AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #41 Skrevet 16. juli 2013 Herrefred; mannen til FF er sunnmøring, de er kjent for å være breikjefta. Den kommentaren om Beyonce kom nok som følge av at han var drittlei hetsen av kona sin kropp. Hvorfor er det mere greit å kommentere FF sin kropp og ikke Beyonce sin? Han har jo beklaget det i etterkant. Men i disse trådene her om FF så blir man jo skutt om man sier noe positivt... Anonymous poster hash: d3e02...339 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #42 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Hvem står opp 7 på ferie for å løpe på stranda? Anonymous poster hash: 80d88...a0e Endret 17. juli 2013 av Niennas 2
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #43 Skrevet 16. juli 2013 Hvem står opp 7 på ferie for å løpe på stranda? Vent litt, de er jo ikke på ferie.Sponset tur for å reklamere igjen. Hun får det til Fruen altså, reiser hit og dit på reiseselskapenes regning.... Anonymous poster hash: 80d88...a0e Hei hei! Ro ned litt. Var nettopp på ferie i 14 dager, og 13 av disse 14 dagene var jeg oppe rundt halv 7 og dro på trening en liten times tid. Jeg trener hver dag, det er like naturlig for meg som å spise mat 3-4 ganger om dagen, pusse tenner, osv. Så å gå 14 dager uten trening blir bare rart. Skjønner frua godt som vil være aktiv på ferie jeg.
skruf Skrevet 16. juli 2013 #44 Skrevet 16. juli 2013 Hvem står opp 7 på ferie for å løpe på stranda? Vent litt, de er jo ikke på ferie.Sponset tur for å reklamere igjen. Hun får det til Fruen altså, reiser hit og dit på reiseselskapenes regning.... Anonymous poster hash: 80d88...a0e Jeg har nettopp vært på ferie, og våknet først av alle hver dag, sånn ca kl 6.30 gresk tid. Så jeg tok meg noen joggeturer på morgenkvisten, sånn som jeg også gjør når jeg er hjemme. Jeg måtte ikke opp så tidlig, men våknet likevel. Er dog ikke gravid, men jeg trente aktivt i begge svangerskapene mine. Etter hva jeg har lest så er det ikke en sponset tur, men FF sin bursdagsgave til mannen. De fleste bloggere blogger jo om ferien sin selv om den ikke er sponset.
skruf Skrevet 16. juli 2013 #45 Skrevet 16. juli 2013 Ser jo tydelig babymage på de bildene der hun har badedrakt og skjørt. Jeg trente fortsatt aktivt da jeg var 5mnd på vei, med begge barna mine. Faktisk; med min første så var jeg med og danset på en ballettforestilling i uke 19. Klin flat mage og jeg hadde på meg tettsittende ballettdrakt.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #46 Skrevet 16. juli 2013 (endret) FF mener selv hun har synlig mage nå, og har slettet nesten alle de skeptiske kommentarene under bildet på instagram.Anonymous poster hash: 74776...43f Jeg klarte ikke se noe mage jeg, vanskelig med dårlig lys og svart shorts. Det som stakk ut var jo magemuskler.. Hun pleier som regel å ta bilde av lunsjen sin de gangene hun spiser det. I tillegg så sitter de ute, Lars Kristian har bestilt hamburger og pommes frites, mens fotballfrue sitt og ser på? Synes det er merkelig. Det er vel ganske normalt å bestille mat sammen. Anonymous poster hash: 0c3bd...80e Kanskje hun er dårlig? Kanskje hun var mett? Kanskje han var veldig veldig sulten? Når jeg gikk inn i denne sjuende tråden hadde jeg ikke forventet at jeg skulle sitte her og forsvare frua, for jeg er ikke noe fan av henne. Men MANGE av innleggene her er grovt på kanten, og mye er spekulasjon og fantasier. Flere her som tydeligvis ønsker at enda en tråd skal bli stengt.. Anonymous poster hash: 049a0...48e Endret 17. juli 2013 av Niennas 3
Wonderbitch Skrevet 17. juli 2013 #47 Skrevet 17. juli 2013 Wow! Mange av dere her inne virkerrett og slett sinte på henne! Hvorfor det egentlig? 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #48 Skrevet 17. juli 2013 Det kan umulig bare være meg som synes Frua minner om en mer Hollywood, yngre, blond og solbrun versjon av Bree Van De Kamp?????? Anonymous poster hash: 6dbe0...100 10
Wonderbitch Skrevet 17. juli 2013 #49 Skrevet 17. juli 2013 Det kan umulig bare være meg som synes Frua minner om en mer Hollywood, yngre, blond og solbrun versjon av Bree Van De Kamp??????Anonymous poster hash: 6dbe0...100 Haha! Spot on! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #50 Skrevet 17. juli 2013 Jeg synes ikke det er smart. Med tanke på hvilke signaler det sender ut til de unge leserne hennes. Eller de voksne for den saks skyld. Anonymous poster hash: ab26c...415 Hvilke signaler det sender ut? Det er vel ingen andre enn damer fra kvinneguiden som nøye skanner kvitteringen til fotballfrue. Og Carolinge har ikke sagt at hun ikke spiste noe, og at burgeren var til mannen. Det er det DERE som har sagt. Tenk hvilke signaler dere sender ut da? Det er jo ikke sikkert dette stemmer. I tillegg, til og med 14-åringer er smarte nok til å skjønne at fotballfrue ikke dokumenterer hele livet sitt, og dermed alle måltidene sine. På tide at noen av dere også begynner å skjønne det. