AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #21 Skrevet 16. juli 2013 Hamburger, pommes frites og en øl til Lars Kristian. Kaffe, vann og en cocktail til fotballfrue. Wow, ble mye mat på fotballfrue gitt. ;-P Anonymous poster hash: 0c3bd...80e Tenk deg litt om da! Du kan ikke vite hva hun spiser resten av dagen. Selv om hun ikke dokumenterer det, så spiser hun nok flere måltid. Er det mulig å være dum eller. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #22 Skrevet 16. juli 2013 Men jeg synes det var veldig rart at hun la ut bilde av kvitteringen fra restauranten. Var det for å skryte av at hun ikke hadde spist? Eller hva var det egentlig? Anonymous poster hash: ab26c...415 Kanskje for at visse personer inne på et visst forum skal gå rett på ;-) Anonymous poster hash: dd2d5...e70 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #23 Skrevet 16. juli 2013 Jeg skal innrømme at jeg tenker litt på hvordan det blir for den lille frøkna deres å vokse opp. Altså, jeg tror de kommer til å være knallbra foreldre på mange områder, men hvordan blir det for ei lita jente å vokse opp i et hjem der utseendet står så voldsomt i fokus? Et hjem der man fyller på lepper som man ikke synes er fyldige nok, der man spleiser på enorme mengder med hår fordi man ikke synes det man har fra naturens side er bra nok, et hjem der det er et must å bleike tennene månedelig. Hva gjør det med barn og unge å vokse opp med at dette er naturlig? Jeg tenker at det må gjøre noe med selvbildet; at sånn man er ikke bra nok. Man må fikse på det. Og skrekk og gru om jenta googler pappaen sin når hun blir fjortis og leser om uttalelsene hans om at Beyonce er smellfeit. Hvordan skal han forklare det til henne? Anonymous poster hash: 4a7c0...544 20
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #24 Skrevet 16. juli 2013 Kanskje for at visse personer inne på et visst forum skal gå rett på ;-) Anonymous poster hash: dd2d5...e70 Så hun vil gi inntrykk av at hun ikke spiser? Anonymous poster hash: ab26c...415 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #25 Skrevet 16. juli 2013 ^ Har du noen gang tenkt på at man kanskje forandrer seg når man får barn? Alle mødre har vel selv en gang vært unge, fulle, gjort dumme ting, pyntet seg, noen har kanskje tatt litt ekstra vare på utseendet, men har da mistet fokuset på dette etter at barnet deres ble født. Jeg vet i alle fall at jeg kommer til å ha andre verdier i livet når jeg en gang får barn, og jeg kommer selvfølgelig ikke til å leve livet mitt slik jeg gjør nå. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #26 Skrevet 16. juli 2013 ^ Ups, kommentaren min var til det andre innlegget over. Anonymous poster hash: dd2d5...e70
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #27 Skrevet 16. juli 2013 Til AB # 34 : Ja, det blir flere diskusjoner om henne da, og flere klikk. Smart dame Anonymous poster hash: dd2d5...e70
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #28 Skrevet 16. juli 2013 Tenk deg litt om da! Du kan ikke vite hva hun spiser resten av dagen. Selv om hun ikke dokumenterer det, så spiser hun nok flere måltid. Er det mulig å være dum eller. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 Hun pleier som regel å ta bilde av lunsjen sin de gangene hun spiser det. I tillegg så sitter de ute, Lars Kristian har bestilt hamburger og pommes frites, mens fotballfrue sitt og ser på? Synes det er merkelig. Det er vel ganske normalt å bestille mat sammen. Anonymous poster hash: 0c3bd...80e 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #29 Skrevet 16. juli 2013 Jeg skal innrømme at jeg tenker litt på hvordan det blir for den lille frøkna deres å vokse opp. Altså, jeg tror de kommer til å være knallbra foreldre på mange områder, men hvordan blir det for ei lita jente å vokse opp i et hjem der utseendet står så voldsomt i fokus? Et hjem der man fyller på lepper som man ikke