormonelle typen. Jeg unner ingen å være tenåring, det var helt grusomt.... Så ingenting har forandret seg for din del ser jeg. Anonymous poster hash: a03d6...dc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå