Gjest Snyltefluen Skrevet 20. juli 2013 #21 Skrevet 20. juli 2013 Hvorfor lette de etter deg? Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 91e7f...d3d Jeg sørget for å plusse på ukelønna med å "uheldigvis" forsvinne ut av butikker med saker og ting bekjente ville betale for. Slapp unna pga blånekting og mangel på bevis da, ble bare tatt en gang. Og nå gjør jeg ikke slikt lenger, altså.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #22 Skrevet 20. juli 2013 Kakemonster? Anonymous poster hash: 91e7f...d3d Det også! Anonymous poster hash: 8ea96...5b7
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2013 #23 Skrevet 20. juli 2013 Jeg var en rebelsk bitch som gjorde alt som gagnet meg. Jeg tenkte null på andre og hadde enormt liten respekt for lærere, foreldre og lignende. Jeg var frekk og generelt veldig sint på livet. Jeg hadde det ikke særlig bra med meg selv av ulike grunner, men jeg er veldig lei meg den dag idag for at jeg oppførte meg slik jeg gjorde. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #24 Skrevet 20. juli 2013 Jeg var populær, flink på skolen og var aktiv i veldig mye på fritiden. Så slo flere tragedier ned i livet mitt på kort tid, og jeg ble voksen fort. Det fikk meg til å se hva som var viktig i livet og at familie og de du er glad i er viktigst. Opprør og fjortisoppførsel hoppet jeg derfor over. Festet, drakk og røyket litt (tobakk, altså), men passet alltid på meg selv og var nøye med å ikke ødelegge tillit til de hjemme. Selv om det på mange måter var den verste tiden i livet mitt, lærte jeg også mye verdifullt og viktig. Anonymous poster hash: 82a91...e96 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. juli 2013 #25 Skrevet 21. juli 2013 Var stille og sjenert. Hang med "nerdene",og gjorde lite ut av meg. Ble mobbet,men hadde et par jenter jeg hang med og hadde mye moro sammen med. Diverse ting skjedde som gjorde at jeg slet ekstra,men vil si at jeg hadde det ok på ungdomsskolen. Var ikke spesielt utagerende hjemme heller,men kunne smelle litt med dørene hvis jeg ble sint. Satt vel mest på rommet,hørte på musikk eller med nesa i en bok. På videregående skiftet jeg stil,skulket mye og drakk og festet endel.Husker at noen ble sjokket over at jeg kunne drikke og gjøre teite ting etter en spesiell episode. Syns det var litt morsomt at alle trodde at jeg bare var snill,grei og alltid gjorde lekser. Spesielt etter at jeg flyttet på hybel som 17-åring ble jeg mer utagerende.Var ganske sint inne i meg,men tok det aldri ut på andre.Allikevel klarte jeg meg greit på skolen,og etter at jeg byttet linje fikk jeg det mye bedre.Havnet sammen med folk som var mer åpne,laidback og ikke så jævlig dømmende.Var fortsatt stille og sjenert,men hadde det stort sett fint i klassen og ble ikke mobbet mer da.
Gjest Gunfreak Skrevet 21. juli 2013 #26 Skrevet 21. juli 2013 Jeg var han outsideren, som levde mellom gruppene, de som ikke kjente meg syns jeg var rar og skummel, men hadde gode venner som både var populære og andre som var nerdene, (de som var populære hadde jeg som venner siden vi hadde kjent hverandre siden første klasse eller barnehagen) Var også ekstremt upop blandt jentene.
chouette Skrevet 21. juli 2013 #27 Skrevet 21. juli 2013 En svært usikker sjel som gav uttrykk for at hun kunne alt og visste alt.