synes er fyldige nok, der man spleiser på enorme mengder med hår fordi man ikke synes det man har fra naturens side er bra nok, et hjem der det er et must å bleike tennene månedelig. Hva gjør det med barn og unge å vokse opp med at dette er naturlig? Jeg tenker at det må gjøre noe med selvbildet; at sånn man er ikke bra nok. Man må fikse på det. Og skrekk og gru om jenta googler pappaen sin når hun blir fjortis og leser om uttalelsene hans om at Beyonce er smellfeit. Hvordan skal han forklare det til henne? Anonymous poster hash: 4a7c0...544 Får i hvert fall håpe hun slipper lese disse trådene på kvinneguiden, folk må vel vokse fra hetsingen innen den tid får vi håpe. Anonymous poster hash: c9f04...405 7
Gjest Lypcha Skrevet 16. juli 2013 #30 Skrevet 16. juli 2013 Får i hvert fall håpe hun slipper lese disse trådene på kvinneguiden, folk må vel vokse fra hetsingen innen den tid får vi håpe.Anonymous poster hash: c9f04...405 Enig med denne. Vet ikke hva son er verst å lese jeg. At pappa syns beyonce er for stor eller all den dritten som blir slengt om mor på dette forumet. Jeg syns det virker som om fotballfrue har masse kjærlighet å gi. Det er det viktigste for barnet de får. At hun blir elsket. Og det er jeg ganske sikker på at hun blir uansett. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #31 Skrevet 16. juli 2013 Hun pleier som regel å ta bilde av lunsjen sin de gangene hun spiser det. I tillegg så sitter de ute, Lars Kristian har bestilt hamburger og pommes frites, mens fotballfrue sitt og ser på? Synes det er merkelig. Det er vel ganske normalt å bestille mat sammen. Anonymous poster hash: 0c3bd...80e Ja, men kanskje hun ikke var sulten akkurat da? Kanskje hun spiste nok resten av dagen? Dette er ting ingen av oss kan vite. Jeg synes det blir for dumt å skulle kritisere henne for å ikke spise et måltid sammen med mannen! Anonymous poster hash: dd2d5...e70 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #32 Skrevet 16. juli 2013 ^ Har du noen gang tenkt på at man kanskje forandrer seg når man får barn? Alle mødre har vel selv en gang vært unge, fulle, gjort dumme ting, pyntet seg, noen har kanskje tatt litt ekstra vare på utseendet, men har da mistet fokuset på dette etter at barnet deres ble født. Jeg vet i alle fall at jeg kommer til å ha andre verdier i livet når jeg en gang får barn, og jeg kommer selvfølgelig ikke til å leve livet mitt slik jeg gjør nå. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 Alle har gjort og sagt mye de angrer på under ungdomstida. Forskjellen her er jo at de fleste ikke har blogg eller har utlevert tåpelige og kritikkverdige utsagn på nettet. Det er jo nettopp dette som er så skummelt ved å utlevere seg selv så til de grader på Internett. Det står der for alltid. Uansett nye verdier eller holdninger.Anonymous poster hash: b5a04...935 4
Gjest susidusi Skrevet 16. juli 2013 #33 Skrevet 16. juli 2013 Alle har gjort og sagt mye de angrer på under ungdomstida. Forskjellen her er jo at de fleste ikke har blogg eller har utlevert tåpelige og kritikkverdige utsagn på nettet. Det er jo nettopp dette som er så skummelt ved å utlevere seg selv så til de grader på Internett. Det står der for alltid. Uansett nye verdier eller holdninger.Anonymous poster hash: b5a04...935 Enig! Hadde ikke syns det hadde vært så kult å lese så mye om mora mi på nettet. Dette gjelder jo alle mammabloggere.. Men nå er jo ikke fotballfrue den verste da hun er jo en av de mer seriøse bloggerne, men still... hele Norge vet jo mye om livet hennes.