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #51 Skrevet 17. juli 2013 Herrefred; mannen til FF er sunnmøring, de er kjent for å være breikjefta. Den kommentaren om Beyonce kom nok som følge av at han var drittlei hetsen av kona sin kropp. Hvorfor er det mere greit å kommentere FF sin kropp og ikke Beyonce sin? Han har jo beklaget det i etterkant. Men i disse trådene her om FF så blir man jo skutt om man sier noe positivt... Anonymous poster hash: d3e02...339 Helt enig! Det er så dobbeltmoralsk at jeg ikke har ord. Anonymous poster hash: dd2d5...e70 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #53 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hvem står opp 7 på ferie for å løpe på stranda?Anonymous poster hash: 80d88...a0e Dersom de er morgenfugler og våkner kl 7, ser jeg ikke noe feil med å stå opp da. Om man er uthvilt og fresh får man bare masse ut av dagen.Anonymous poster hash: df9e4...5d9 Endret 17. juli 2013 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #54 Skrevet 17. juli 2013 Unnskyld meg, men pen uten sminke? Hun ser forferdelig gammel ut og gusten i huden. Synes derimot hun ser ganske bra ut med sminke. Anonymous poster hash: 83f24...923 Helt enig. Jeg har sett henne et par ganger i virkeligheten uten sminke, og hun ser veldig sliten ut. Ser en del eldre ut enn hun egentlig er også, noe som er litt rart med tanke på at hun er så ung. Synes vanligvis jenter i den alderen ser mer barsnlige ut uten sminke. Tror hun kjører seg selv alt for hardt, kan umulig være sunt. Anonymous poster hash: 51041...d79 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #55 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Ikke det at mobbing skal forsvares, men fruen og gubben er ikke mye bedre selv. Leserne tør nesten ikke legge igjen uskyldige kommentarer i frykt for FF og LK skal tuppe dem i ræva. Hvorfor skal ikke lesere få komme med synspunkter og påpeke usannheter de kommer med? Anonymous poster hash: ce199...23a Endret 17. juli 2013 av Niennas 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #56 Skrevet 17. juli 2013 Helt enig. Jeg har sett henne et par ganger i virkeligheten uten sminke, og hun ser veldig sliten ut. Ser en del eldre ut enn hun egentlig er også, noe som er litt rart med tanke på at hun er så ung. Synes vanligvis jenter i den alderen ser mer barsnlige ut uten sminke. Tror hun kjører seg selv alt for hardt, kan umulig være sunt. Anonymous poster hash: 51041...d79 Hvordan har du fått til det, uten å være hjemme hos henne det øyeblikket hun våkner?Anonymous poster hash: 3aba1...456 2
Niennas Skrevet 17. juli 2013 #57 Skrevet 17. juli 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing. Niennas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #58 Skrevet 17. juli 2013 Dere er så skjønne dere som elsker henne så høyt. Sier jeg ikke hater henne, men stusser over hennes valg og levemåte, det virker så hysterisk og overperfekt, da biter ikke jeg på når det skinner gjennom så krampeaktig. Og tynne mennesker ser eldre ut pga de mister fettprosenten og da ser man eldre ut i ansikt f.eks, men Fruen blir sponset med restylane, botox og fillere, så da prøver hun se yngre ut, men hun ser mye eldre ut enn sine 26. Hun ser eldre ut enn meg som er rundt 30. Jeg har aldri brukt noe særlig med sminke heller og har rynkefri hud. Folk tror jeg er i 20 årene, men jeg er eldre da Anonymous poster hash: 80d88...a0e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #59 Skrevet 17. juli 2013 ^ Hmm, så morsomt at du måtte påpeke hvor mye bedre du selv ser ut enn fruen. Lurer på hva det kommer av? Anonymous poster hash: dd2d5...e70 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #60 Skrevet 17. juli 2013 Jeg synes det er så trist at ff-trådene avspores gang på gang til å bli en for-eller-imot-kamp. Det blir så veldig svart/hvitt. Det debatteres på et veldig usaklig nivå. For det er veldig mye å diskutere rundt FF. Akkurat nå er den kroniske mangelen på merking av reklame. Jeg skjønner det ikke. 3-4 ganger har hun og flere fått refs for å ikke merke innleggene sine bedre. Det SKAL stå reklame øverst på innlegget om det er noe som helst reklame i et innlegg.. Ikke en gang har jeg sett at hun har fulgt det.. Det holder ikke å skrive adlink bak et produkt, eller skrive i en tekst at det er spons, det skal stå øverst.Anonymous poster hash: b5a04...935 7
Fremhevede innlegg