Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere er så skjønne dere som elsker henne så høyt.

Anonymous poster hash: 80d88...a0e

Really? Hvordan er det mulig å være så trangsynt å ikke kunne se at det faktisk går ann å engasjere seg i fotballfruen uten at man elsker henne høyt? Jeg engasjerer meg fordi jeg er sterkt i mot mobbing (spesielt av personer man aldri har sett, møtt eller snakket med). Jeg hadde engasjert meg like mye om det så gjaldt tcmn, andrea b, ulrikke lund etc - nettopp fordi det som blir skrevet her inne noen ganger bare er så meningsløst og helt ute å kjøre at jeg ikke finner ord.

Anonymous poster hash: dd2d5...e70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til AB # 60: Jeg synes faktisk at de som argumenterer MOT mobbing av fruen, som oftest holder seg på et saklig nivå og kritiserer de og det som er verdt å kritisere. Mens de som er FOR mobbing av fruen ofte bare ser ting fra en side, og kritiserer absolutt alt de kan finne. Og det er ikke snakk om å kunne se noe positivt, eller se saken fra en annen side!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

^ Har lurt på dette... Om det er ok å skrive en engelsk forkortelse (adlink), I steden for å skrive hele ordet på Norsk....? (reklame)

Anonymous poster hash: 6a9c2...147
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

^ Har lurt på dette... Om det er ok å skrive en engelsk forkortelse (adlink), I steden for å skrive hele ordet på Norsk....? (reklame) Anonymous poster hash: 6a9c2...147

Nei det holder ikke. Det skal stå reklame øverst på alle innlegg som er reklame.

En annen ting som jeg reagerer på i forhold til reklamingen hennes, er at ofte at har valgt å føre på reklame i ettertid. F.eks. de sponsa turene. Da mente hun det holdt at hun hadde nevnt det i ett innlegg at turen er (delvis) sponset, og valgte å ikke merke noen innlegg fra turen. Før lang tid etterpå.

Anonymous poster hash: b5a04...935

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Really? Hvordan er det mulig å være så trangsynt å ikke kunne se at det faktisk går ann å engasjere seg i fotballfruen uten at man elsker henne høyt? Jeg engasjerer meg fordi jeg er sterkt i mot mobbing (spesielt av personer man aldri har sett, møtt eller snakket med). Jeg hadde engasjert meg like mye om det så gjaldt tcmn, andrea b, ulrikke lund etc - nettopp fordi det som blir skrevet her inne noen ganger bare er så meningsløst og helt ute å kjøre at jeg ikke finner ord.

Når de utleverer livet sitt så mye så kan de ikke forvente noe annet at folk diskuterer, blir oppgitt, sjokkert eller noen digger. Diggerene er de som elsker henne og ser opp til henne og disse rosaboblene, de ønsker å være som dem, se ut som dem og bli som dem. Men når de fronter kun shopping, klær, sko, falske negler, falskt hår, botox, restylane, silikon pupper osv så er det feil forbilder for skjøre jenter fra 13 år og oppover. Spiseforstyrrelser er også et tema, mange føler seg stygge og feite når de leser bloggene, og da burde de ikke lese de, eller rosaboblene kunne ha frontet andre og bedre verdier.

• Liker 5
Skrevet

Jeg,på snart 27 år,føler meg innimellom ufresh og ikke bra nok når jeg leser disse "perfekte" bloggene. Lurer på hvordan en hormonell 14 åring føler seg.. :klo:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser at de trillet hjem etter middagen i går. Sukk.

Anonymous poster hash: 554cc...907

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Til og med forsiden på tv2s hjemmesider har et oppslag om (fraværet av) gravidmagen. Det er flere som lurer...

Anonymous poster hash: 95d1b...c42
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hun kan være mindre på vei en antatt også da, bare for å lure oss til ¨å tro at hun er sylslank som gravid. Når anrektiske faktisk legger på seg og får mage. Rannveig Heitmann veide 55 kg før gravid og nå er hun 72 kg og har stor og fin mage, men viser den gladelig frem selv om hun føler seg smellfeit da. Jeg tror ikke vi får se slike bilder av fruen.