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #34 Skrevet 16. juli 2013 Hun har hvertfall fått noen enorme pupper i uke 21. Rart at ikke magen og puppene vokser i omtrent samme tempo? (ikke kritikk eller noe - jeg har ikke peiling på graviditet) Men jeg synes det var veldig rart at hun la ut bilde av kvitteringen fra restauranten. Var det for å skryte av at hun ikke hadde spist? Eller hva var det egentlig? Anonymous poster hash: ab26c...415 Tror det var for å vise fram godteriet de hadde fått. Anonymous poster hash: 91f3f...25e 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #35 Skrevet 16. juli 2013 Enig med denne. Vet ikke hva son er verst å lese jeg. At pappa syns beyonce er for stor eller all den dritten som blir slengt om mor på dette forumet. Jeg syns det virker som om fotballfrue har masse kjærlighet å gi. Det er det viktigste for barnet de får. At hun blir elsket. Og det er jeg ganske sikker på at hun blir uansett. Som datter av en forelder som blir til tider utskjelt av villt fremmede for den (i mine øyne gode) jobben han gjør, kan jeg si at jeg ville funnet det mange ganger verre om jeg skulle ha lest at min forelder syntes at helt normale mennesker er for tjukke! Sånn sett vil det i mine øyne være verre for de som oppdager at sine mødre snakker dritt om FF. Anonymous poster hash: df9e4...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #36 Skrevet 16. juli 2013 Er vel ikke lenge til, så er vi kommet til del 20 Anonymous poster hash: cba5a...3a8
Gjest TinaT Skrevet 16. juli 2013 #37 Skrevet 16. juli 2013 Jeg skal innrømme at jeg tenker litt på hvordan det blir for den lille frøkna deres å vokse opp. Altså, jeg tror de kommer til å være knallbra foreldre på mange områder, men hvordan blir det for ei lita jente å vokse opp i et hjem der utseendet står så voldsomt i fokus? Et hjem der man fyller på lepper som man ikke synes er fyldige nok, der man spleiser på enorme mengder med hår fordi man ikke synes det man har fra naturens side er bra nok, et hjem der det er et must å bleike tennene månedelig. Hva gjør det med barn og unge å vokse opp med at dette er naturlig? Jeg tenker at det må gjøre noe med selvbildet; at sånn man er ikke bra nok. Man må fikse på det. Og skrekk og gru om jenta googler pappaen sin når hun blir fjortis og leser om uttalelsene hans om at Beyonce er smellfeit. Hvordan skal han forklare det til henne? Anonymous poster hash: 4a7c0...544 Han kan jo vise beklagelsen han offentliggjorde like etter. Tror du ikke datteren synes det er greit? At han mistet hodet fordi han var lei av å lese hetsen mot Caroline og kroppen hennes? Forstår ikke at du drar opp dette i tråd etter tråd når du vet han har gått ut offentlig og beklaget uttalelsen. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #38 Skrevet 16. juli 2013 Ser hun har lagt ut bilde av seg uten sminke nå. Så pen hun er uten sminke, mye penere enn når hun er oppdollet etter alle kunstens regler, mener nå jeg! Og øynene hennes kom mye bedre frem også. Anonymous poster hash: 6dbe0...100 Unnskyld meg, men pen uten sminke? Hun ser forferdelig gammel ut og gusten i huden. Synes derimot hun ser ganske bra ut med sminke. Anonymous poster hash: 83f24...923 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #39 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Nei vet dere hva, vi trenger denne tråden. Ikke steng igjen, please. Og jeg ville vært sur og gretten om min mor brettet ut barndommen min på en blogg. Ala Anna Rassmussen gjør med barnet sitt, og fru Mæla. Ja de er mange mammabloggere der ute. Ikke kjekt å google seg selv og man finner dagens out fit til en 2 åring i bleie. Nei, det er verre det da. Ikke sikkert fruen skal blogge om babyen, men kanskje fokusere på utseende sitt etter fødsel og amming? Hvordan bli like stram, tynn og få sprettpupper etterpå. Anonymous poster hash: 80d88...a0e Endret 17. juli 2013 av Niennas 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #40 Skrevet 16. juli 2013 Til AB # 34 : Ja, det blir flere diskusjoner om henne da, og flere klikk. Smart dame Anonymous poster hash: dd2d5...e70 Jeg synes ikke det er smart. Med tanke på hvilke signaler det sender ut til de unge leserne hennes. Eller de voksne for den saks skyld. Anonymous poster hash: ab26c...415
Fremhevede innlegg