Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg skjønner det ikke selv, at falskhet skal selge så bra. For det er vel falskhet når en må kjøpe seg tannbleking, restylane, påsatt hår, løse negler, spray tan osv???

Og ikke minst dyrt. Skal deres døtre få alt dette når de vokser opp? Holder det ikke være seg selv i dag?

Anonymous poster hash: 80d88...a0e
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men... jeg skjønner ikke. Hvordan er dere et bedre forbilde for barn da? "Hvis du synes noen er en superteit wannabe superstar, så er det helt greit å slenge dritt om dem anonymt på nett altså".

.

En ting jeg ikke skjønner, er hvorfor dere som kritiserer oss som kritiserer FF skjærer alle over en kam. Mange slenger ut eder og galle om henne, og det støtter jeg ikke. MEN det er mye hun kan kritiseres for, og det bør absolutt være lov å diskutere henne. Hun engasjerer voldsomt, og mange har en mening om henne. Men ikke alle eier folkeskikk og klarer heller ikke la være å pirke på alt hun gjør. Noen er direkte stygge mot henne her inne, og det er derfor denne tråden dør ut i de mest usaklige kommentarer om hvor grelle hunder hun har, hvor gammel hun ser ut osv osv. Men det er nå sånn at det er slike innlegg som fyller mesteparten av tråden her, og da blir det vanskelig å få til noe vettug debatt om FF.

Det jeg lurer på, er om det vanskelig for dere å innse at det faktisk går an å være kritisk til henne UTEN å være misunnelig, feit, stygg eller fattig? Og ikke minst uten å være frekk, stygg i munnen eller usaklig? Spent på svar på denne, jeg...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

.

En ting jeg ikke skjønner, er hvorfor dere som kritiserer oss som kritiserer FF skjærer alle over en kam. Mange slenger ut eder og galle om henne, og det støtter jeg ikke. MEN det er mye hun kan kritiseres for, og det bør absolutt være lov å diskutere henne. Hun engasjerer voldsomt, og mange har en mening om henne. Men ikke alle eier folkeskikk og klarer heller ikke la være å pirke på alt hun gjør. Noen er direkte stygge mot henne her inne, og det er derfor denne tråden dør ut i de mest usaklige kommentarer om hvor grelle hunder hun har, hvor gammel hun ser ut osv osv. Men det er nå sånn at det er slike innlegg som fyller mesteparten av tråden her, og da blir det vanskelig å få til noe vettug debatt om FF.

Det jeg lurer på, er om det vanskelig for dere å innse at det faktisk går an å være kritisk til henne UTEN å være misunnelig, feit, stygg eller fattig? Og ikke minst uten å være frekk, stygg i munnen eller usaklig? Spent på svar på denne, jeg...

Ja dette lurer jeg også på. Jeg synes hun bør og kan diskuteres, da hun sitter i en posisjon som er selvvalgt og ønsket, og det at hun nå troner øverst i den posisjonen hun er i.

Jeg synes det bør diskuteres reklamering, og manglende merking av det. Og jeg synes til grad utseendet hennes kan diskuteres da det reklameres heftig for skjønnhetsprodukter, og så viser det seg at mye med henne er juks, feks; exstensions, restylane, tannbleking mm. Jeg kaller det juks. Du kan ikke reklamere for en sjampo og si at den gjør underverker for håret, så viser det seg at det ikke er ens eget hår engang..

Anonymous poster hash: b5a04...935

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

.

Det er jo ingen som blir skjært over en kam, det står jo klart og tydelig at disse innleggene gjelder de som mobber Caroline. Om du føler at du går under den definisjonen, så kan du ta det til deg. Hvis ikke, er det ingen grunn til å bli fornærmet.

Anonymous poster hash: dd2d5...e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske forskjell på hennes og Rannveigs bilder, hun siste er ikke flau over gravidmagen sin

Hvis vi skal begynne å sammenligne fruen med Rannveig tror jeg fruen kommer godt utav det til syvende og sist :fnise:

Noe av de bildene fra Nelly syntes jeg ikke var så heldige, iallefall ikke det første. Et eller annet rart hun gjør med ansiktet sitt..

Anonymous poster hash: d3e02...339

Det ser ut som hun har et lazy eye, har sett det på flere bilder. Kanskje det er noe sykdom inn i bildet som gjør det :klo:

trist at de ikke greier å gjøre mer ut av Tour de France-turen sin. Jeg hadde gitt min høyre arm for å være i Paris ikveld samt vært tilstede ved tidligere etapper.....hun diller rundt i butikker og kommer forsent til rytterne, forsent til stengingen av fjellet etc....HALLO. Heldigvis fikk hun komme inn på presseområdet daaaah......

Anonymous poster hash: 3aba1...456

Jeg hadde nok prøvd å dra ut tiden slik som henne, tror samboeren måtte dratt meg opp til disse fjellene for å se på tdf-syklister.. Men siden dette er bursdagsgaven til mannen hennes, så kunne hun nok engasjert seg litt mer for hans skyld ja. Kanskje han ikke er så blodfan som hun skal ha det til, og at det er mer for imaget at de dro dit.