Endret av Niennas
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TV2 skriver også om dette nå ser jeg, for en nyhet. Det er jo ikke en nyhet om hun har mage eller ikke.

Men Kate Middelton skal føde snart og hun har stor og fin mage, enda så syltynn hun var.

Gjest TinaT
Skrevet

TV2 skriver også om dette nå ser jeg, for en nyhet. Det er jo ikke en nyhet om hun har mage eller ikke.

Men Kate Middelton skal føde snart og hun har stor og fin mage, enda så syltynn hun var.

Man så omtrent ikke magen til Kate før hun var 6 måneder på vei.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hun kan være mindre på vei en antatt også da, bare for å lure oss til ¨å tro at hun er sylslank som gravid. Når anrektiske faktisk legger på seg og får mage. Rannveig Heitmann veide 55 kg før gravid og nå er hun 72 kg og har stor og fin mage, men viser den gladelig frem selv om hun føler seg smellfeit da. Jeg tror ikke vi får se slike bilder av fruen.

Hva skal hun lure oss til å tro senere da, at hun er to måneder på overtid? Ærlig talt, spekulasjonene deres når nye høyder.

Anonymous poster hash: c9f04...405

Endret av Niennas
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ser det er mange på insta som skriver at LK ligner på Alexander Rybak- jaggu!

Er det bare jeg som synes at de toalettmappene fra Lulu som mange bloggere fullroser er grelle?

Anonymous poster hash: 778ce...a3a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet jo selvsagt ikke hva damen tenker, men det virker som om hun er veeeldig opptatt av at leserne skal se hvor tynn hun er på tross av en fem måneder lang graviditet.

Selvsagt skal man tenke på å holde seg i form og ikke spise som en flodhest, men det er noe litt vel krampaktig over å forbrenne 1000 kalorier om dagen og konstant dokumentere at man ikke er synlig gravid. Jeg reagerer særlig når det kommer fra henne, med fortiden som spiseforstyrret. (Selv om det i følge henne varte bare et kvarters tid)

Håper hun etterhvert greier å nyte at hun kommer til å bli større, for det kan ikke være noe kjekt å føle det slik....

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

ser det er mange på insta som skriver at LK ligner på Alexander Rybak- jaggu! Er det bare jeg som synes at de toalettmappene fra Lulu som mange bloggere fullroser er grelle? Anonymous poster hash: 778ce...a3a

Haha, ja de er grusomme! Jeg sier det igjen, all den reklameringen til bloggerne har motsatt virkning for min del. Jeg vet hva jeg i allefall ikke skal kjøpe.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal hun lure oss til å tro senere da, at hun er to måneder på overtid? Ærlig talt, spekulasjonene deres når nye høyder.

Anonymous poster hash: c9f04...405

Vi får se når hun føde da vet du. Mange føder med keisersnitt 5 uker før termin for å unngå strekkmerker.

AnonymBruker
Skrevet

Vi får se når hun føde da vet du. Mange føder med keisersnitt 5 uker før termin for å unngå strekkmerker. Anonymous poster hash: 80d88...a0e

At det var sa du?!

Gjest TinaT
Skrevet

Vi får se når hun føde da vet du. Mange føder med keisersnitt 5 uker før termin for å unngå strekkmerker.

Vi bor ikke i Hollywood. Det er ingen som kan bestille keisersnitt lenge før termin for å slippe strekkmerker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Joda, de med fødselsangst kan. Vet om mange som har fått lett keisersnitt her.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, de med fødselsangst kan. Vet om mange som har fått lett keisersnitt her. Anonymous poster hash: 80d88...a0e

Skulle tatt seg å løpt til jordmora for å få satt i gang fødselen fordi jeg hadde strekkmerkeangst ja

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...