Gå til innhold

Til menn; hva er best? Ei dame med BMI på 21, som har hofter, rumpe og pupper, eller ei med en BMI på 16 som du ser beina på, og lite former?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig svar, men her har jo selvfølgelig folk hver sin preferanse.

For min del hadde personligheten uansett vært det utslagsgivende.



Anonymous poster hash: 7e38b...13b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmi på 16?? Da er man undervektig. Innenfor normalen er 19-25, så 21 i BMI så er man slank. 16 er man undervektig..



Anonymous poster hash: d8084...38c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI på 19-21, fit kropp, fast rumpe og små pupper. Perfekt



Anonymous poster hash: 6ac5c...8c4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på forumet er jo en formfull med en BMI på 21...



Anonymous poster hash: eece6...a92
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI trenger for mange ikke ha noe å si, men BMI på 16 er undervektig og menn flest liker litt former tror jeg. Jeg har BMI på 20 (jeg er trent da, og har en skikkelig rumpe og en ellers pen kropp og så og si flatmaga) og var på bytur med kjæresten der vi gikk forbi ei jente som hadde lår på størrelse med hendene mine (jeg tuller ikke. Jeg har faktisk ikke sett noe så tynt på bilder av proana-jenter engang!) og kjæresten sa etterpå at han synes det er ganske mye finere med jenter som har litt kjøtt på beina (og han er en person som ikke kommenterer andre sitt utseende).

Men jeg har virkelig forståelse for at noen sliter med en fysisk sykdom som gjør at de er så tynne og at de ikke kan gjøre noe med det, så jeg skal ikke rope spiseforstyrrelse med en gang jeg ser en tynn jente, men jeg tror det er flottere med en blid jente som er undervektig, men som spiser bra tross det fremfor ei sur kjerring som har en BMI som tilsier normalvektig.



Anonymous poster hash: 932a8...6d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig merkelig sammenligning. En undervektig hvor beina stikker ut vs. en deilig (og normal!) kvinnekropp med pupper og rumpe? Du legger jo veldig opp til svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på forumet er jo en formfull med en BMI på 21...

Anonymous poster hash: eece6...a92

Du mener formfull og slank med BMI på 30 nå sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med slike tråder?

Virker som det går sport i å gjøre narr av andres kropp her inne og jeg skjønner ikke poenget med det.



Anonymous poster hash: 4bd3d...536
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Da jeg var syk, og hadde en BMI på 16 så fikk jeg faktisk masse komplimenter på kroppen min. Da jeg ble friskere og BMIen nærmet seg 20 så fikk jeg kommentarer på at jeg hadde lagt på meg.....onkelen min sa at jeg så bedre ut før ( jeg var 1.72 og 45kg)...



Anonymous poster hash: eece6...a92
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Her på forumet er jo en formfull med en BMI på 21...

Anonymous poster hash: eece6...a92

Men formfull er jo pupper, rumpe og hofter. Men ser at noen her inne skriver "hun var dvask" osv om jenter som har helt flate mager, så jeg tror utrolig mange har et forvridd bilde på hva en slank kropp er. Slank er ikke det samme som tynn, og jeg foretrekker slanke jenter (selv om jeg er heterofil så har jeg lyst å svare) for jeg synes det er finest. Synes også det er vakkert med brede hofter, og skulle ønske jeg hadde det selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et ledende spørsmål, du. Svaret er selvsagt hun med BMI på 21, uten at BMI er et særlig godt mål.

Vi vet jo hvordan slike tråder utvikler seg. Alle svarer hun første, deretter kommer en og sier at "nehei, alle menn er griser og vil bare ha jenter med kropper som tolvåringer". Eller noe sånt. Så går en idiotmann eller to amok og skjeller ut alle kvinner for overnevnte påstand, og så er vi igang igjen.

Anonymous poster hash: 3f750...eb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har BMI på 16.5 og har både hofter, rumpe og pupper. Ingen utstikkende bein heller.

U mad?



Anonymous poster hash: 494fe...4e6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BMI på 16? Da er du sykelig udervektig og trenger behandling, straks!

Hvorfor sammenligne noen som er syklig tynn med en som er slank, i nedre del av normalområf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ts:

Da jeg var syk, og hadde en BMI på 16 så fikk jeg faktisk masse komplimenter på kroppen min. Da jeg ble friskere og BMIen nærmet seg 20 så fikk jeg kommentarer på at jeg hadde lagt på meg.....onkelen min sa at jeg så bedre ut før ( jeg var 1.72 og 45kg)...

Anonymous poster hash: eece6...a92

Om du mener syk som i at du hadde spiseforstyrrelse, må jeg virkelig si at onkelen din er en idiot som sier noe sånt.

Jeg må også si det at jeg kjenner meg litt igjen, for jeg gikk opp til 62 kilo noen år etter at jeg var syk (ikke spiseforstyrrelse) samtidig som jeg da kom i puberteten og fikk rumpe og pupper og alt, og da ble jeg fortalt hele tiden av søster og far at nå måtte jeg passe vekta, og jeg var ikke litt rund engang. Jeg hadde en helt normal, slank kropp. Men man er i en litt sårbar alder da, så jeg vet at det virkelig stikker å høre sånt, og jeg synes det er idioti å si sånt til en ung jente.

Nå veier jeg 10 kilo mindre uten at jeg har gjort noe for å gå ned, og jeg synes ikke at jeg var noe styggere da jeg veide 10 kilo mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er så obviuos, så skjønner ikke poenget med å starte en slik tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts:

Da jeg var syk, og hadde en BMI på 16 så fikk jeg faktisk masse komplimenter på kroppen min. Da jeg ble friskere og BMIen nærmet seg 20 så fikk jeg kommentarer på at jeg hadde lagt på meg.....onkelen min sa at jeg så bedre ut før ( jeg var 1.72 og 45kg)...

Anonymous poster hash: eece6...a92

Stygt sagt av han! Fres tilbake :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med slike tråder?

Virker som det går sport i å gjøre narr av andres kropp her inne og jeg skjønner ikke poenget med det.

Anonymous poster hash: 4bd3d...536

Små mennesker har små gleder, veit du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, elendig bilde, men her er kroppen min. Om enn i et litt rart perspektiv; dere ser at jeg ikke er et beinrangel som er klar til å falle sammen hvert øyeblikk, eller? Jeg har en BMI på 16,5 og er ifølge enkelte sykelig undervektig og trenger hjelp, til tross for at kroppen min fungerer aldeles utmerket.

2qa8ion.jpg

Og dette kommer nok som et sjokk på noen av dere: Jeg har stor B/liten C-cup og måler nesten 90 cm rundt hoftene.

Så nei, lav BMI er ikke synonymt med sjukelig undervektig og bein som stikker ut overalt.



Anonymous poster hash: 494fe...4e6
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, elendig bilde, men her er kroppen min. Om enn i et litt rart perspektiv; dere ser at jeg ikke er et beinrangel som er klar til å falle sammen hvert øyeblikk, eller? Jeg har en BMI på 16,5 og er ifølge enkelte sykelig undervektig og trenger hjelp, til tross for at kroppen min fungerer aldeles utmerket.

2qa8ion.jpg

Og dette kommer nok som et sjokk på noen av dere: Jeg har stor B/liten C-cup og måler nesten 90 cm rundt hoftene.

Så nei, lav BMI er ikke synonymt med sjukelig undervektig og bein som stikker ut overalt.

Anonymous poster hash: 494fe...4e6

Du er sykelig udervektig og trenger behandling, straks!

Anonymous poster hash: a8a9b...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...