Sugerøret Skrevet 21. juli 2013 #28 Skrevet 21. juli 2013 (endret) En innadvent grovt mobbet som gjorde meg til en psykisk syk jentunge. Endret 21. juli 2013 av Kårky 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #29 Skrevet 21. juli 2013 hjemme: plikt oppfyllende,gjorde leksene mine, satt barnevakt hver dag så og si.... jeg var også med i fri kirka. og jobba frivillig for min lokale kirke. ellers så drakk jeg,røyka, stjelte, skulket et par ganger. men jeg skrev falsk melding i meldingsboka. stakk av midt på natta for å dra på fest. hadde hemmelig rom på rommet mitt. inni der pleide jeg alltid å gjemme alkohol. og andre ting. Anonymous poster hash: a56ea...b3c
Antique Skrevet 21. juli 2013 #30 Skrevet 21. juli 2013 Var stille og sjenert, og veldig pliktoppfyllende både hjemme og på skolen. Men jeg gjorde også mye "ugang", bare det at jeg aldri ble ferska i det:P levde veldig på det at jeg var "stille, søt og uskyldig"
fjærestein Skrevet 21. juli 2013 #31 Skrevet 21. juli 2013 Spiseforstyrret, ensom, forvirret og veldig ulykkelig. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 21. juli 2013 #32 Skrevet 21. juli 2013 Tja, levde kanskje litt dobbeltliv. Rolig og snill på skolen, men kunne godt drikke meg dritings på fritiden. Folk som traff meg ute fikk ofte hakeslep og ble helt "er du sånn???". Utenom det har jeg alltid væt pliktoppfyllende og snill, ingen større problemer med meg bortsett fra at jeg var deppa og sint i en periode. Var, og er til den dag i dag, ganske drømmende og fjern, men har på samme tid beina litt for godt fastet til jorda, om det gir mening.
Perseverer Skrevet 21. juli 2013 #33 Skrevet 21. juli 2013 Stille og rolig, tilbrakte mye tid alene på gutterommet, satt der og spilte litt gitar og masse spill, hadde allikevel 4 veldig nære venner som jeg fant på ting sammen med, som regel nerdete ting som brettspill, rollespill, data (lan) og en og annen fest. Var nok ganske hemmet av at jeg var litt umoden, og sjenert.
bobler Skrevet 26. oktober 2013 #34 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) en swaggy tenåring Endret 26. oktober 2013 av bobler
Lea2 Skrevet 26. oktober 2013 #35 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg var litt av alt.. Litt sjenert, litt stor i kjeften, utadvendt, litt innadvendt, usikker, humørsjuk og blid. Egenltig er jeg slik ennå, men ikke i så stor grad. Jeg vet ikke spesielt flink på skolen (annet enn noen få fag, der jeg gjorde det veldig bra), men jeg brøt heller ikke veldig mange regler (bare småtteri av og til). Hadde respekt for "voksne".
Gjest RompeRusk Skrevet 26. oktober 2013 #36 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg var snill, pliktoppfyllende og jobbet hardt med både skole og jobb. Var mer av typen som foretrakk å sitte inne lørdagskvelden med film og venninner, enn å dra ut for å feste og drikke. Verken røykte eller drakk før jeg var nærmere 19 Var aldri utagerende eller trass med typisk fjortisoppførsel. .. Med andre ord, har jeg forandret meg svært lite
Gjest Kv84 Skrevet 26. oktober 2013 #37 Skrevet 26. oktober 2013 Sjenert, stille, likte meg ikke på skolen og var overhodet ikke glad i lekser.