Anonymous poster hash: 049a0...48e

AnonymBruker
Skrevet

Enig, de bildene fra Nelly var lite fine. Altfor mye photoshop, og hun kan ikke helt det der med posering. Alt ser så anstrengt ut hele tiden.

Anonymous poster hash: 6ed19...8d3
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har alltid ment at LV er BLODHARRY. Jeg forbinder det så med fake juggel fra Tyrkia ol. Men når det er sagt, hadde nok jeg også kostet på en elegant stelleveske dersom jeg hadde penger til det:) Men LV er så harrrrry.

Noen som vet prisen?

Anonymous poster hash: 778ce...a3a

6500 :-)

Endret av Rori
AnonymBruker
Skrevet

Noen er sikkert misunnelige, men helt ærlig er ikke jeg det. Klart hun har fått til noe bra med bloggen sin, som hun lever godt på. Det kan jeg misunne henne for. Virker deilig å kunne styre hverdagen sin på den måten. Jeg jobber fulltid, studerer og har en liten gutt. Men jeg har det bra med meg selv. Kunne aldri tenkt meg huset hennes på landet- trives mye bedre i byen i leilighet. Mannen hennes kunne jeg iallfall ikke tenkt meg, da jeg mener han er blottet for sympati. Hva bloggen angår synes jeg det virker tomt og lite givende å blogge om alle reklameprodukter hun blir tilsendt, ta flere hundre antrekksbilder, posere kun fra ene siden, dille med hår og sminke osv osv. Det hadde aldri gitt meg noe i lengden. Nei, misunnelig på hele pakken hennes er jeg ærlig talt ikke, og det tror jeg flere holder med meg i.

Du mener han er blottet for sympati ja.. Da må han jo være det, for du kjenner han vel godt siden du kan mene dette?

Anonymous poster hash: f9722...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Det er ufattelig mange som driver med sjikane, som ler av henne og er usaklige. Det er de som blir kritisert, er det vanskelig for deg å innse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Det er jo litt ekstra dyrt å reise til de stedene hvor TdF er de aktuelle dagene, da de skrur prisene opp, og ferie i Cannes er jo alltid dyrt. Betalte i hvert fall ca. 8000,- for 2 netter i Paris (!!!) dette inkludert frokost, og Eden Hotell i Cannes kostet rundt 6000,- for 3 netter inkl. frokost, mens Annecy ble rundt 4000,- uten frokost. Leiebilen kostet vel rundt 5000,- for en uke uten bensin, og flybillettene ble vel ca. 6000,- tur-retur for 2 :) Såååå. . uten mat og drikke og bensin ser vi på nesten 30.000,-

Men dette var en 30-årsgave til Lars-Kristian fra meg, så jeg satt budsjettet litt høyt :)

Klem"

Satte budsjettet litt høyt ;)

Anonymous poster hash: 74776...43f

• Liker 3
Skrevet

Du mener han er blottet for sympati ja.. Da må han jo være det, for du kjenner han vel godt siden du kan mene dette?

Herregud, det er må jeg da få lov til å mene. Han utleveres på bloggen han også, og kommenterer og debatterer heftig både der og i andre fora. Trenger ikke kjenne han personlig for å gjøre meg opp en mening om ham...

• Liker 3
Gjest RompeRusk
Skrevet

Hmm, da lurer jeg på hvordan de definerer en "dyr" gave, når budsjettet ligger "litt høyt" på 30.000... :fnise:

Men hun fikk vel også splitter ny bil i julegave..

Gjest TinaT
Skrevet (endret)

Fyren er ganske blottet for sympati. Man må ikke kjenne noen like godt som søsteren sin for å få med seg det, det holder å slå av noen ord.

Anonymous poster hash: e3f37...01d

Ja, man trenger ikke være lenge på KG for å få med oss at det er mange som er totalt blottet for sympati og empati..

Jeg for min del priser meg lykkelig for at jeg ikke har noen av dere i vennekretsen min.

Endret av TinaT
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

er virkelig det å blogge den eneste jobben? står vedkommende opp hver dag og holder på med dette? ufattelig synes jeg, synes det virker nitrist, ingen kollegaer, ingen samfunnsverdi i det man gjør

Anonymous poster hash: 9b6ee...977
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man trenger ikke være lenge på KG for å få med oss at det er mange som er totalt blottet for sympati og empati..

Jeg for min del priser meg lykkelig for at jeg ikke har noen av dere i vennekretsen min.

Jeg velger å tro at de som mobber her ikke oppfører seg på samme måte i det virkelige liv. Det er vel noe med at på nett må man ikke ta konsekvensen av det man skriver, og enkelte benytter det til å få ut mobbelysten. Når det er sagt så kan man jo ikke se bort fra at det er de samme som mobber på landets skoler og arbeidsplasser.

Anonymous poster hash: c9f04...405

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Siden dette er min sjette ryddemelding på en uke så stenges tråden.

Niennas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...