absinthia Skrevet 26. oktober 2013 #38 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg hadde nok ganske mange sider, er nok fortsatt ganske lik, bare litt mer moden. Jeg var en alt for sjenert ( pga mobbing) lesehest som hørte på metal, var ganske svartkledd og svart sminket men med en del fargerike innslag av klær, likte å lage egne antrekk, samt å vise de gamle mobberne at jeg ikke hørte på dem og ikke var opptatt av å ligne på " den gemene hop" for å bli mer populær på noen måte. Elsket naturen,, dyr musikk, bøker,kunnskap,var landbruksinteressert, strikket en del, røkte tobakk, gjorde ikke lekser men hadde helt greie karakterer. Hang sammen med nerdene og den smarteste gutten var min beste venn i klassen, skygget unna de fleste jentene, hang også sammen med to faste venninner som er gode venninner den dag i dag (også outsidere på sin måte) + noen eldre gutter og hadde 4 år eldre kjæreste. Mange av de mest populære jentene ble plutselig fryktelig opptatt av å smiske seg innpå meg og mine venninner pga disse eldre kompisene våre, men siden de hadde plaget oss i årevis før dette, var vi ikke særlig interessert i å henge sammen med dem. De trodde forøvrig at vi skeiet mye ut og forsøkte liksom å vise oss at de også festet mye, men det de ikke visste var at i virkeligheten så var de langt mer utagerende enn oss på denne delen - de eldre vennene våre passet alltid på at vi ikke drakk for mye, mens disse jentene drakk seg av bena konstant og guttene de hang med syntes at det bare var en fordel. Hjemme bodde jeg sammen med min mot og lillebror, hadde mer ansvar enn de fleste med både å hente bror i barnehagen, passe ham, vaske mine klær og hånddukene, lage middag en dag i uka + halve helgevasken. Fikk ikke gå ut av huset i helga før jeg hadde gjort min del, så derfor begynte jeg å ta det på torsdag ettermiddag, slik at jeg var ferdig når kjæresten kom fra byen han jobbet i på fredag. Mamma var strengere enn de aller fleste, så det hendte jeg hoppet ut av vinduet om natta for å være sammen med venner på fest. Jeg synes fortsatt at hun overdrev litt og mine barn har heldigvis et åpnere forhold til meg enn det jeg hadde med min mor. Jeg var opptatt av å flytte grenser og kom blant annet konstant 15 -30 minutter for sent inn. Heldigvis hadde jeg en tante som betød mye for meg, siden min mor for det meste var ganske håpløs i mine tenåringsøyne. Jeg gremtes mye over henne og håpte at hun en dag kunne forvandle seg til en litt ungdommelig mor som kunne gå på puben og ta seg en pils med de andre voksne, - hun var rett og slett litt for ordentlig! ..og personlig tror jeg fortsatt at hun hadde hatt godt av å gjøre det. Jobbet en del på gård og var hesteinteressert. Dessverre hadde vi dårlig råd hjemme, siden min mor var student i denne perioden. Edit: glemte å si at jeg var ganske så politisk interessert og forholdsvis langt til venstre med litt anarkosyndikalistisk innslag. Endret 26. oktober 2013 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #39 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er ingen typisk tenåring har jeg hørt. Tror jeg har et syn på verden som ikke så mange andre tenåringer har. Ser på alle som en potensiell venn før jeg blir kjent med dem. Dømmer ingen bevisst. Er opptatt av natur, menneskerettigheter og dyrerettigheter. Er glad jeg har mye tid på å gjøre ting bedre for andre. For ja, jeg tror jeg kan gjøre en forskjell. Når det kommer til voksne mennesker behandler jeg dem som jeg ville behandlet hvem som helst. I mine øyne er alle mennesker uansett hvor gamle de er eller hvor erfarne de er i livet. Jeg behandler ikke voksne med respekt FORDI de er voksne... Jeg behandler mennesker med respekt hvis jeg mener de fortjener respekten min. Jeg har psykiske vansker som gjør skole vannskelig for meg. Så mange ser på meg som et såkalt "problembarn". Voksne mennesker altså. Jeg har veldig sterke meninger. Er ikke redd for å være åpen om hva jeg mener. Har få venner som jeg er veldig glad i. Jeg trives når jeg er alene. Har ganske dårlig selvtillit til tross for at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om meg. Sikkert pågrunnav hormoner og slikt. Har store ambisjoner i livet. Vet hva jeg vil. Blir sett på som veldig rar. Gjør det jeg vil selvom de andre ungdommene syntes jeg er "megateit". Er glad i foreldrene mine og ikke redd for å vise det som jeg vet mange andre tenåringer er. Jeg vet hvor heldig jeg er. Jeg har alt jeg trenger i livet, og er ikke bortskjemt eller misfornøyd med noe. Syntes det er både trist og litt morsomt hvordan voksne (her på KG også) ikke tar unge mennesker seriøst fordi vi ikke har levd like lenge. Anonymous poster hash: 8e03e...8ba 2
Gjest Malanthor Skrevet 26. oktober 2013 #40 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) En sårbar liten tass som skjulte det hele bak en tøff holdning. Endret 26. oktober 2013 av Malanthor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå